Tartsan
VIP
Aito? En minä epäile pätkääkään, etteikö videot olisivat aitoja. Myöskin "social engineering" ihan aito juttu.Mä en ymmärrä miten ton voi selittää pois jos lähtö kohta on se että tuo on aito.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aito? En minä epäile pätkääkään, etteikö videot olisivat aitoja. Myöskin "social engineering" ihan aito juttu.Mä en ymmärrä miten ton voi selittää pois jos lähtö kohta on se että tuo on aito.
Tää on vissiin sitä parempaa keskustelua, jonka perään täällä aina kysellään?Tässä aito denialisti.
Kupla ja denialismi estää.Mä en ymmärrä miten ton voi selittää pois jos lähtö kohta on se että tuo on aito.
No jos sulle näyttää valkoista niin näet sen muuna.Tää on vissiin sitä parempaa keskustelua, jonka perään täällä aina kysellään?
Sen verran pitää lainata että onpahan muuttunu vaarattomaksi sydänlihastulehdus, parissa päivässä kaikilla ohi. Etenkin jos rokote otettu...![]()
Koronavirus | Sydänlihastulehduksen takia sairaalahoidossa olevien määrä hieman kasvanut – rokotesuositusten mahdollista muuttamista pohditaan
THL:n erikoistutkijan mukaan sydänlihastulehdusten määrän kasvu ei tullut yllätyksenä, sillä koronavirusrokotteeseen liittyvä sydänlihastulehduksen riski on ollut tiedossa pitkän aikaa. Rokotuksen saaneen riski saada sydänlihastulehdus on kuitenkin hyvin pieni.www.hs.fi
Tollasta alkaa olla jo hesarissa.Ne ei tollasta julkasis ellei olis pakko.
Mä yritin katsoa sitä mahdollisimman ennakkoluulottomasti, mutta ehkä sitten vain olen liian epäluuloinen luonteeltani, jos minua häiritsee esimerkiksi sellainen seikka, ettei aina käy selväksi mitä "haastateltavalta" edes kysytään ja muutenkin pihtaillaan, millä tavoin keskustelu etenee. Ei se ole mikään "paljastushaastattelu", josta näytetään palanen sieltä ja toinen palanen täältä ja johdatellaan katsoja uskomaan, että tässä ollaan jonkin jännän äärellä. Vielä kun "haastateltava" luulee käyvänsä vaikkapa jotain rentoa mentorointikeskustelua, niin se on todella helppo saada sanomaan melkein mitä tahansa.No jos sulle näyttää valkoista niin näet sen muuna.
Syytön minä siihen olen jos et vain halua nähdä sitä valkoisena mitä se on objektiivisesti. Se on denialismi sinun kohdalla.
Kannattaa siis omaa keskustelua parantaa jos totuuden kanssa on noin paljon ongelmia. Tai lähinnä käsityskykyä ja loogisuutta.
Keskustelut etenee treffien merkeissä missä sitten nämä kertovat asioista aika laajastikin. Selvästi useita noista vaivaa koko homma ja puhuvat jopa mieluusti noista asioista vaikka ei saisi. Selvästi huomaa muutamalla että omatunto kolkuttaa vahvasti, mutta eiköhän perussyyt pidä firmassa kuten velat sekä raha.Mä yritin katsoa sitä mahdollisimman ennakkoluulottomasti, mutta ehkä sitten vain olen liian epäluuloinen luonteeltani, jos minua häiritsee esimerkiksi sellainen seikka, ettei aina käy selväksi mitä "haastateltavalta" edes kysytään ja muutenkin pihtaillaan, millä tavoin keskustelu etenee. Ei se ole mikään "paljastushaastattelu", josta näytetään palanen sieltä ja toinen palanen täältä ja johdatellaan katsoja uskomaan, että tässä ollaan jonkin jännän äärellä. Vielä kun "haastateltava" luulee käyvänsä vaikkapa jotain rentoa mentorointikeskustelua, niin se on todella helppo saada sanomaan melkein mitä tahansa.
Haastateltavien kertomissa jutuissakaan ei oikeastaan tule esiin mitään sellaista, mitä ei jo yleisesti tiedettäisi. Sekin pistää miettimään, että minkäköhän tuotteen parissa nämä jantterit todellisuudessa työskentelevät, sillä mitään sisäpiirin tietoa heiltä ei näytä lohkeavan - tai sitten he vain osaavat pitää naamansa näiltä osin kiinni, niinkuin pitääkin.
Jopa Juhan af Grannin tekemät videot ovat monelta osin luotettavampia "totuuden lähteitä" kuin tämänkaltainen "hit and run-journalismi".
Vapaa keskustelu Australian tapaan. Jos tuota samaa tehtäisiin jossain muualla niin pakotteita oltaisiin laittamassa. Miten Vitun sokeita sitä pitää olla että ymmärtää mitä on tapahtumassa?Tää on sama kuin katottiin ruotsia miten paskamamut sekoittaa kaupungit... Mut meillä se on eriasia, kun aloitettiin sama pakotus meillä.
