Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Älä nyt Einsteinia lainaile, se ukko pölli kaikki ideansa muilta ja sen suhteellisuusteoriakin on täyttä paskaa, ton aforisminkin se pölli Oscar Wildeltä, puliukko.
1633508588001.webp

Albert jätti tämän sulle täysin.

Et tietenkään anna arvoa koska olet denialismissa asiassa.

He sinun ikäväksi kertovat vain asiat miten ne ovat noissa firmoissa ihan normaalien kysymysten valossa. Se ei ole leikattua tai manipuloitua. He itse kertovat näistä ja selvästi se vaivaa heitä itseäänkin.
Jos niitä oikeasti haittaisi tai vaivaisi asioiden tila, niin sittenpähän vain etsisivät uuden työnpaikan - hommansa osaaville asiantuntijoille löytyy sielläpäin aina uusia hommia. Tai mikäli taustalla on oikeasti jotain kyseenalaista, niin miksei narauttaisi työnantajaansa? Rahallisesti tuottoisaa hommaa sellainenkin on - ihan sama vaikka kenkää tulisikin.
Mun mielestä noissa jutuissa tuoksahtaa voimakkaasti voimafantasiat ja säälipillun tavoittelu.

Jos niitä oikeasti haittaisi tai vaivaisi asioiden tila, niin sittenpähän vain etsisivät uuden työnpaikan - hommansa osaaville asiantuntijoille löytyy sielläpäin aina uusia hommia. Tai mikäli taustalla on oikeasti jotain kyseenalaista, niin miksei narauttaisi työnantajaansa? Rahallisesti tuottoisaa hommaa sellainenkin on - ihan sama vaikka kenkää tulisikin.
Mun mielestä noissa jutuissa tuoksahtaa voimakkaasti voimafantasiat ja säälipillun tavoittelu.
Tämänkin selitin jo monta kertaa täällä. Syynä on varmasti raha/lainat tai sitten palkka saa pysymään. En minä heitä puolusta ja jokainen saa varmasti potkut. Paras olisi jos he jättäisivät työnsä ja nämä evil corpit menettäisi osaavaa porukkaa.

Se on jotenkin jännä miten sinäkään et selvästi tiedä miten jenkkien velkaorjuutus menee. Siihen liittyy pitkät opinnot, isot lainat ja lukukausimaksut. Monella noistakin on varmasti vielä opintolainaa, talolainaa sekä ties muuta. Eihän niitä kannattaisi ottaa mutta valitettavasti moni näin tekee. Se sitoo melko tehokkaasti töihin vaikka tietää sen olevan paskaa.

Se homma haiskahtaa sulle koska kertovat sinulle epäedullista asiaa. Sinä vain koitat denialismissa luoda taas kuplaa missä he eivät riko sitä.

Tuttu hussilla töissä. Paljon flunssaa liikkeellä työntekijöillä. Kaks kertaa rokotettuja ei testata enään koronaan.

Nyt onki hyvä tehä niitä taulukoita miten korona levii rokottamattomien joukossa :D:D:D:D
No tässähän se on.
Kikkailua millä saadaan taas asiat näyttämään miten narratiivi ne haluaa näyttää.

Kun miljoona viewiä menee rikki, arvon ketjuun osallistuneiden kesken tämän loistavan paketin aivoja boostaavaa tuotetta.

Nootropics Pack​

Nootropics Clarity on Nootropic, joka sisältää Cognivia™, Alpha-GPC sekä L-tyrosiinia.

• Korkealaatuinen nootropic
  • Sisältää patentoitua Cognivia™ -salviauutetta
  • Sisältää Alpha-GPC:ta, joka on luonnollinen koliinin lähde
  • SIsältää B6 ja B12-vitamiineja, jotka edistävät elimistön normaaleja psykologisia toimintoja sekä vähentävät väsymystä
Star Nutrition Nootropics Clarity on niin kutsuttu nootropic, joka liitetään niin kutsuttuihin "Cognitive enchancers" -lisäravinteisiin. Nootropicsit sisältävät useita aineisosia, jotka esiintyvät luonnostaan elimistössä ja joita käytetään aivojen päivittäisissä toiminnoissa. Nootropics Clarity edistää keskittymiskykyä, jota esimerkiksi päivittäiset työ- tai koulutehtävät vaativat.

