Roopeli
VIP
Tiedän yhden tapauksen jota kaveri hehkutti kuinka hirveää oli ollut. No näin tätä hemmoa itse ja vaikka en tuntenut niin päätin kysyä että bi minkälaista se korona oli. Siinä kun vähän aikaa juteltiin niin selvisi että ei mitään ihmeellistä. Kuumetta 38 ja ei tosiaan haistanut mitään. Lopulta myönsi itse että lähti media hypetykseen mukaan oireista. Että jälkikäteen ei sitten mitään.
Ja mitä tulee sairaalaan joutumisesta. Mulla oma lapsi oli ihan influenssan jälkitaudin vuosi sairaalassa useita päiviä pari vuotiaana. Ja ei me kyllä älytty vaatia kaikkia rokottautumaan tai tulemaan meille Maskit päässä. Mutta maailmassa oli silloin järkeä. Ja vielä edelleenkin se ihan perus influenssa on suurimmalle osalle oikeasti vaarallisempi kuin korona mutta ei siitä vouhkata ja toivottavasti ei aleta vouhkaamaan
Näin siinä käynyt aina. Osa saa kovemmat oireet flunssista ja välillä paskabingo käy hyväkuntoisellekin. Oma fyssari oli kanssa keuhkokuumeessa ennen koronaa. Eikä todellakaan ollut huonokuntoinen. Eipä siitä mikään lehti kirjoittanut syksyllä 2019.
Nyt tuntuu että seinät kaatuu jos joku edes saa tämän vitun flunssan kuten the mappakin täällä leipoo vähän väliä. Niin typerää ja vastuutonta.
Flunssakuolemat ja vaikeudet on kyllä lisääntyneet viimevuosina ennen koronaa, mutta on helppo vetää yhteyksiä huonoon kuntoon, lihavuuteen ja ruokavalioon näissä mitkä kasvaneet käsikädessä.