Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Täälläpäin ei näköjään uskalleta edes kertoa ketä siellä teholla makaa. Pitää pitä kuplaa yllä ja pelotella nuoret, terveeet ja kaikki kynnelle kykenevät myrkyttämään ittensä.

Pitää varmaan mennä sinne Sairaalaan ite kattoo ketä siellä makoilee, Veikkaanpa vaan ettei siellä nuoret,terveet ihmiset makoile.

Eipä ne sitä lopeta, mutta kyllä ne on jo henkiä pelastanut. Tämäkin pitäisi olla jo päivänselvä asia. Teholla makaa enimmäkseen rokottamattomia vaikka 84,9% yli 12 väestöstä rokotettu. Ei vaadi kummoista päättelyä.

On varmasti ylipainosia ja sairaita pelastanu kuolemalta. Mitä vittua me terveet ei läskit tehdään noilla rokotuksilla? Annetaan mahdollisuus piikki oireille jos sieltä tuleekin jotain paskaa niinku osalle on tullu. Aivan turhaa piikittämistä suurimmalle osalle ihmisistä. Piikitetään lapsia ja pilataan elämiä sairaiden ja vanhusten takia. Vittu että sylettää

Siis häh? Tämä kaveri on keksinyt ton menetelmän jolla on nyt testattu koronaa. Sanoo ettei sovellu siihen. Ja ton testin lukuja on on sitten täällä Suomessa tuijotettu ja Hs, iltalehti ja muut fakenews tuutit parhaansa mukaan rummuttaa
Pakko kysyä, että montako väärää C-19 positiista tulosta olet PCR-testistä saanut? Uskotko myös AIDS:n, HIV:n ja noiden tautien yhteyden olevan fakenews? Koetko lähteen näkemien hohtavien alien-pesukarhujen lisäävän vai vähentävän uskottavuutta?

Tässä on nyt 1,5 vuoden aikana tehty helposti 30 rona-testiä ja ei sitä maailman tappavinta tautia nyt vaan tunnu löytyvän. Pitääkö pyytää seuraavan kerran ottamaan näyte anaalista?
Tietäjät tietää, että testit antavat hirveän paljon vääriä positiivisia tuloksia. Montako sulle on sellaisia tullut?

Täälläpäin ei näköjään uskalleta edes kertoa ketä siellä teholla makaa. Pitää pitä kuplaa yllä ja pelotella nuoret, terveeet ja kaikki kynnelle kykenevät myrkyttämään ittensä.

Pitää varmaan mennä sinne Sairaalaan ite kattoo ketä siellä makoilee, Veikkaanpa vaan ettei siellä nuoret,terveet ihmiset makoile.

No ei makaakkaan. Rokotettuja sairaita ja vanhuksia. Rokottamattomia riskiryhmäläisiä jotka ei ole ottanu piikkiä tai on muutenki niin huonossa kunnossa olevia ettei olla uskallettu edes rokottaa. Näähän on hyvä laskea siihen rokottamattomien kategoriaan. Ei oo yhtää 20-vuotiasta treenaavaa Jari-Pekkaa tai 13-vuotiasta maijaa osastolla. Mutta jokainen turha piikki on näille mahdollisuus päästä sinne toiseen tilastoon tappelemaan valtion kanssa onnettomista korvauksista jos mahdollisesti saa euroakaan fimea lekurien kustessa naamalle

Tietäjät tietää, että testit antavat hirveän paljon vääriä positiivisia tuloksia. Montako sulle on sellaisia tullut?

Milloin minä saan sen kaikki tappavan taudin? Olen odottanut sitä kuin kuuta nousevaa, kun jokainen ikinen tuutti on toitottanut, että kaikki rokottamattomat kuolevat? Kerro nyt jumalauta milloin minä kuolen. En jaksa enää tätä hevonpaskaa.

Milloin minä saan sen kaikki tappavan taudin? Olen odottanut sitä kuin kuuta nousevaa, kun jokainen ikinen tuutti on toitottanut, että kaikki rokottamattomat kuolevat? Kerro nyt jumalauta milloin minä kuolen. En jaksa enää tätä hevonpaskaa.
Minä taas odotan sitä että rokotteen myrkky tappaa tai mikrosiru aktivoituu. Kuinka kauan tässä pitää elää pelossa?!

No jos meillä on yli 84% rokotettu ainakin kerran ja loput 16% ilman ja nyt 2 viimeistä kk yli 70% jengiä ollut teholla ilman rokotusta. Niin eikö toi aika selvä asia ole?
Miten noin pieni vähemmistö voi sielä olla yliedustettuna etenkin kun pahimmat riskiryhmät eli yli 70v on rokotettu pitkälti yli 90% tuplana.

