Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilen muutin työpisteeltä A työpisteelle B. Tänään muutin työpisteeltä B työpisteelle A. Työllistävä vaikutus.

Saipahan heitettyä roskiin kaikenlaista kertynyttä romua.

Oispa kaljaa.

on

operaatio jääkaapin sisustus toteutui taas eilisellä maitokauppareissulla neljällä yksiköllä #0.33 #4,7% #sandels

tilanne on hyvä: 7 yksikköä jääkaappikylmää

huomenna sitten: saunan jälkeen, joko kotioloissa tai olenhan reipas eli a-alueella

Nyt voin vaimolle sanoa illalla että pystyn hallitsemaan mieliteot. Sanoo että kuulemma en.

ai että vaikka ehtoolla sohvapyödällä olisi avattu huurteinen pullollinen keskiolutta, pystyisit välttyä kiusaukselta

ai että vaikka ehtoolla sohvapyödällä olisi avattu huurteinen pullollinen keskiolutta, pystyisit välttyä kiusaukselta

Ei ongelmaa. En muutenkaan juo alkomahoolia.

Huurteinen redi vois olla paha. Vielä pahempi nainen samassa tilassa illalla. Ei kyllä pysty vastustamaan selekään kiipiämistä.

Minulla taas ei ole tuota virvoitusjuomaongelmaa

yhtesti olen maistanut ja oli niin kaamea maku, että puoli tölkkiä jäi juomati

tämä oli battery "mainos"

ja tarkemmin luettuna, ei ole tuotakaan, että samassa huoneistossa olisi Naaras

Minulle olisi ongelma jos täytyy viihtyä koko ehtoo kotioloissa

en voi vastustaa kiusausta lähteä ulko-ovesta ulos #imistenilmoille

Minulle olisi ongelma jos täytyy viihtyä koko ehtoo kotioloissa

en voi vastustaa kiusausta lähteä ulko-ovesta ulos #imistenilmoille

Veli hyvä, olemme erilaisia. Hienoin asia olla ehtoo kotona. Vaikka vkl tai koko viikko. Sillai ettei tarvi imisiä nähärä.

Nyt tarvii toki lapsia sosialistuttaa ettei tule samanlaiseks.

olemme erilaisia

– Yksinäinen ihminen ei uskalla pysähtyä hetkeksikään

voi olla kyllä kyse tuostakin, en ole vielä ohjelmaa tölsystä kattonu, täytyy joskus tarkastaa

Firman sisäinen haku ei tuottanut tulosta.

Kummasti tippui hanskat tältä päivältä.

Veli hyvä, olemme erilaisia. Hienoin asia olla ehtoo kotona. Vaikka vkl tai koko viikko. Sillai ettei tarvi imisiä nähärä.

Nyt tarvii toki lapsia sosialistuttaa ettei tule samanlaiseks.
Sama. Sinkkuna saatoin olla viikonlopun kotona käymättä kertaakaan ulkona tai mitään kontaktia ulkomaailmaan. Nykyään perheellisenä aika harvinaista jos saa kotona yksin olla

Sama. Sinkkuna saatoin olla viikonlopun kotona käymättä kertaakaan ulkona tai mitään kontaktia ulkomaailmaan. Nykyään perheellisenä aika harvinaista jos saa kotona yksin olla
Usein menee viikonloput ihan kotona, tähtihetki saattaa olla kebun tai kaljan hakeminen.

Back
Ylös Bottom