Mitä Nootropics Clarity sisältää?​

Nootropics Clarity koostuu eri aineisosien määrätyistä yhdistelmistä, joilla kaikilla on oma tarkoituksensa.

• Cognivia™ on patentoitu yhdistelmä Espanjan salviaa ja salviauutetta. Cognivia™ on tunnettu vaikutuksestaan muistiin ja keskittymiskykyyn
  • Alpha-GPC on koliinin lähde. Koliini on molekyyli, jota käytetään tuottamaan välittäjäaine asetyylikoliinia, joka puolestaan tuottaa hermostoimpulsseja aivoille ja lihaksiin.
  • L-tyrosiini on aminohappo, joka tuottaa katekoliamiineja, kuten dopamiinia ja noradrenaliinia. Stressin aikana katekoliamiinitasot laskevat mikä puolestaan laskee keskittymiskykyä.
  • B6 ja B12 -vitamiinit ovat molemmat välttämättömiä vitamiineja. B6-vitamiini edistää normaaleja psykologisia toimintoja ja B12-vitamiini vähentää väsymystä ja uupumusta.

Nootropics Night​

Star Nutrition Nootropics Night on unen saantia ja laatua edistävä tuote. Se koostuu tarkoin valikoiduista yhdistelmistä tutkittuja ainesosia, kuten: aswagandha, Serenzo™, L-teaniini ja GABA.

• Korkealaatuinen nootropic
  • Nautitaan iltaisin
  • Patentoitu citrusuute Serenzo™
  • Sensoril™ (korkeakonsentroitua ashwagandhaa)
  • GABA – luonnollisesti esiintyvä rauhoittava välittäjäaine
  • L-teaniini – luonnollisesti teessä esiintyvä aminohappo
Star Nutrition Nootropic Night on nootropic, joka nautitaan iltaisin. Nootropicit kuuluvat niin kutsuttuun ”cognitive enhancers”-lisäravinnekategoriaan. Ne sisältävät ainesosia, joita aivoissa luonnollisesti tuotetaan tai jotka edistävät aivojen välittäjäaineiden päivittäistä toimintaa.

Nootropics Night voi auttaa mikäli sinulla on vaikeuksia unen laadun tai saannin kanssa.

Mitä Nootropics Night sisältää?​

Nootropics Night koostuu tarkoinvalikoidusta yhdistelmästä aineisosia, jotka sopivat erityisesti iltaisin nautittaviksi.

• Serenzo™ on uniikki, patentoitu uute valikoiduista citruslajeista. Serenzo™:lla on tutkitusti kyky alentaa stressiä
  • Sensoril™ on patentoitu korkeakonsentroitu ashwaganduute. Ashwagandhassa on todettu olevan aineisosia, jotka edistävät unta ja palautumista
  • GABA on välittäjäaine, jota aivot luonnollisesti tuottavat mm. rauhoittumiseen
  • L-teaniini on aminohappo, jota esiintyy luonnollisesti teessä. Sen vuoksi teellä voi tuntua olevan rentoutumista edistävä vaikutus.

katso liitettä 227545
Mihis noi Nootropics Clarityt katos?

Tämänkin selitin jo monta kertaa täällä. Syynä on varmasti raha/lainat tai sitten palkka saa pysymään. En minä heitä puolusta ja jokainen saa varmasti potkut. Paras olisi jos he jättäisivät työnsä ja nämä evil corpit menettäisi osaavaa porukkaa.

Se on jotenkin jännä miten sinäkään et selvästi tiedä miten jenkkien velkaorjuutus menee. Siihen liittyy pitkät opinnot, isot lainat ja lukukausimaksut. Monella noistakin on varmasti vielä opintolainaa, talolainaa sekä ties muuta. Eihän niitä kannattaisi ottaa mutta valitettavasti moni näin tekee. Se sitoo melko tehokkaasti töihin vaikka tietää sen olevan paskaa.
Jos pohjalta löytyy kelvollinen stem-tutkinto, niin kuin tutkijan tasoiselta kaverilta odottaisi löytyvän, niin "velkaorjuus" ei ole mikään todellinen ongelma. Joku harjoittelijahan voisi olla jumissa mainitsemallasi tavalla, mutta niitähän nämä haastateltavat eivät tietenkään voi olla..