Koska ei tiedetä montako tehohoitojaksoa on ollut viimeisen 2kk aikana, niin on vaikea laittaa tuo väittämäsi 70% perspektiivin, eli monestako ihmisestä puhutaan. Veikkaan kuitenkin että ehkä korkeintaan parisataa potilasta, joista näin ollen 140 olisi rokottamattomia. Siis 140 tehohoidossa kahden kuukauden aikana noin 900 000 ihmisestä. Laskepa siitä prosentit.

Olin ennen rona-sekoilun alkua Kiinassa työreissulla muutamia viikkoja, ajankohta 2019 marraskuu. Uusinpien tietojen mukaan Military Olympialaisten aikaan (Kiinassa) vähän ennen tätä oli ollut jo liikkeellä tuntematonta pöpöä, joka oli levinnyt siitä lähtien ja sairastuttanut Military Olympialaisiin osallistujia paljon. Työreissulta palattua kävin lomareissulla Budabestissä ja sieltä palattua olin viikon kovassa kuumeessa. Sen jälkeen en ole sairastanut yhtään mitään, vaikka normaalisti olen ollut pari kertaa vuodessa flunssassa. Onko minulla siis immuniteetti ronaa vastaan? Tarvitsenko silti kaksi pakollista rokotetta vuodessa, jotta saan osallistua yhteiskunnan normaaliin toimintaan? Tämä on vain minun oman ajatusketjun hajatelmia, mutta osaan laskea paljon muutakin kuin pelkästään 1 + 1 = 2.

Olin ennen rona-sekoilun alkua Kiinassa työreissulla muutamia viikkoja, ajankohta 2019 marraskuu. Uusinpien tietojen mukaan Military Olympialaisten aikaan (Kiinassa) vähän ennen tätä oli ollut jo liikkeellä tuntematonta pöpöä, joka oli levinnyt siitä lähtien ja sairastuttanut Military Olympialaisiin osallistujia paljon. Työreissulta palattua kävin lomareissulla Budabestissä ja sieltä palattua olin viikon kovassa kuumeessa. Sen jälkeen en ole sairastanut yhtään mitään, vaikka normaalisti olen ollut pari kertaa vuodessa flunssassa. Onko minulla siis immuniteetti ronaa vastaan? Tarvitsenko silti kaksi pakollista rokotetta vuodessa, jotta saan osallistua yhteiskunnan normaaliin toimintaan? Tämä on vain minun oman ajatusketjun hajatelmia, mutta osaan laskea paljon muutakin kuin pelkästään 1 + 1 = 2.

*Budapest, mutta sattuuhan näitä meille muaailman miehille :)

Koska ei tiedetä montako tehohoitojaksoa on ollut viimeisen 2kk aikana, niin on vaikea laittaa tuo väittämäsi 70% perspektiivin, eli monestako ihmisestä puhutaan. Veikkaan kuitenkin että ehkä korkeintaan parisataa potilasta, joista näin ollen 140 olisi rokottamattomia. Siis 140 tehohoidossa kahden kuukauden aikana noin 900 000 ihmisestä. Laskepa siitä prosentit.

Ja perehdy samalla tehohoidon kapasiteettiin joka on tässä maassa pieni.

*Budapest, mutta sattuuhan näitä meille muaailman miehille :)

En nyt oikein ymmärrä, että mitä tämänkin kommentin pitäisi oikein tarkoittaa, ja vielä koronaan liittyen. Mutta ihan turha teidän reppanoiden kanssa on yrittää edes keskustella yhtään mistään. Kiertäkää vähän maailmaa ja opiskelkaa.

En nyt oikein ymmärrä, että mitä tämänkin kommentin pitäisi oikein tarkoittaa, ja vielä koronaan liittyen. Mutta ihan turha teidän reppanoiden kanssa on yrittää edes keskustella yhtään mistään. Kiertäkää vähän maailmaa ja opiskelkaa.

Minä nyt kierrän lähinnä lounasravintolan buffet pöytää :)

Ei minua sinun piikki Intosi kiinnosta. Faktoista kuitenkin tykkään.

Sinua ei kiinnosta faktat paskan vertaa. Sinä uskot ainoastaan sitä, mitä sinulle jatkuvalla syötöllä valtamedian toimesta kerrotaan. Sinulle voidaan kertoa ihan mitä tahansa, ja sinä uskot sen. Ja tarina voi heittää kärrynpyötää vaikka viikon välein ja sinä silti uskot sen. Sinä et ajattele. Sinä luulet ajattelelevasi, mutta sitä ostat kaikki ajatuksesi valmiina. Kun sinä joku päivä tästä päättömyydestä heräät, niin sillon sinä olet ihan täysin hukassa, kun sitä joudut ajattelemaan ihan itse.

