Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324

Tuli vastaan sivusto mikä kerää passimyönteisiä firmoja sekä näitä mitkä vastustaa passia.
Jännä nähdä miten elää tämä lista nyt kun passia pusketaan oikeasti käyttöön.

Itse ainakin äänestän lompakollani ja yhteenkään koronapassimyönteiseen tai ihmisoikeuksia polkevaan firmaan en rahojani laita. Suomi Oy;hyn joutuu laittamaan pakolla, mutta muuten en laita.

Olisin mielelläni väärässä ja siitä mitä ennustettu. Olisin niin mielelläni väärässä, mutta ei tässä voi sulkea silmiä näiltä asioilta.
Oletkin ollut varsin aktiivinen, ainakin tässä ketjussa: puolen vuoden aikana yli 3000 kommenttia, ovatko ne kaikki tähän ketjuun? Se tekisi sellaiset 17 kommenttia joka päivä. Onko se oman pahanolon purkamista vai huolissaan oloa? Ei niin, etteikö pahaa oloakin saa purkaa, mutta teet sen lähinnä muiden kustannuksella nimittelemällä ja väheksymällä kaikkia eri mieltä olevia.

Oletkin ollut varsin aktiivinen, ainakin tässä ketjussa: puolen vuoden aikana yli 3000 kommenttia, ovatko ne kaikki tähän ketjuun? Se tekisi sellaiset 17 kommenttia joka päivä. Onko se oman pahanolon purkamista vai huolissaan oloa? Ei niin, etteikö pahaa oloakin saa purkaa, mutta teet sen lähinnä muiden kustannuksella nimittelemällä ja väheksymällä kaikkia eri mieltä olevia.
Syytön minä siihen olen jos joutuu puolustamaan teiltä, jotka koittavat polkea ihmisoikeuksia sekä itsemääräämisoikeutta.
Toki paljon asiaa myös käyty läpi minun ja muiden puolesta. Hienoja harvoja paikkoja missä on tietoa ja keskustelua yleisen ohjatun narratiivin ulkopuolelta.

Syytön minä siihen olen jos joutuu puolustamaan teiltä, jotka koittavat polkea ihmisoikeuksia sekä itsemääräämisoikeutta.
Toki paljon asiaa myös käyty läpi minun ja muiden puolesta. Hienoja harvoja paikkoja missä on tietoa ja keskustelua yleisen ohjatun narratiivin ulkopuolelta.
Kyllä sä ihan syyllinen olet ala-arvoiseen kommunikointiisi. Asioista voi puhua asiallisestikin.

Pahaa oloahan se on. Harmi vain jos elämässä ei ole muuta sisältöä, kuin jauhaa jostakin koronasta 24/7. Ei hyvällä itsetunnolla, elämään positiivisesti suhtautuva jaksa vääntää netissä päivästä toiseen samasta asiasta ja aina pelkkää negaa + muiden haukkumista suu vaahdossa.

Eihän tuo korona edes näy missään. Omassa elämässä näyttäytyy niin, että osalla ihmisistä kaupassa maski. Muuta eroa ei omaan elämään näy.

Pahaaoloahan se on. Harmi vain jos elämässä ei ole muuta sisältöä, kuin jauhaa jostakin koronasta 24/7. Ei hyvällä itsetunnolla, elämään positiivisesti suhtautuva jaksa vääntää netissä päivästä toiseen samasta asiasta ja aina pelkkää negaa + muiden haukkumista suu vaahdossa.

Eihän tuo korona edes näy missään. Omassa elämässä näyttäytyy niin, että osalla ihmisistä kaupassa maski. Muuta eroa ei omaan elämään näy.
On hienoa nähdä että sä Joxuz edelleen lurkkaat siellä takana vaikka kovin hiljaa olet. Silti kaikki postauksesi viime keväästä lähtien koskee minua :D
Olen siis edelleen ilmaisella vuokralla päässäsi. Mint.

Koitetaas uudestaan...
1634283354778.webp

Muistatteko historiasta sitä kun maailmaa väitettiin littanaksi. Oli taho joka sanoi että maapallo on pyöreä. Suurin osa vastusti tätä ja tästä hyvästä kyseinen henkilö suljettiin vankilaan. Tämä henkilö joka tiesi mistä puhui varmasti koki olevansa vähän fiksumpi kuin muut. Ja jälkikäteen sanottuna ihan ansaitusti. Samoin tässä ketjussa on useampi henkilö jotka on osanneet kertoa mihin suuntaan tämä on menossa jo yli vuosi sitten.

Suurin osa ei varmasti hyväksy Hitlerinkään toimintaa. Mut nyt tässä hetkessä ollaan kuitenkin hyväksymässä ihan vastaava toiminta. Jos ihmettelette miten Hitlerin hommat oli mahdollisia niin nyt voitte katsoa peiliin ja huomata että mahdollistaja olette te itse. Teillä on valta nousta tätä paskaa vastaan.

On hienoa nähdä että sä Joxuz edelleen lurkkaat siellä takana vaikka kovin hiljaa olet. Silti kaikki postauksesi viime keväästä lähtien koskee minua :D
Tää on hienoa, kuinka nostat itseäs jalustalle jatkuvasti, kuinka monet "ovat nyt hiljaa" kun olet osoittanut miten hommat menee. Eiköhän kaikki ole vaan hiljaa, kun ei tuollaisen kanssa jaksa aikuiset ihmiset vääntää. "Keskustelu" on niin ala-arvoista, että siihen ei kovin moni jaksa osallistua.

Tottakai!

Aika moni täällä käy varmaan viihdyttään itseään ottamatta kantaa. Onhan tämä hauska ketju ja olet yksi tähdistä, joten kai nyt näytöksen pääesiintyjän performanssia saa kommentoida?

Valitettavasti olen vain yleisössä ja en muuten osallistu tähän näytelmään. Minttu.

Muistatteko historiasta sitä kun maailmaa väitettiin littanaksi. Oli taho joka sanoi että maapallo on pyöreä. Suurin osa vastusti tätä ja tästä hyvästä kyseinen henkilö suljettiin vankilaan. Tämä henkilö joka tiesi mistä puhui varmasti koki olevansa vähän fiksumpi kuin muut. Ja jälkikäteen sanottuna ihan ansaitusti. Samoin tässä ketjussa on useampi henkilö jotka on osanneet kertoa mihin suuntaan tämä on menossa jo yli vuosi sitten.

Suurin osa ei varmasti hyväksy Hitlerinkään toimintaa. Mut nyt tässä hetkessä ollaan kuitenkin hyväksymässä ihan vastaava toiminta. Jos ihmettelette miten Hitlerin hommat oli mahdollisia niin nyt voitte katsoa peiliin ja huomata että mahdollistaja olette te itse. Teillä on valta nousta tätä paskaa vastaan.
Toi just eli moni nykyajan "suvakki" tai "progressiivinen" ei tajua olevansa aivan samoilla urilla kuin tuo hitler aikoinaan tai stalin jne.
On aika kammottavaa nähdä miten helposti porukka alkaa oikeuttamaan asioita mitkä muutama vuosi sitten vasta olivat täysin järjettömiä, ennenkuulumattomia ihmisten sortamista. Oman kansan..

Aika vähälle huomiolle näytti jäävän Ylen jutussa tämä lause:
"Valvojilla ei ole oikeutta kysyä asiakkailta koronapasseja. Ravintoloitsijalta kuitenkin selvitetään, onko passeja kysytty."

Viimeistään tuohon älyttömyyteen koko homma kaatuu.

Back
Ylös Bottom