Tässä sama juttu. "meillä se on eri"
Vieläkin tätä manipulointia käytetään koska se ilmeisesti toimii aina,'
Australia on dystopia tällä hetkellä näiden politiikalla mutta toki meillä se on eri niin voidaan silti mennä samaan suuntaan...
mitää vittua. onko toi aito? Ilmeisesti vuoden alusta jo...Vapaa keskustelu Australian tapaan. Jos tuota samaa tehtäisiin jossain muualla niin pakotteita oltaisiin laittamassa. Miten Vitun sokeita sitä pitää olla että ymmärtää mitä on tapahtumassa?
Vapaa keskustelu Australian tapaan. Jos tuota samaa tehtäisiin jossain muualla niin pakotteita oltaisiin laittamassa. Miten Vitun sokeita sitä pitää olla että ymmärtää mitä on tapahtumassa?
Julistaisin kansallisen hätätilan ja lockdownin näiden sydänlihastulehdusten vuoksi, tilanne on tuhatkertaa pahempi kuin pelättiin ja kerään ryhmäkannetta rokotetehtaita vastaan usassa, ketkä lähtee mukaan, maksetaan sit porukalla oikeudenkäyntikulut.THL:N seurannassa sydänlihastulehdusten määrät eroavat hieman Fimeaan ilmoitetuista haittavaikutusilmoitusten määrästä, mutta ovat samansuuntaisia. Siinä todettiin ensimmäisen rokoteannoksen jälkeen yhteensä 26 sairaalahoitoa vaativaa sydänlihastulehdusta kaikkiaan noin 3,8 miljoonan rokotetun joukosta. Tapauksista 22 on todettiin miehillä ja neljä naisilla.
Toisen rokoteannoksen jälkeen todettiin yhteensä 21 sairaalahoitoa vaativaa tapausta noin kolmen miljoonan rokotetun joukosta. Tapauksista 13 on todettu miehillä ja kahdeksan naisilla.
THL:N seurannassa sydänlihastulehdusten määrät eroavat hieman Fimeaan ilmoitetuista haittavaikutusilmoitusten määrästä, mutta ovat samansuuntaisia. Siinä todettiin ensimmäisen rokoteannoksen jälkeen yhteensä 26 sairaalahoitoa vaativaa sydänlihastulehdusta kaikkiaan noin 3,8 miljoonan rokotetun joukosta. Tapauksista 22 on todettiin miehillä ja neljä naisilla.
Toisen rokoteannoksen jälkeen todettiin yhteensä 21 sairaalahoitoa vaativaa tapausta noin kolmen miljoonan rokotetun joukosta. Tapauksista 13 on todettu miehillä ja kahdeksan naisilla.
21 tapausta 3 miljoonan joukosta, tämä on riittävä syy jättää rokote ottamatta jos on oikein tarkkana, vai mitä?
Muista MT-puoltakin tukea rahallisesti. Se oikeasti on kovilla lähitulevaisuudessa ja on jo nyt aika buukattuna.Julistaisin kansallisen hätätilan ja lockdownin näiden sydänlihastulehdusten vuoksi, tilanne on tuhatkertaa pahempi kuin pelättiin ja kerään ryhmäkannetta rokotetehtaita vastaan usassa, ketkä lähtee mukaan, maksetaan sit porukalla oikeudenkäyntikulut.
No jos 3milj rokotetusta muutama kymmen saa tulehduksen ja sä kehtaat mainostaa asiaa niin onko sun mt asiat kunnossa, se bipo heitto oli läppä mutta kyllä sun tyhmyyskin on mt osastoa.Muista MT-puoltakin tukea rahallisesti. Se oikeasti on kovilla lähitulevaisuudessa ja on jo nyt aika buukattuna.
Joo ei sydänlihastulehdus ennen ole kovin pikku juttu ollut. Paljon vakavampi kuin koronavirustartunta. Mutta näyttää kyllä riski noiden lukujen valossa ainakin olevan melkoisen pieni se saada rokotteesta.
Niin mistä tiedät mitä olisi käynyt? Itse tunnen paljon niitä jotka ottaa joka vuosi flunssapiikin ja ovat joka vuosi kipeänä. Itse en ole ottanut ikinä ja olen ehkä kerran 4-5 vuodessa kipeänä
No Kurre kun oot noin ketterä niin heitä top 5 rokotteet missä ei ole mitään sivuvaikutuksia, siis ei mitään saa olla? Juuttuuko käpy kurkkuun?Nojaa...jokaista sairaalahoitoa vaativaa casea kohti on ainakin kymmenkertainen määrä hieman vähemmän vakavia tapauksia. Ja jokaista vähemmän vakavaa tapausta kohti on taas ainakin kymmenkertainen määrä lieviä tapauksia, jne.
Ylipäätään kummastuttaa se, että varsinainen syy ei liiemmin kiinnosta ketään, kun "se nyt vaan on yksi sivuvaikutus, no big deal, kuka nyt haluaisi edes tietää tarkemmin, että mistä se johtuu." Ja sitten kolmatta piikkiä seuraavassa kuussa ottamaan.![]()