Se homma haiskahtaa sulle koska kertovat sinulle epäedullista asiaa. Sinä vain koitat denialismissa luoda taas kuplaa missä he eivät riko sitä.
Erehdyt, jos kuvittelet minun kiinnittäneeni henkistä pääomaani jonkun kuplan ylläpitämiseksi - mun mielestä se on pelkästään kiva juttu, jos jostain syystäni kuplani poksahtaa ja olettamukseni osoittautuvat vääriksi.

Jos pohjalta löytyy kelvollinen stem-tutkinto, niin kuin tutkijan tasoiselta kaverilta odottaisi löytyvän, niin "velkaorjuus" ei ole mikään todellinen ongelma. Joku harjoittelijahan voisi olla jumissa mainitsemallasi tavalla, mutta niitähän nämä haastateltavat eivät tietenkään voi olla..

Erehdyt, jos kuvittelet minun kiinnittäneeni henkistä pääomaani jonkun kuplan ylläpitämiseksi - mun mielestä se on pelkästään kiva juttu, jos jostain syystäni kuplani poksahtaa ja olettamukseni osoittautuvat vääriksi.
Sä olet ihan kuutamolla. Selität asiat miten ne sinun narratiiviin sopii. Se on silti fakta että hyvin koulutetut töissä olevat on silti veloissaan. Ja heitä on paljon varsinkin jenkeissä Se ei ole mikään vitun mielipide vaan fakta. Sä voit tuota pyörittää päässäsi vaikka se ei edes liity taas kokonaisuuteen eli siihen mitä vahvistavat. Tarjosin vain käsitystä yhteiskunnan puolesta missä ilmapiirissä ja asetelmissa monet ovat tuolla.

Sä olet kuplassa ja ylläpidät sitä kokoajan ja et selvästi edes tiedosta tai halua tiedostaa tätä. Tässäkin tapauksessa sinulle näytettiin miten joku asia on valkoista heidän itse kertomana ja sinä väität ettei se ole valkoista.

En voi auttaa sinua enempää.

No Roopeli ,mulle on vieläkin hyvin epäselvää miten sinä ratkaisisit tämän tilanteen joten ole ystävällinen ja esitä millainen olisi sinun strategiasi tästä tilanteesta takaisin normaaliin ?

No Roopeli ,mulle on vieläkin hyvin epäselvää miten sinä ratkaisisit tämän tilanteen joten ole ystävällinen ja esitä millainen olisi sinun strategiasi tästä tilanteesta takaisin normaaliin ?
Lisätä mt-hoitoa todella monelle ihmiselle ja lopettaa koko feikkipandemia kaikissa osa-alueissa.
Sitten tämänkin flunssan kanssa eletään kuten kaikkien muidenkin tähän asti.

Sä olet ihan kuutamolla. Selität asiat miten ne sinun narratiiviin sopii. Se on silti fakta että hyvin koulutetut töissä olevat on silti veloissaan. Ja heitä on paljon varsinkin jenkeissä Se ei ole mikään vitun mielipide vaan fakta. Sä voit tuota pyörittää päässäsi vaikka se ei edes liity taas kokonaisuuteen eli siihen mitä vahvistavat. Tarjosin vain käsitystä yhteiskunnan puolesta missä ilmapiirissä ja asetelmissa monet ovat tuolla.

Sä olet kuplassa ja ylläpidät sitä kokoajan ja et selvästi edes tiedosta tai halua tiedostaa tätä. Tässäkin tapauksessa sinulle näytettiin miten joku asia on valkoista heidän itse kertomana ja sinä väität ettei se ole valkoista.

Juu, ja tämä "roopeli" ei ole itse missään kuplassa, ei selitä asioita oman narratiivin mukaan eikä kehittele omasta päästään mitään teorioita. Päin vastoin, tässäpä meillä täysin objektiivinen tutkija, joka on syvällisesti ja monipuolisesti perehtynyt lähteisiin ja tieteellisiin julkaisuihin ja jonka cv peittoaa mennen tullen kaiken maailman "nohynekit". Tuo velkateoria ansainnee jonkinlaisen arvostetun palkinnon.

