Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin kuntoilemassa, tuli hiki, koskin naiseen
Joogaa?
bad-yoga-teacher.jpg

Vituttaa kun Nobelin palkinnot muuttuneet politiikaksi/tasa-arvo paskaksi.
- odotetaan että seuraava palkinto menee afrikkaan koska mennyt aiemmin liikaa eurooppaa/usaan
- toivotaan seuraavan voittajan olevan nainen jolloin historiallisesti olisi kaksi naista voittanut peräkkäin
(edelliset kirjallisuudesta)
On jotenkin sellainen instituutio jossa kaikki nuo pitäisi sivuuttaa ja vain se joka täyttää kriteerit tai ansaitsee sen oikeasti niin myös voittaa, eikä siksi että olisi jonkun tietyn vuoro.

Sama.

Hyi hele! Vaikka mulla on kuinka kiva ja ihana koti niin ei silti.

No, yks ehtoo vielä menee.

Nii, täytynee tarkentaa, että mulla koti ei tarkoita olohuoneen sohvaa, vaan on tässä 200m2 lämmintä tilaa. Autotalli verstaineen. 3000m2 pihaa fribakorit, tramboliinit ja futismaalit. Takapihan ojan takana leikkipuisto, menee koti kategoriaan. Kaikennäköstä puuhastelua ja viihdykettä. Emmäkää olkkarin nurkassa viihdy sikiöasennossa.

Sama.

Hyi hele! Vaikka mulla on kuinka kiva ja ihana koti niin ei silti.

No, yks ehtoo vielä menee.
Jos et kotona viihdy kuin yhden illan niin eihän se voi olla mitenkään kuinka ihana tai kiva koti?? Koti tehdään silleen, että sieltä ei malta pysyä pois hetkeäkään, paitsi Espanja 🌴

Makuasioista on kiisteltävä, faktoista ei voi. Paitsi koronaketjussa toki.

Ei kai kaikki oo koti-ihmisiä vaikka olis mimmonen koti. Sillon ei tietenkään kannata sijoittaa ylimäärästä kotiin vaan käyttää ne kodin ulkopuolella olemiseen. Itse ja vaimo koti-immeisiä, niin sijoitettu kodissa viihtymiseen.

Jos et kotona viihdy kuin yhden illan niin eihän se voi olla mitenkään kuinka ihana tai kiva koti?? Koti tehdään silleen, että sieltä ei malta pysyä pois hetkeäkään, paitsi Espanja 🌴

Kyllä mulla on todella kiva ja viihtyisä koti.
Minusta ei vaan ole siihen, että olisin aina kotona. Tarvitsen sosiaalista ja liikkuvaa elämää.
Nii, täytynee tarkentaa, että mulla koti ei tarkoita olohuoneen sohvaa, vaan on tässä 200m2 lämmintä tilaa. Autotalli verstaineen. 3000m2 pihaa fribakorit, tramboliinit ja futismaalit. Takapihan ojan takana leikkipuisto, menee koti kategoriaan. Kaikennäköstä puuhastelua ja viihdykettä. Emmäkää olkkarin nurkassa viihdy sikiöasennossa.
Nojuu, tämä.

Mullakin on ollut elämässä tilanne jossa on ollut neliötä paljon ja pelit ja pensselit.
Silloin tuli oltua enemmän kotona kun lapset oli pieniä mutta aika paljon lasten kanssa liikuin myös.

Mä olen varmaan jotenkin extra ekstrovertti 👵🏻🤷🏻‍♀️

vaikka olis mimmonen koti

mietinkin juuri pitkään (ainakin kaksi minuutti) mitä kotona pitäisi olla, että en haluaisi imisten ilmoille

en keksi, Minullahan on jo nyt kaikki lelut kotona ja puutarhassa mitä Mies tarvitsee, silti sielä ei kauaa huvita yksin istua

extra ekstrovertti

Minä täyttellinen vastakohta, en halua imisten seuraa, mutta haluan olla sielä missä on muitakin

Nuorempanahan kämppä oli lähinnä nukkumista ja krapuloita varten, mutta ei semmosta elämää enää jaksa. Mukavaa nykyisellään, että on semmonen kämppä, jossa sit viihtyykin, kun ei jaksa olla enää huitelemassa koko aikaa jossain. Ja mehtää vieressä, jonne mennä ihmettelemään.

nukkumista, syömistä, suihkussakäyntiä, rokin kuuntelu ja tölsyn vahtaamista

siinäpä ne askareet mitä kotiloissa tulee tehtyä

ulkotöistä sitten, henkilöauton pesu, moottoripyörän pesu, polkupyörän pesu ja heinänkaato

Back
Ylös Bottom