Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kodin fengshui pitää saada kohdalleen, että siellä viihtyy. Traditionaalisesti huonekasvit ja vesielementti esim. akvaario ovat näitä jotka korjaavat kodin eläväiseksi ja viihtyisäksi. Ei koti itsestään viihtyisäksi tule. Aina olen kotona viihtynyt koska olen panostanut siihen jo nuoresta iästä lähtien. Tällainen fengshui elementti huoneessa jo ala-aste iässä:
IMG_3895.webp

Nope. Sun tiliin ehkä iski sensuuri. :unsure:
Voisin kuvitella että löytyy algoritmi joka automaattisesti vähentää käyttöä niiltä joita on poikkeuksellisen paljon estetty.
Viimeaikoina tullut kommentoitua sinne sun tänne sitä sun tätä ja mulla kun ne kommentit ei ole kaikkein korrekteinta, vaikka omalla nimellä ja naamalla ne kirjoitankin.

Mutta 24 volttia, yhteen perkuleen tähtäimeen??!

Eikö jo voltti tai pari luulisi riittävän :unsure:
Lienee fiksuinta vetää 24 V maaliin saakka ja siellä oma elektroniikka tiputtaa jännitteen kullekin komponentille, jos tarve. Näinhän se menee elektroniikassa yleensäkin.

Ois vähän hassua vetää PSV-johtonipuissa 1.2 V jännitteen karvaa, kun muualle menee 24 V.

Niin siis tuohan ei ole mikään kannettava malli, jos sillä aloitte miettiä patterijännitteitä. :LOL:

Onko mitään kivoja nappeja jota painella?

Ois ollut hauska nähdä, kun kytket suojalasit päässä jostain viritelmästä tuon 24 V.
Joo siinähän on siis säädöt joilla tähtäin saadaan kohdistettua, ja sitten tulitoimintaa varten korkeussäätö ja viivastot. Sekä valaisu.
Niin ja etupäässä vielä mekaanin lasinpyyhin jotta linssi pysyy puhtaana.

Ja kaikki toimii.

Mää vaan jaksan ihmetellä mitä jäsen @Heatseeker tuollaisella vehkeellä tekee? Kattelee naapuria sen lävitte sidukkatölkki kädessä? Omatekoista laukaisualustaa maastokuorma-auton lavalle? Sohvapöydän jalka?

Back
Ylös Bottom