Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
90-luvulla oli hoitajia olikohan 0,9 potilasta kohden. Tällä hetkellä määrä on 0,55 ja nostetaan 0,6. Porukkaa ei palkata lisää, jotkut jääny eläkkeelle ja loput lähtee vittuun ku kaikki on paskaa palkkoja myöten. Turhaa lätinää miks näin on. Kirjottas alkuperäset syyt samaan miks ajauduttu tähän tilanteeseen. Työkaverin tytär kans lyö homman pakettiin ku ekan vuoden sairaanhoitaja opinnot käynnissä. Kertoo kaiken tän hetkisestä tilanteesta
Tätähän se käytännössä on, kun leikataan ylisuuren julkisen sektorin menoja. Monen mielikuvissa se tarkoittaa ylimääräisen byrokratian poistamista ja johtajien poskettomien palkkojen höyläämistä, mutta käytännössä se on kuitenkin aina ruohonjuuritason työpaikkojen vähentämistä.

"Tehohoitoon joutuneista 90 prosenttia ja kaikista sairaalahoitoon joutuneista 81 prosenttia on rokottamattomia."

Niin onko tämä koko kahden vuoden ajalta?
Aivan varmasti. Samat tyypit jotka ennen piikkiä makoilivat siellä ovat nyt uudestaan.
Tää on sitä kikkailua ja kerrotaan asioita jättäen kertomatta paljon olennaista.

Nyt muusikot itkee kun Marin käytti niitä hyväkseen...toivottavasti porukka herää siihen että hallitus on käyttänyt meitä kaikkia hyväkseen suhmuroimalla tämän koronahomman. Toi Marin on ihan sairas

Nyt muusikot itkee kun Marin käytti niitä hyväkseen...toivottavasti porukka herää siihen että hallitus on käyttänyt meitä kaikkia hyväkseen suhmuroimalla tämän koronahomman. Toi Marin on ihan sairas
Marin on nukke. Sairas nukke mutta nukke silti. Se tekee ja sanoo mitä sille käsikirjoitetaan vähän isompien EU-setien kynästä.

Ihmiset on siis nykyään Suomi Oy:n omaisuutta. Emme saa itse päättää omasta elämästä vaan meidän on tehtävä mitä Suomi Oy:n johtajat haluavat.
Suomi Oy:n omistaa sitten EU Oy
Onhan se vähän jännä katsoa miten meillä ei ole enää itsenäisyyttä ollut pitkään aikaan.

Suomi Oy:n omistaa sitten EU Oy
Onhan se vähän jännä katsoa miten meillä ei ole enää itsenäisyyttä ollut pitkään aikaan.
Tämän takia en ikinä käynyt inttiä. En vitussa ole puolustamassa tätä maata. Näin jo kauan sitten että meistä tulee EU:n orja. Meidän itsenäisyys on myyty

Tämän takia en ikinä käynyt inttiä. En vitussa ole puolustamassa tätä maata. Näin jo kauan sitten että meistä tulee EU:n orja. Meidän itsenäisyys on myyty
Itse puolustan maata, mutta en Marinia ja muita pettureita tässä maassa. Maata kyllä puolustan.
Mutta näen kyllä syitä miksi moni ei nykypäivänä mene armeijaan näistäkin syistä. Itse kun kävin armeijan yli 20v sitten oli aivan erilainen ilmapiiri. Silloin oltiin ylpeitä suomesta/suomalaisuudesta eikä meitä koitettu iskeä maahan päivittäin median tai muiden toimesta.

Aivan varmasti. Samat tyypit jotka ennen piikkiä makoilivat siellä ovat nyt uudestaan.
Tää on sitä kikkailua ja kerrotaan asioita jättäen kertomatta paljon olennaista.
"Tehohoitoon joutuneista 90 prosenttia ja kaikista sairaalahoitoon joutuneista 81 prosenttia on rokottamattomia."
Niin onko tämä koko kahden vuoden ajalta?

Ylläolevat aika hyviä esimerkkejä siitä miten itselle ikävät uutiset sivuutetaan ja yritetään keinolla millä hyvänsä selittää asia jollain itselle myönteisellä tavalla. Nuo luvut ovat tältä syksyltä, luin hiljattain aivan vastaavia lukuja, jossa tarkasteluajankohta muistaakseni syyskuu 2021.

