Eikö tuon pitäisi näkyä esim. nousseena kuumeena jos kroppa alkaa taistelemaan vastaan ja täten se sydänlihastulehdus ois enneminkin sen että urheillaan kipeenä syy enneminkin kuin suoraan rokotteen?Eiks se ole vaan siitä, että elimistön muodostamat piikkiproteiinit menee ”väärään paikkaan” ja sitten keho käy niitä vastaan ja aiheuttaa sitten esim verisuonien tapauksessa niitä tukoksia ja muiden elimien suhteen taas tulehdusreaktion.
Mitä tossa lueskellu ny dna, mrna, proteiinisynteesi, aminohapoista jne. Niin ei vaan jotenkin tunnu loogiselta että toi mrna rokote sais aikaan tommosta.
Mutta jos siis itse pistäjä on kussu homman niin siinä riski sit suurempi saada vaikka pistokohdan tulehdus ja siitä sitten jatkoa.
Semmonen aihe kyl, että sekasin menee.
Kun sit taas tolla mrna tekniikalla näyttäs oleva tulevaisuutta monessa.
Ok. Samaahan ei siis modernalla ja phziserillä ole havaittu siis?Verisuonitukos ongelmat oli astrazenecan ongelma. Kyseessä oli mun ymmärtääkseni se, että trombosyytit oli valmiiks jo matalat eli verenhyytymiseen liittyvä ongelma. Veritulpat on erittäin vaarallinen kyllä. Toki vuosittain ihmiset saa noin 5000 veritulppaa. JOpa 10 000.
Ok. Mutta siis tämä koski mrna rokotetta?Ja @Themappa
Sitä on erittäin herkillä mittauksilla pystytty järkyttävän pieniä määriä mittamaaan verestä hetken tutkimusvaiheessa noin 3000 kertasella annoksella.
(jätän tän näkyviin mutta joudun vielä tarkistamaan tämän mun väitteen)