Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Olen ymmärtänyt, että passilla turvattaisiin tiettyjen alojen toiminta. Tokkopa sillä koronaviruksen esiintymiseen juuri vaikutusta olisi?
Sama turva saataisiin kun ei olisi koko passin ajatusta kukaan keksinytkään. Ensin meillä oli maskiteatteri ja kohta on passiteatteri.

Ja uppos kansaan. Väki riemuissaan, kun kaupassa käyminen mahdollistui naamarin avulla. Nyt ulkomailta käsin kerrotaan suu vaahdossa miten kätevää on kun voi käydä kioskissa näyttämällä passia. Tämä on täyttä ihmislajin älyllistä taantumusta, että tämä menee läpi.

Nyt kun passi otetaan käyttöön ja sen jälkeen parempi väki kokoontuu keskenään ja tartunnat lisääntyy siitä huolimatta, tietenkin. Mitä sitten otetaan työkalupakista käyttöön? Huomataan että pelkkä passin vilauttaminen ei kadota virusta.
Rokottamattomat taas syypää. Eipä tuo aivopesu oikein muuhun suuntaan voi noilla kallistua, koska muuten lammaslauma saisi kuvaa että rokote ei toimi.

Mutta piikistä pitää? niinkö? Eikös toi passi vois olla vaikka läskipassi. Jos oot läski niin et voi mennä ravintolaan niin susta ei tule vielä läskimpää ja et sit viallisen immuunipuolustuksesi kanssa mene kylille pyörimään.
Ei se mee nyt noin... sen voisi kuvitella menevän kerta lähdetään näille linjoille, mutta ei tämä koskee vain niitä jotka eivät tee kuten halutaan tässä agendassa... Kappalainen on myös niin pää perseessä ettei tajua epäkohtia asioissa mitä ajaa iltalehti aivojen tilalla.

Ei se mee nyt noin... sen voisi kuvitella menevän kerta lähdetään näille linjoille, mutta ei tämä koskee vain niitä jotka eivät tee kuten halutaan tässä agendassa... Kappalainen on myös niin pää perseessä ettei tajua epäkohtia asioissa mitä ajaa iltalehti aivojen tilalla.
Joo. Tiedän ettei se mene niin. Koitin vain selventää kappalaiselle kun tuntuu olevan vähän sinisilmäinen. En sanoisi että kappalainen on aivoton kuitenkaan kun aika maltillisesti näyttää suhtautuvan.

Joo. Tiedän ettei se mene niin. Koitin vain selventää kappalaiselle kun tuntuu olevan vähän sinisilmäinen. En sanoisi että kappalainen on aivoton kuitenkaan kun aika maltillisesti näyttää suhtautuvan.
Kyllä se aika aivotonta on miten suhtautuu suoraan kiristykseen "noh sitten tarvii ottaa vastuu valinnoistaan".
Ihan absurdia aikaa kun perus pulliaiset rikkoo suoraan ihmisoikeuksia sekä itsemääräämisoikeuksia.

Kyllä se aika aivotonta on miten suhtautuu suoraan kiristykseen "noh sitten tarvii ottaa vastuu valinnoistaan".
Ihan absurdia aikaa kun perus pulliaiset rikkoo suoraan ihmisoikeuksia sekä itsemääräämisoikeuksia.
No katsotaan mitä kappalainen vastaa mulle. Jos jatkaa tota ton mun viimeisimmän esimerkin jälkeen niin sit mä muutan mielipidettä

No katsotaan mitä kappalainen vastaa mulle. Jos jatkaa tota ton mun viimeisimmän esimerkin jälkeen niin sit mä muutan mielipidettä
Juu. Väärässä saa kuka vaan olla, mutta jos ei opi niin sitten on pahempi tilanne. En kyllä yhtään ihmettele miksi monella on ajatusmaailma ihan sekaisin, kun media aivopessyt kohta 2vuotta tätä ja kiristäneet vaan tahtia.

Ihmiset eivät ymmärrä perustuslaillisten oikeuksiensa tärkeyttä, koska elämä Suomessa on ollut jo kymmeniä vuosia todella helppoa ja tasa-arvoista. Ei ole ollut mitään mielivaltaista totalitääristä kommunistista järjestelmää, jossa näitä oikeuksia olisi poljettu. Nyt sitten influenssaepidemian takia ollaan näistä oikeuksista valmiita luopumaan, kun ei ymmärretä mihin niiden menettäminen voi johtaa; "Kyllähän sitä näin kriisitilanteessa jokaisen pitää voida tinkiä perustuslaillisista oikeuksistaan". Asioiden prioriteetit ja suhteellisuudentaju on täysin kateissa alkaen siitä, ettei edes ole mitään kriisiä pl. poliittinen kriisi.