Itse puolustan maata, mutta en Marinia ja muita pettureita tässä maassa. Maata kyllä puolustan.
Mutta näen kyllä syitä miksi moni ei nykypäivänä mene armeijaan näistäkin syistä. Itse kun kävin armeijan yli 20v sitten oli aivan erilainen ilmapiiri. Silloin oltiin ylpeitä suomesta/suomalaisuudesta eikä meitä koitettu iskeä maahan päivittäin median tai muiden toimesta.
Homma on siitä inhottava itselle että en mä omista täältä yhtään maata. Eli jos puolustaisin rintamalla ja vaikka selviäisin elossa. Niin en mä omistaisi täältä edelleenkään mitään. Sit joku päättäjä voi alistaa mua edelleen

Voikohan kohta muuten enää äänestää? Rokotepassi ja tartuntatautilain muutos mahdollistaa poikkeustilan luomisen ja sitä kautta voi myös keksiä syyn perua vaalit.
Veikkaan että menee samaan kuin jenkeissä eli postiäänestykset lisääntyy ja tuo on erittäin huono juttu, koska näen sen vaarantavan vaalien turvallisuutta kusetuksen osalta, kuten jenkeissä kävi ja saatiin dementikko nukke suosituimmalla äänimäärällä koskaan "valtaan".

Homma on siitä inhottava itselle että en mä omista täältä yhtään maata. Eli jos puolustaisin rintamalla ja vaikka selviäisin elossa. Niin en mä omistaisi täältä edelleenkään mitään. Sit joku päättäjä voi alistaa mua edelleen
Tai sanoin väärin. Puolustaisin suomalaisuutta ja maahan on syytön tähän korruptioon minkä tekevät nuo ihmiset tuolla vallassa.
En puhu omistamisesta vaan siitä mikä on oikein. Meiltähän koitetaan viedä ihmisoikeuksia tällä hetkellä ja luoda 2. luokan kansalaisia.

Eiköhän tän salaliittojutun vois jo lopettaa kun kaikki suhmurointi on jo niin näkyvää että hölmömmänkin luulisi tajuavan
Tuo on vain aivopesty reaktio noille lampaille, kun kohtaavat juttuja mitkä ovat ristiriidassa näiden ohjelmoinnin kanssa.
Sitten ne päät alkaa lonksumaan "salaliitto, foliohattu, hullu, juntti jne."

Syyttömiä me siihen olemme että näin tässä tehdään mitä ennustimme jo vuosi sitten. Se on vain pahentunut ennustuksista. Nyt piikkiä koitetaan pistää väkipakolla ihmisiin = tee mitä käskemme tai joudut 2. luokan kansalaiseksi ja kärsit.
Rokotteellehan ei ole mitään funktiota enää koko touhussa.

Tuo on vain aivopesty reaktio noille lampaille, kun kohtaavat juttuja mitkä ovat ristiriidassa näiden ohjelmoinnin kanssa.
Sitten ne päät alkaa lonksumaan "salaliitto, foliohattu, hullu, juntti jne."

Syyttömiä me siihen olemme että näin tässä tehdään mitä ennustimme jo vuosi sitten. Se on vain pahentunut ennustuksista. Nyt piikkiä koitetaan pistää väkipakolla ihmisiin = tee mitä käskemme tai joudut 2. luokan kansalaiseksi ja kärsit.
Rokotteellehan ei ole mitään funktiota enää koko touhussa.
5G aallot, rokotteesta tulee siru ja magneetti tarttuu. Foliohattu :D ja kymmeniä tuhansia osottaa mieltä maailmalla. Australiasa poliisit hakkaa kansalaisia ja ampuu kumiluodeilla.

Suomessa perus lammas määkii salaliitto varmaan ku ottaa 6 piikkiä ja edes kotoota ei saa enää poistua ilman skannaamista :D

ja teholla makaa 10 "koronapotilasta" ja ollaan veitsenkärjellä :D 100% rokotettu ja silti ne vaan on vielä rokottamattomia siellä :D koska 7 piikki vielä ottamatta ja aika umpeutunu.

5G aallot, rokotteesta tulee siru ja magneetti tarttuu. Foliohattu :D ja kymmeniä tuhansia osottaa mieltä maailmalla. Australiasa poliisit hakkaa kansalaisia ja ampuu kumiluodeilla.

Suomessa perus lammas määkii salaliitto varmaan ku ottaa 6 piikkiä ja edes kotoota ei saa enää poistua ilman skannaamista :D

ja teholla makaa 10 "koronapotilasta" ja ollaan veitsenkärjellä :D
En mä halua tänne mitään aussien tapaa "hoitaa" eli hakataan ihmisiä kaduille tai pidätetään jos aivastaa ulkona.
Tuntuu että osa uskoo vasta kun oma talo palaa, mutta tuo on typerää ja myöhäistä.

Vaikka ihan rokotteesta katsoo sitä israelia eli rokotetuinta porukkaa ja eipä toimi.

Back
Ylös Bottom