Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö kauppojen kotitoimitusvalikoimaan kuulu kalja?
No joo, ehkäiseehän tuo ettei teinit tilaa iltajuomia kotia.Ei kuulu. Vaikka Kitimarketista kiikuttavat kaiken muun kiltisti ovelle, niin kaljat joutuu itse hakemaan hyllystä.
Mulla sama asenne lähikaupan kaljahyllyn suhteen. Ainaski 100m matkaa, eiköhän siinä kalorit pala.Mulla on joku 500m matkaa kebupaikkaan niin pidän sitä samalla viikonlopun urheilusuoritteena samalla, vähän niiku nollaa sen kebun liikakalorit.
Eikö kauppojen kotitoimitusvalikoimaan kuulu kalja?
Toi on siitä huono paikka että uimahallin ja kebupaikan/kaupan ovien välillä on 10m eroa, siinä saattaa helposti hairahtua uimahalliin jossa myös pieni mutta ihan ok punttis.Mulla sama asenne lähikaupan kaljahyllyn suhteen. Ainaski 100m matkaa, eiköhän siinä kalorit pala.
Laitoitko omistasi?Ei ollut kananmunia f#uk, tein pannarin silti.
Suottaapi olla hyvä lähtökohta. Näkyy olevan jotain patteripidikkeitä johonki venäläisiin vimpaimiin ebayssa.
Tuossa on ollunna joku ulkoinen virtalähde tai sitten sähkö otetaan vaunusta, itse laitteeseen kytketään vain kaksi johtoa jotka joku leikannut poikki.Suottaapi olla hyvä lähtökohta. Näkyy olevan jotain patteripidikkeitä johonki venäläisiin vimpaimiin ebayssa.