Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Saako nuo ihmiset rahoitusta venäjältä jotka salakuvattu rokotevalmistajilta tai ne whistleblowerit jotka tulleet itse esiin kuten tämän päivän videossa?
Saa, ja ennenkaikkea semmoiselta taholta joka saa taloudellista hyötyä, esim Roche, tms, whistleblowerit on rahahuoria, ei ne ajattele maailman parasta, kyllä sä hokaat että moraali on kuin pappatunturi, papalla oli se mutta nykyään sillä ei tee vittuakaan-

Telegram kanavalla
Screenshot_20211007-142634.webp

Friedrich Nietzche sanoi teoksessaan näin puhui Zararahustra; Inhimillistä tyhmyyttä vastaan on mahtavinkin Jumala täysin voimaton. Kannattaa lukea saksankielinen alkuperäisteos. Ihailen vilpittömästi täällä esiintyvien nuorten miesten uhoa ja taistelutahtoa, sehr gut, aber; Olen nuorena tehnyt töitä blackwaterille ja wagnerille, en tullut kunnossa kotiin ja nyt vanhana en jaksa edes uhrata aikaani moraalisille kysymyksille, koska jokainen ihminen luo itse oman moraalinsa; O.Wilde. Ainoa mitä toivon että katsoisitte pariin kertaan kenen totuutta jaette. Mitkä ovat ne taustavoimat. Jos minä oisin aina oikeassa ilmoittaisin sen heti mutta kun en ole, erratum humanaum est, jatkakaa kriittistä keskustelua , vaatikaa tieteellisiä todisteisteita argumenteille, se on toistaiseksi paras tapa edetä.
Niin mitkä ovat voittoa tavoittelevien lääkeyhtiöiden taustavoimat 🤔🤔

Tampestereella koululaisille pistetty pelekkää Modernaa:
Tampereen kouluissa on rokotettu vain Modernalla, mutta nyt THL ohjeistaa, ettei sitä annettaisi alle 30-vuotiaille miehille – Näin rokotukset muuttuvat
https://www.aamulehti.fi/koronavirus/art-2000008316921.html
Miksi sinulla on tommonen nikki, ootko hauska omasta mielestäsi? Lue nyt vitun pahvi tarkaan; Tiede ei ole täydellistä, tiede ei ole erehtymätöntä mutta se on paras väline toistaiseksi selittämään asioita ja ilmiöitä, Verstehen Sie oder was, wir muss weiter gehen ,holtzkopf.

Tuu Roopeli hetkeksi mun buutseihin. Mulla on liuta lapsia ja lapsenlapsia, mä lusin tän pandemian vähän erilailla koska mun suku asuu Espanjanjassa, olin vittu aika paskana kun tää alko vaikka oon entinen ammattisotilas, puhelinlaskut oli hienon auton verran kun tsekkasin päivittäin että kaikki ok. No onneks on ok, se mitä mä peräänkuullutan että oikea tiedeyhteisö hoitas hommassa, ei salaliitto jengi tai instahuora poliitikot ,mitä meillä nyt on. Ymmärrä siis mua niin mä yritän ymmärtää sua, vittuilu on välittämistä ja vain yksi tapa osoittaa rakkautta.capish.

On ollut jo pitkään tiedossa, että 3 kuukauden väli 1. ja 2. rokotuksen välillä antaa huomattavasti paremman suojan kuin vain muutaman viikon väli. Ymmärrän kyllä, että tällainenkin tiedonjyvänen hukkuu helposti taustakohinaan.
Paitsi jossain välissä Suomessakin oli jo tarkoitus lyhentää väliä kun meinasi jäädä piikit hyllylle
Fimean tämänhetkisistä luvuista on paha tehdä kunnollista vertailua muihin rokotteisiin, koska siellähän mainitaan jäljempänä:

