Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Eiks se ole vaan siitä, että elimistön muodostamat piikkiproteiinit menee ”väärään paikkaan” ja sitten keho käy niitä vastaan ja aiheuttaa sitten esim verisuonien tapauksessa niitä tukoksia ja muiden elimien suhteen taas tulehdusreaktion.
Eikö tuon pitäisi näkyä esim. nousseena kuumeena jos kroppa alkaa taistelemaan vastaan ja täten se sydänlihastulehdus ois enneminkin sen että urheillaan kipeenä syy enneminkin kuin suoraan rokotteen?

Mitä tossa lueskellu ny dna, mrna, proteiinisynteesi, aminohapoista jne. Niin ei vaan jotenkin tunnu loogiselta että toi mrna rokote sais aikaan tommosta.
Mutta jos siis itse pistäjä on kussu homman niin siinä riski sit suurempi saada vaikka pistokohdan tulehdus ja siitä sitten jatkoa.

Semmonen aihe kyl, että sekasin menee.
Kun sit taas tolla mrna tekniikalla näyttäs oleva tulevaisuutta monessa.
Verisuonitukos ongelmat oli astrazenecan ongelma. Kyseessä oli mun ymmärtääkseni se, että trombosyytit oli valmiiks jo matalat eli verenhyytymiseen liittyvä ongelma. Veritulpat on erittäin vaarallinen kyllä. Toki vuosittain ihmiset saa noin 5000 veritulppaa. JOpa 10 000.
Ok. Samaahan ei siis modernalla ja phziserillä ole havaittu siis?
Ja @Themappa
Sitä on erittäin herkillä mittauksilla pystytty järkyttävän pieniä määriä mittamaaan verestä hetken tutkimusvaiheessa noin 3000 kertasella annoksella.

(jätän tän näkyviin mutta joudun vielä tarkistamaan tämän mun väitteen)
Ok. Mutta siis tämä koski mrna rokotetta?

Verisuonitukos ongelmat oli astrazenecan ongelma. Kyseessä oli mun ymmärtääkseni se, että trombosyytit oli valmiiks jo matalat eli verenhyytymiseen liittyvä ongelma. Veritulpat on erittäin vaarallinen kyllä. Toki vuosittain ihmiset saa noin 5000 veritulppaa. JOpa 10 000.
Ai rokotteista? On aika jännää altistaa terveenä oleva ihminen noille.

Voikohan siis hypätä nollasta vaikka suoraan mukaan neljänteen piikkiin? Vai pitääkö kerätä kärsivällisesti koko sarja alusta asti?
Mä oon käsittänyt niin, että ainakin israelissa 2 piikkiä niin passi vihreä 6kk eteenpäin. Sitten boostereilla jatkoaikaa. Eli passi voi olla vihreällä 2 tai 3 piikillä.

Toihan siis perustuu tähän tutkimukseen, jossa piikkiä pääsee verenkiertoon. Mikä itseasiassa periaatteessa pitää paikkaansa. Sitä todella pääsee. Hetkeksi. Mutta tutkijatkin tulee lopputulemaan, että se on merkki rokotteen toimivuudesta:

SARS-CoV-2 proteins were measured in longitudinal plasma samples collected from 13 participants who received two doses of mRNA-1273 vaccine. 11 of 13 participants showed detectable levels of SARS-CoV-2 protein as early as day one after first vaccine injection. Clearance of detectable SARS-CoV-2 protein correlated with production of IgG and IgA.