Juu, ja tämä "roopeli" ei ole itse missään kuplassa, ei selitä asioita oman narratiivin mukaan eikä kehittele omasta päästään mitään teorioita. Päin vastoin, tässäpä meillä täysin objektiivinen tutkija, joka on syvällisesti ja monipuolisesti perehtynyt lähteisiin ja tieteellisiin julkaisuihin ja jonka cv peittoaa mennen tullen kaiken maailman "nohynekit". Tuo velkateoria ansainnee jonkinlaisen arvostetun palkinnon.
No sitten voit varmasti laittaa vasta-argumentit tuon 0-arvoisen lotinan sijaan. Se ei katsos oikein paranna asemaasi tässä tilassa.

Lähestulkoon kaikki mun tuntemat alle kolmikymppiset jenkkitiimikaverit suunnittelivat (ja myöskin toteuttivat) niinkin tuikitarpeellisia asioita kuin vaikkapa sabattivuoden pitämistä jossain Karibialla tai lentolupakirjan suorittamista. Se oli varsin silmiinpistävää, koska minäkin olin ollut siinä harhaluulossa, että ne raukat olisivat kusessa opintovelkojensa kanssa. On totta, että nämä kokemukset rajoittuvat oman kuplani sisään, mutta mielestäni on silti hölmöä lähteä yleistämään, että kaikki korkeakoulutetut siellä eläisivät jonkin massiivisen velkataakan rasittamana.

Ja sä et edelleenkään ymmärrä, että ihmisillä voi olla vahvojakin mielipiteitä, jotka eivät välttämättä ole mitenkään maadoitettu todellisuuden kanssa.

Lähestulkoon kaikki mun tuntemat alle kolmikymppiset jenkkitiimikaverit suunnittelivat (ja myöskin toteuttivat) niinkin tuikitarpeellisia asioita kuin vaikkapa sabattivuoden pitämistä jossain Karibialla tai lentolupakirjan suorittamista. Se oli varsin silmiinpistävää, koska minäkin olin ollut siinä harhaluulossa, että ne raukat olisivat kusessa opintovelkojensa kanssa. On totta, että nämä kokemukset rajoittuvat oman kuplani sisään, mutta mielestäni on silti hölmöä lähteä yleistämään, että kaikki korkeakoulutetut siellä eläisivät jonkin massiivisen velkataakan rasittamana.

Ja sä et edelleenkään ymmärrä, että ihmisillä voi olla vahvojakin mielipiteitä, jotka eivät välttämättä ole mitenkään maadoitettu todellisuuden kanssa.
Tottakai voi olla, mutta kun tosiaan sinullekin näytetty minkä värinen tämä asia on niin väität silti vastaan. Se on denialismia ei mitään muuta.

Ikäryhmä
Ikäryhmän kokoRokotus%Riski joutua sairaalaan*Sairaalahoitoon päätyvien määrä
0-9
547 942​
0​
0​
0​
10-19
611 151​
81​
0,5​
642​
20-29
661 400​
73​
1​
1 786​
30-39
718 761​
75​
5​
8 985​
40-49
666 421​
75​
5​
8 330​
50-59
714 929​
83​
10​
9 294​
60-69
711 226​
87​
15​
13 869​
70-79
586 554​
91,5​
30​
14 957​
80-89
258 562​
94​
30​
4 654​
90+
50 847​
93​
30​
1 068​
Yhteensä
63 584

Jos ottaa arvot:

Ikäryhmä
Ikäryhmän kokoRokotus%Riski joutua sairaalaan*Sairaalahoitoon päätyvien määrä
0-9
547 942​
0​
0​
0​
10-19
611 151​
81​
0,5​
581​
20-29
661 400​
73​
0,95​
1696​
30-39
718 761​
75​
2,15​
3863​
40-49
666 421​
75​
4,05​
6748​
50-59
714 929​
83​
6,95​
8447​
60-69
711 226​
87​
11,80​
10910​
70-79
586 554​
91,5​
21,55​
10744​
80-89
258 562​
94​
21,50​
3335​
90+
50 847​
93​
21,50​
765​
Yhteensä
47 090

Tehdään laskelma, että kuinka moni joutuu sairaalaan. Laskelmat pohjautuu siihen, että ihan jokainen rokottamaton saa tartunnan.

Tämän lisäksi tiedetään, että koronan voi sairastaa oireettomana, jolloin näitä ihmisiä ei ole testattu, eli jokainen oireettomana sairastettu korona-virus tartunta pienentää todennäköisyyttä joutua sairaalaan.

Tähän päälle se, että HUS käyttänyt sopivasti pyöristettyjä arvoja.

Back
Ylös Bottom