Ihmiset eivät ymmärrä perustuslaillisten oikeuksiensa tärkeyttä, koska elämä Suomessa on ollut jo kymmeniä vuosia todella helppoa ja tasa-arvoista. Ei ole ollut mitään mielivaltaista totalitääristä kommunistista järjestelmää, jossa näitä oikeuksia olisi poljettu. Nyt sitten influenssaepidemian takia ollaan näistä oikeuksista valmiita luopumaan, kun ei ymmärretä mihin niiden menettäminen voi johtaa; "Kyllähän sitä näin kriisitilanteessa jokaisen pitää voida tinkiä perustuslaillisista oikeuksistaan". Asioiden prioriteetit ja suhteellisuudentaju on täysin kateissa alkaen siitä, ettei edes ole mitään kriisiä pl. poliittinen kriisi.
Jep. Meno tämä että kaikki on foliohattua ennenkun oikeasti ite näkee... sitten se oma talo palaa ja sitten uskotaan, mutta on myöhäistä.

Täytyy sanoa, että omalla tavallani Mä arvostan Krista Kiurua kyllä ehkä eniten hallituksen väestä. Olen joistain asioista rankasti eri mieltä, mutta varmaan ainoa johdonmukanen ministeri; mahdollisimman vähän koronaa. Välittämättä pidetäänkö hänestä, tai kannatuksestaan. Ei mee sen perusteella millä saa eniten kannatusta ja päivän muodin mukaan. Menee sen perusteella minkä kokee oikeaksi.

Toisin sanoen siis, toi helvetin passi kusetettiin läpi ja nyt joku valopää väläyttelee sitä jo työpaikoille. Jaa että hallitus, eduskunta ja "asiantuntijat" ei olisi läpimätiä. Uskokoon ken tahtoo kun menee työmaalle passintarkastuspisteen kautta.

E: Saatana mä muutan kohta Ruotsiin kun se on vielä mahdollista.

Toisin sanoen siis, toi helvetin passi kusetettiin läpi ja nyt joku valopää väläyttelee sitä jo työpaikoille. Jaa että hallitus, eduskunta ja "asiantuntijat" ei olisi läpimätiä. Uskokoon ken tahtoo kun menee työmaalle passintarkastuspisteen kautta.

E: Saatana mä muutan kohta Ruotsiin kun se on vielä mahdollista.
Taidettiin vähän sanoa tästäkin, että se ujutetaan sisään ja sitten alkaa sovellus. Tärkein kun se on sisässä sitä ei saada enää pois ja alkaa paskavyörytys.

Passi ei hyväksynnän jälkeen edes ehtinyt tulla vielä käyttöönkään kun sitä ollaan eskaloimassa jo työnteon edellytykseksi. En olisi kyllä itsekään uskonut noin härskiin toimintaan. Kuvittelin, että ensin aloitellaan kevyesti tapahtumilla ym. ja siiten aletaan vähitellen hivuttaa lisää asioita passin taakse.

Taidettiin vähän sanoa tästäkin, että se ujutetaan sisään ja sitten alkaa sovellus. Tärkein kun se on sisässä sitä ei saada enää pois ja alkaa paskavyörytys.
No tästähän oli juttua jo kauan sitten ja kyllähän se uhkakuva oli suoraan jo tiedossa monella. Ei se paljoa lohduta vaikka laki olisi vuodenvaihteeseen voimassa kun sitä voi jatkaa ja sitähän jatketaan.

Passi ei hyväksynnän jälkeen edes ehtinyt tulla vielä käyttöönkään kun sitä ollaan eskaloimassa jo työnteon edellytykseksi. En olisi kyllä itsekään uskonut noin härskiin toimintaan. Kuvittelin, että ensin aloitellaan kevyesti tapahtumilla ym. ja siiten aletaan vähitellen hivuttaa lisää asioita passin taakse.
Ja siltikin on näitä ihmisiä jotka näkee tän asian hyvänä. Ei saatana.

Jos ihmiset olisi järkeviä ihan kaikki niin kukaan ei ottaisi enää yhtään piikkiä ja koko tämä kusetus kaatuisi siihen passien kera. Ainoat asiat mitkä estää normaaliin pääsyä on nämä korruptoituneet päättäjät.
Ei tarvis varmaan kuin puolet ottaneista lopettaa piikkien otto niin kusetus kaatuisi niin helposti.

Back
Ylös Bottom