eli on joo päässy verenkiertoon piikin kärjen rippeitä. (nuo 3 ylintä fotoo) Mutta keholla on oma keino leikata tietystä kohtaa s1 proteiinia(proteiinin kärkeä) 13 hengen joukosta 3lla tapahtu tätä 0-9 pvän ajan. Mutta kroppa pilkkoo myös tätä(mekanismia tälle mä en tiedä) 9-29pv jälkeen viimestään kroppa on poistanu viimesetkin rippeet. Ilmeisesti se alkuperänen versio jonka kehittäminen lopetettiin, niin siinä tapahtu, että se pääsee kudoksiin kiinni, mutta tässä mitä ihmisille annetaan se on jollakin tavalla ankkuroitu ja se ei pääsee kehon reseptoreihin kiinnittymään. (Luonnon infektio muuten pääsee) Homma viimestään 30vrk päästä ohi. Ja nämä on erittäin suurilla annoksilla mitattu sekä erittäin suurilla annoksilla saatu aikaseks. Piikkiproteiinin mitattu määrä yksikkö on pikogramma. Ja piikki proteiinin määrät ei pysty nousemaan koska vasta-aineita rupee muodostumaan viimestään 14vrk jälkeen, todennäkösesti jo aikasemmin.
m_ciab465f0001.jpeg

Mä oon käsittänyt niin, että ainakin israelissa 2 piikkiä niin passi vihreä 6kk eteenpäin. Sitten boostereilla jatkoaikaa. Eli passi voi olla vihreällä 2 tai 3 piikillä.

Eli siis tässä voi odottaa mitä tapahtuu ja sit vaikka kuudes menos ni kahella passi voimaan? Tokan boosterinhan saa ottaa 6vk ekasta

Turhasta ottaa riski saada vakavia ongelmia... kuulostaapa nykyajalta
Sekä luoda vitummoinen kuluerä valtiolle. Sekin kuulostaa nykyajalta.
Sekä toiki luoda vitummoinen pelon piiri kansalaisille millä voi sitten tehdä jänniä juttuja. Sekin kuulostaa nykyajalta.

Voisko näistä olla jotain tutkimuksia vaihteeks?

Eikö tuon pitäisi näkyä esim. nousseena kuumeena jos kroppa alkaa taistelemaan vastaan ja täten se sydänlihastulehdus ois enneminkin sen että urheillaan kipeenä syy enneminkin kuin suoraan rokotteen?

Mitä tossa lueskellu ny dna, mrna, proteiinisynteesi, aminohapoista jne. Niin ei vaan jotenkin tunnu loogiselta että toi mrna rokote sais aikaan tommosta.
Mutta jos siis itse pistäjä on kussu homman niin siinä riski sit suurempi saada vaikka pistokohdan tulehdus ja siitä sitten jatkoa.

Semmonen aihe kyl, että sekasin menee.
Kun sit taas tolla mrna tekniikalla näyttäs oleva tulevaisuutta monessa.

Ok. Samaahan ei siis modernalla ja phziserillä ole havaittu siis?

Ok. Mutta siis tämä koski mrna rokotetta?
Joo. Mrna piikkiproteiini. Modernalla ja pfizerillä on ainakin pienempi kuin astrazenecalla. Astrazenecallakin oli hyvin pieni riskin nousu. Mulla ei oo äkkiseltään niitä tarkkoja lukuja. Astraahaan lyyää vissiin vieläkin briteissä. Ja ruotsi lahjotti afrikkaan omat AZ varastonsa mikäli oikein muistan. (joku voi tietenkin vähän kyseenalastaa tätä ;) )

Eli siis tässä voi odottaa mitä tapahtuu ja sit vaikka kuudes menos ni kahella passi voimaan? Tokan boosterinhan saa ottaa 6vk ekasta
Joo näin mä oon käsittänyt. Itse en hae ainakaan ensimmäistäkään ennen kuin töissäkäynti estetään passilla. Sit jos näin tapahtuu ja joutuu 2 piikkiä ottamaan niin 6kk aikaa odottaa, että maailma tulisi järkiinsä ja peruisivat passit. 😅

Ei ne sitä nää. Porukka alkaa sairastamaan massiivisissa määrin pikku flunssia, töistä ollaan poissa ja kun tämä tapahtuu, nakutetaan lisää piikkiä eikä ymmärretä, että se immuniteetti tuhotaan aivan kokonaan ja sitten sitä ollaan kipeenä kokoajan.
Eli immuunijärjestelmän stimuloiminen virusten osilla tuhoaa immuniteetin. Mikä logiikka sulla on tässä takana?