Sinua ei kiinnosta faktat paskan vertaa. Sinä uskot ainoastaan sitä, mitä sinulle jatkuvalla syötöllä valtamedian toimesta kerrotaan. Sinulle voidaan kertoa ihan mitä tahansa, ja sinä uskot sen. Ja tarina voi heittää kärrynpyötää vaikka viikon välein ja sinä silti uskot sen. Sinä et ajattele. Sinä luulet ajattelelevasi, mutta sitä ostat kaikki ajatuksesi valmiina. Kun sinä joku päivä tästä päättömyydestä heräät, niin sillon sinä olet ihan täysin hukassa, kun sitä joudut ajattelemaan ihan itse.

Valtamedia sanasta tuppaa yleensä tunnistamaan ehdan salaliittojanarin. Aikuiset ei jaksa satuihin uskoa ja kyllä säkin vielä opit, mutta nyt ens alkuun jos ottaisit muuailmanmiehenä vaikka niiden Euroopan kaupunkien kirjoitusasut haltuun ennen seuraavaa matka tarinaa :)

Lisää hyviä pointteja 19.10.21 - Janne Pohjala

KANSANKIIHOTUS ETENEE SUOMESSA KUIN GĂ–BBELSIN SAKSASSA 1930 -LUVULLA

Tämä on tietoista, Suomessa toimitaan nyt aivan samoin opein kuin millä Kansanvalistus- ja propagandaministeriö Saksassa aikoinaan vakuutti tavalliset Saksalaiset siitä että juutalaiset ovat suuri uhka heidän terveydelleen eli rotupuhtaudelle.

Nyt rokottamattomat ovat Saksan juutalaisien asemassa, eli eri keinoin käyttämällä infosotaa omaa kansaa kohtaan, kiihotetaan omaa kansaa toista kansanosaa vastaan, maalaamalla valheellinen kuva, joka saa yhden kansanosan vihaamaan toista kansan osaa, pitämään sitä uhkana ja syynä ongelmiin, kuten kansalaisen postaus alla olevassa kuvassa osoittaa.

Karmeinta on että tämä propaganda Suomessa 2021 on aivan yhtä valetta kuin eugeniikka oli Saksassa. Otetaan faktaa:

29.1.2021 lääkärilehdessä julkaistiin tutkimus KYS:istä, jossa seurattiin tilastoja 16.3.–31.5.2020, eli aikana jolloin 100% oli rokottamattomia. "Ensihoidon ja päivystyksen potilasmäärät vähenivät poikkeusolojen aikana"

Tehohoitojaksojen määrä VÄHENI 11,1%.

Tämä tilanne on päällä EDELLEEN, vuodehoitojaksoja ja tehohoitojaksoja tuotetaan VÄHEMMÄN kuin 2019, kuten aiemmin postasin. Nyt on KOKO MAASSA tehohoidossa 33, joista jopa puolet kahdesti rokotettuja, pääosin vanhuksia. [2][4]

KYS:issä on nyt 3-5 koronan kanssa teholla hoidossa olevaa, mikä on samaa luokkaa kuin viime talvikaudella, jolloin muita hoitoja EI tarvinnut siirtää. [3]

Silti meille syötetään edelliset faktat huomioiden joka päivä valheellista propagandaa, miten nämä rokottamattomien mediaaniprofiililtaan 40 vuotiaat perusterveet suomalaiset, aiheuttavat jonkin kaaoksen sairaanhoidossa ja joiden vuoksi muut eivät saa hoitoa. [2]

Ei ole mielipidekysymys, luvut eivät jätä epäselvää. Joku tai jotkut käyvät aivan suoraa infosotaa ja kiihottavat kansalaisia toista kansaryhmää vastaan valheilla, luomalla kuvaa että nämä ovat uhka ja vaara jota he eivät ole, jotta nämä käyttäisivät tuotteita joiden terveysturvallisuutta ei ole normaalilla tavalla varmistettu.

Tämä on törkeää ja erittäin vaarallista. En muista että tällaista infosotaa omaa kansaa kohtaan olisi käytetty sitten talven 1917-1918. Edes 1939-1944 tällaista ei ollut, koska kansan yhtenäisyys piti säilyttää.

[1]
https://www.laakarilehti.fi/.../ensihoidon-ja.../
[2]
https://yle.fi/uutiset/3-11300232
[3]
https://www.koronatilastot.fi/fi/sairaala/
[4]
https://www.facebook.com/janne.pohjala/posts/10159444370223419

Viimeksi muokattu:
Valtamedia sanasta tuppaa yleensä tunnistamaan ehdan salaliittojanarin. Aikuiset ei jaksa satuihin uskoa ja kyllä säkin vielä opit, mutta nyt ens alkuun jos ottaisit muuailmanmiehenä vaikka niiden Euroopan kaupunkien kirjoitusasut haltuun ennen seuraavaa matka tarinaa :)

Aina sama. Sitte ku ei keksitä mitään järkevää sanottavaa niin tartuntaan kirjotusvirheisiin

Back
Ylös Bottom