Kukas se aikoinaan sanoikaan jotenkin näin: "Yhteinen hyvä menee oman edun edelle”Minä minä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kukas se aikoinaan sanoikaan jotenkin näin: "Yhteinen hyvä menee oman edun edelle”Minä minä.
Kyllä, aivan kuin harrastustoimintaa olisi sabotoitu ja ihmisten luontainen vastustuskyky pilattu perusteettomalla käsidesinläträyksellä ynnä muulla pelleilyllä. Sanoin jo keväällä 2020, että ennen pitkää vastatoimien negatiiviset terveysvaikutukset tullaan laittamaan koronan piikkiin.Ja ihmiset vastaanottaa tauteja helpommin jostain syystä...
Tämä. Mä luulen että monen ego ei kestä että on mennyt huijaukseen. Varsinkin kun on koittanut väitellä vastaan ja joutuisi nyt myöntämään olleensa väärässä. Sit moni pitää Suomea jonain ihan pyhänä maana jossa mitään pahaa ei voi tapahtua. Ne ajat on takana sillä suomi oy on pörssiyhtiö. Me kansalaiset ollaan valtion omaisuutta. Me ollaan täällä tuottamassa valtiolle ei toisinpäin. Niinkuin joskusJustiin meinasin samaa kirjoittaa, on se nii aivopesty ettei edes tajua rokotteet ei toimi, tai sitten vaan ei kehtaa myöntää olleensa väärässä ja copy paste jatkuu.
Oot fiksu tyyppi. Näin se todellakin onKyllä, aivan kuin harrastustoimintaa olisi sabotoitu ja ihmisten luontainen vastustuskyky pilattu perusteettomalla käsidesinläträyksellä ynnä muulla pelleilyllä. Sanoin jo keväällä 2020, että ennen pitkää vastatoimien negatiiviset terveysvaikutukset tullaan laittamaan koronan piikkiin.
Tää minä minä ajatus on just rokotteiden hakijoilla. Minä syön paskaa enkä huolehdi itsestäni. Minä hain rokotteen. Minä pidän muista huolta. Ihan kuin joku vois tartuttaa tai olla tartuttamatta muhun jotain. Minä olen vastuussa omasta terveydestäni.Minä minä.
Tää minä minä ajatus on just rokotteiden hakijoilla. Minä syön paskaa enkä huolehdi itsestäni. Minä hain rokotteen. Minä pidän muista huolta. Ihan kuin joku vois tartuttaa tai olla tartuttamatta muhun jotain. Minä olen vastuussa omasta terveydestäni.
En tiedä suomeasta, mutta ilmeisesti CDC jenkeissä käyttää ko. tulkintaa. Eli voidaan epäillä, että valtavasti rokotehaittoja ja kuolemia ei mene rokotteen piikkiin jenkeissä.Onks tää totta jos ottaa piikin, niin 14vrk luokitellaan rokottamattomaksi?
Ihan uteliaisuuttani kysyn, minkä syövän saa sokerista?Tää minä minä ajatus on just rokotteiden hakijoilla. Minä syön paskaa enkä huolehdi itsestäni. Minä hain rokotteen. Minä pidän muista huolta. Ihan kuin joku vois tartuttaa tai olla tartuttamatta muhun jotain. Minä olen vastuussa omasta terveydestäni.
Ei ihminen saa mitään syöpääkään vahingossa vaan se tulee omista valinnoista. Jos syö paljon sokeria niin kyllä sitä syövän saa. Syöpä viihtyy nimenomaan sokerissa ja glutamiinissa
On ne perkele ovelia.En tiedä suomeasta, mutta ilmeisesti CDC jenkeissä käyttää ko. tulkintaa. Eli voidaan epäillä, että valtavasti rokotehaittoja ja kuolemia ei mene rokotteen piikkiin jenkeissä.