"Yksi ilmoitus sisältää keskimäärin viisi epäiltyä haittavaikutusta, joten ilmoitettujen haittojen määrä on suurempi kuin ilmoitusten määrä. Yhdessä ilmoituksessa voidaan kuvata rokotteen jälkeen ilmenneen esimerkiksi nokkosihottumaa, pahoinvointia ja päänsärkyä, jolloin yhdessä ilmoituksessa on kolme haittaa."
Käyttäjä valitsee noista valmiista vaihtoehdoista tuon vakavan laadun. Joka tapauksessa oletko kuullut kerrottavan koskaan että haittavaikutus voi olla kuolema. Ja että haittoja on jo nyt enemmän kun muista rokotteista yhteensä yli 10 vuoteen. Joten kansalaisia kusetetaan uskomaan turvalliseen rokotteeseen joka ei pidä edes uutisten valossa paikkaansa. Jos olisi turvallinen ei pitäisi joutua tekemään tskaisinvetoja
Mä kyllä lähtisin epäilemään koska ihmiset on valehtelijoita ja omanedun tavoittelijoita, rokotuksestakin voi saada palkallista saigonia ja sehän on ihanaa,, yleensäkin ihmiset on valmiita puhumaan ihan mitä tahanasa paskaa oman edun eteen, minä myös, tämä teksi perustuu siihen että saan poljettua toisen mielipiteen lokaan ja saan kiksit hetkeksi, kohta pitää keksiä uutta paskaa että saa tasurit. Verstehen Sie.
Tästä olen samaa mieltä että kyllä osa ihmisistä haluaa saikuttaa ja potee aina Mies flunssaa

Suurosakkeen omistajat, vittuiletko sinä?
En mutta bg on yksi ja avoimesti kertonut rokote busineksen olevan yksi parhaista. Samat päät oli julistamassa pandemiaa jotka hyötyvät. Ja bg suurimpia Who rahoittajia. Joten olet ilmeisesti niitä jotka uskovat autokauppiasta.
Australiassa tuli jo esiin miljoonilla lahjominen ja muitakin esimerkkejä on ollut. Luuletko että Suomessa poliitikkoja yms ei ole mukana.

Tuu Roopeli hetkeksi mun buutseihin. Mulla on liuta lapsia ja lapsenlapsia, mä lusin tän pandemian vähän erilailla koska mun suku asuu Espanjanjassa, olin vittu aika paskana kun tää alko vaikka oon entinen ammattisotilas, puhelinlaskut oli hienon auton verran kun tsekkasin päivittäin että kaikki ok. No onneks on ok, se mitä mä peräänkuullutan että oikea tiedeyhteisö hoitas hommassa, ei salaliitto jengi tai instahuora poliitikot ,mitä meillä nyt on. Ymmärrä siis mua niin mä yritän ymmärtää sua, vittuilu on välittämistä ja vain yksi tapa osoittaa rakkautta.capish.
Ymmärrän pointtisi. Huolestuttavin asia nimenomaan on ollut ettei tiedeyhteisössä sallita toista mielipidettä tai sitä on todella vaikea saada esiin. Katkeaa niin työsuhteet kuin rahoitus.

Kuuntele tuo tunnin mittainen video jonka hetki sitten laitoin. Siinä aidosti huolestunut asiantuntija puhuu miten vituillaan kaikki on. Taisi itkeä jossain välissä ja huoli oli aito.

En mutta bg on yksi ja avoimesti kertonut rokote busineksen olevan yksi parhaista. Samat päät oli julistamassa pandemiaa jotka hyötyvät. Ja bg suurimpia Who rahoittajia. Joten olet ilmeisesti niitä jotka uskovat autokauppiasta.
Australiassa tuli jo esiin miljoonilla lahjominen ja muitakin esimerkkejä on ollut. Luuletko että Suomessa poliitikkoja yms ei ole mukana.
Mä myyn autoja, vittu käyttäydy.

Ymmärrän pointtisi. Huolestuttavin asia nimenomaan on ollut ettei tiedeyhteisössä sallita toista mielipidettä tai sitä on todella vaikea saada esiin. Katkeaa niin työsuhteet kuin rahoitus.

Kuuntele tuo tunnin mittainen video jonka hetki sitten laitoin. Siinä aidosti huolestunut asiantuntija puhuu miten vituillaan kaikki on. Taisi itkeä jossain välissä ja huoli oli aito.
Jermus vittu nyt. Mä en vielä pidä sua idiootina mutta rajalla ollaan. Kaikkea pyörittää raha. Ihmisen tärkein ominaisuus nykyään on se että se kuluttaa, ottaa lainaa ja tukee kapitalismia. Paska lääke sairastuttaa ja tekee kulutuskyvyttämättömän. Yksikään lääketehdas ei halua että sen osakkeet laskee, siksi ne tekee parhaansa että tulee lääkkeitä, esim rokotteita että ruletti jatkuu.

Back
Ylös Bottom