Eli immuunijärjestelmän stimuloiminen virusten osilla tuhoaa immuniteetin. Mikä logiikka sulla on tässä takana?
Keho ei koskaan taistele itse tauteja vastaan. Tehokkain suoja tulee kun keho vahvistuu, mutta rokotteilla tätä ei koskaan tapahdu. Oon vain ikuisessa piikkikierteessä ja pienikin flunssa on keholle täysin mahdoton tehtävä. Kertoo jotain sekin, että sairastamalla saa pidemmän immuniteetin mitä piikillä, ettei tartte tulla selittään että se on sama asia, ei ole. Mut nakuta menemään vaan, mikäs siinä.

Niin ei vaan jotenkin tunnu loogiselta että toi mrna rokote sais aikaan tommosta.
Mutta jos siis itse pistäjä on kussu homman

Jos tuo menee vahingossa suoneen, niin riskit hämmingeille ihan eri tasoa. Ei vissiin kovin yleistä, mutta eipä nuo vakavat hämmingitkään ole kovin yleisiä.
Hiirillä AZ teki noita klotteja ihan huolella, kun vaan pistettiin aine verenkiertoon. Lihakseen -> no problems.
Samoin tekee mRNA rokotteet sydänlihastulehdusta hiirille ihan reippaasti, jos pistetään suoneen.
Ihan todennettuja asioita. Ihme ettei tuosta enempää huolehdita ettei moisia pääsis sattumaan.

Keho ei koskaan taistele itse tauteja vastaan. Tehokkain suoja tulee kun keho vahvistuu, mutta rokotteilla tätä ei koskaan tapahdu. Oon vain ikuisessa piikkikierteessä ja pienikin flunssa on keholle täysin mahdoton tehtävä. Kertoo jotain sekin, että sairastamalla saa pidemmän immuniteetin mitä piikillä, ettei tartte tulla selittään että se on sama asia, ei ole. Mut nakuta menemään vaan, mikäs siinä.
Porukka sairastaa massiivisia määriä pikku flunssia, mutta samalla keho ei taistele itse tauteja vastaan. Näistä voi valita valita vain toisen.

Porukka sairastaa massiivisia määriä pikku flunssia, mutta samalla keho ei taistele itse tauteja vastaan
Paino sanalla PIKKU. Kun taas te rokotetut tulette lähes kuolemaan pienestäkin räkätaudista. Kyllä mahtaa sitten vituttaa kun huomaat että oot jatkuvasti kipeä. Sitten toki voit aina syyttää meitä rokottamattomia, jotka ei olla edelleenkään kipeitä. Onneksi tossa on toivoa sen verran, että uskon kehon palaavan taas omalle tielleen kun sen koronapiikkifetissin jättää pois. Terveet ihmiset ottaa rokotteita, aivan järjetöntä, mutta niin se media on saanut teidät uskomaan ihan tosissaan että se on 1 piikki ja kaikki okei, eiku 2, eiku ootas, 3, eiku 4 piikkiä, sit on ok. Ja sinä uskot kaiken ihan sukkana.

Oleellinen asia passin saamiseen on spesifi immuniteetti koronavirusta vastaan. Kahdella rokotuksella immuniteetti on ainakin 6 kk hyvä, joten ei kai sillä väliä, vaikka osa olisi saanutkin jo 3 tai enemmän.

Joo näin mä oon käsittänyt. Itse en hae ainakaan ensimmäistäkään ennen kuin töissäkäynti estetään passilla. Sit jos näin tapahtuu ja joutuu 2 piikkiä ottamaan niin 6kk aikaa odottaa, että maailma tulisi järkiinsä ja peruisivat passit. 😅
Onkohan tosiaan näin eli ei tarvitse kerätä koko sarjaa vaan pelkästään kaksi tuoreinta riittää eli kuudessa viikossa pääsee vihreälle? Siinä tapuksessa teen justiinsa niin kuin sinäkin. Vasta sitten jos töissäkäynti estetään passilla niin edes harkitsen asiaa. Voi olla, että tuonkin voi kiertää etätöillä. Toinen pakottava asia voisi olla kuntosali. Joka tapauksessa haen piikkiä vasta äärimmäisessä pakossa.

Back
Ylös Bottom