En tiedä suomeasta, mutta ilmeisesti CDC jenkeissä käyttää ko. tulkintaa. Eli voidaan epäillä, että valtavasti rokotehaittoja ja kuolemia ei mene rokotteen piikkiin jenkeissä.
Syöpäsolut yleisesti kiinnittyy sokeriin. Jos ei ole liikaa sokeria kropassa niin riski saada syöpä on hyvin pieni. Kiinnityvät glutamiininkinIhan uteliaisuuttani kysyn, minkä syövän saa sokerista?
Mitäs elämäntapoja on mennyt pieleen taaperoikäisellä leukemiapotilaalla? Tai valintoja? Eiku joo, johtuu vanhempien aiemmista elintavoista? Nobelia hakemaan.Tää minä minä ajatus on just rokotteiden hakijoilla. Minä syön paskaa enkä huolehdi itsestäni. Minä hain rokotteen. Minä pidän muista huolta. Ihan kuin joku vois tartuttaa tai olla tartuttamatta muhun jotain. Minä olen vastuussa omasta terveydestäni.
Ei ihminen saa mitään syöpääkään vahingossa vaan se tulee omista valinnoista. Jos syö paljon sokeria niin kyllä sitä syövän saa. Syöpä viihtyy nimenomaan sokerissa ja glutamiinissa
Mä en oo kans koskaan ollu emännän kanssa kipeä samaan aikaan kun harvoin sattuu olemaan oikeasti kipeä.Ja tosiaan mun tyttöystävä oli just flunssassa ja mä kyllä vaihdoin kunnolla limoja sen kanssa. Ei ole tullut flunssaa. Koska mä tiedän että näillä elämäntavoilla ei voi tulla kipeeksi. Kukaan ei voi tartuttaa mua. Ainoastaan silloin jos itse sorrun eli laiminlyön mun nukkumista,syömistä ja liikkumista.
Nii ja influenssan maailmasta zerottava ihmelääke taas on sinulle sitten täyttä arkea? Toki VOI OLLA ettei toimikaan kuten haluaisit. Aika hassuaMitäs elämäntapoja on mennyt pieleen taaperoikäisellä leukemiapotilaalla? Tai valintoja? Eiku joo, johtuu vanhempien aiemmista elintavoista? Nobelia hakemaan.
Omaan terveyteen voi vaikuttaa paljonkin mutta kyllä näistä jutuista on todellisuudentaju kadonnut aika pahasti.
Täh? Rupeeko voimat loppumaan kun ei viesteistä saa selvää?Nii ja influenssan maailmasta zerottava ihmelääke taas on sinulle sitten täyttä arkea? Toki VOI OLLA ettei toimikaan kuten haluaisit. Aika hassua
En ota kantaa sokerisyöpään
Kyllä sä sait ja sehän vituttaakin sinua. Sä pidät koronapiikkiä toimivana mutta sitten taas tuota toista haukut? wowTäh? Rupeeko voimat loppumaan kun ei viesteistä saa selvää?
Uskomaton uros! Kuvia?Ja tosiaan mun tyttöystävä oli just flunssassa ja mä kyllä vaihdoin kunnolla limoja sen kanssa. Ei ole tullut flunssaa. Koska mä tiedän että näillä elämäntavoilla ei voi tulla kipeeksi. Kukaan ei voi tartuttaa mua. Ainoastaan silloin jos itse sorrun eli laiminlyön mun nukkumista,syömistä ja liikkumista.
En ymmärtänyt. En oo seurannut tokentuben käsitevääntöjä influenssan ja koronan suhteesta tai siitä miten rokotteet on zerottamista kun niiden avulla juuri tapausmäärien voidaan antaa kasvaa. Mutta kyllä sulta sai taas sen wtf-naurun minkä aina. Ei mennyt viesti hukkaan. Jos 112 ei vastaa niin roopeli ainakin.Kyllä sä sait ja sehän vituttaakin sinua. Sä pidät koronapiikkiä toimivana mutta sitten taas tuota toista haukut? wow