Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tätä passia?En voi kyllä tajuta miten kukaan kannattaa tätä passia. Tai ylipäätään mitään muutakaan holhous/rajoitus toimintaa.
Sen takia koska media joko supressoi heidät asiaan tai tarjoaa valheellisen tien kuten tässä missä katsoja oikeasti kaivaa vain omaa monttua itselle.Niinpä. Kaikki paska maailmassa on lähtenyt siitä että hiljaisesti hyväksytään. Maailma on täynnä sivustakatsojia jotka ei puutu asioihin vaikka pitäisi.
Koita nyt kestää että oikeita ääliöitä kutsutaan nimellä. Se on avointa juurikin eikä hyssytellä jotain saatanan degeneraattia.Jos oikeasti haluaa vaikuttaa muiden mielipiteisiin, kannattaa välttää henkilöön meneviä loukkaavia viittauksia ja pyrkiä perustemaan mielipiteensä mahdollisimman neutraalisti. Toisen mielipiteen mitätöiminen pelkällä nimittelyllä on varsin selkeä osoitus siitä, ettei kykene esittämään mitään perustetta omalle mielipiteelleen.
Tällaiset pelkkään tunteeseen perustuvat ilmaukset eivät keskustelua edistä, pelkkä sanailu ei vie kenenkään asiaa eteenpäin. Taitaa monelta jäädä kommentit kirjoittamatta, koska asiallisetkin mielipiteet hukutetaan älämölön alle.
En tiedä toimiiko muiden nimittely sitten terapiana osalle, epäilen vaikutuksen olevan kutakuinkin sama kuin pakkasella housuun kuseminen: hetken lämmittää, mutta lopulta olo entistä huonompi.
Sille on ihan nimikin kun kaikki muut tuntuu ääliöiltä ,ilkeiltä ja suunnittelee jotain sua vastaan; Paranoidi skitsofrenia jossa potilas tuntee olevansa päähenkilö, ennuste; vitun huono tai sit haulit hattuun oraalisesti 1x pitäs riittää.Koita nyt kestää että oikeita ääliöitä kutsutaan nimellä. Se on avointa juurikin eikä hyssytellä jotain saatanan degeneraattia.
Aika karua tekstiä. Onko mania vaihe nyt?Sille on ihan nimikin kun kaikki muut tuntuu ääliöiltä ,ilkeiltä ja suunnittelee jotain sua vastaan; Paranoidi skitsofrenia jossa potilas tuntee olevansa päähenkilö, ennuste; vitun huono tai sit haulit hattuun oraalisesti 1x pitäs riittää.
Joo, semmonen sopiva, ei pidä lukea nyt enempää ettei taas lähetä lepositeissä huilaan, ota säkin välillä iisistiAika karua tekstiä. Onko mania vaihe nyt?
Juuri näin. Elämä kävisi kohtuu raskaaksi jos poliitikkojen kaavailuista aina olettaisi pahimman ja alkaisi raivoisasti meuhkaamaan tätä pelkäämäänsä tulevaisuuden muutosta vastaan.Tätä passia?
Paas huvikses statistiikat "tästä passista"?
Mä en oo ainakaan vielä lukenu ku sunnitelmasta otteita?
Ja vaikka siis joku nyt "kannattaisi tätä passia", niin se tuskin on "se passi" nyt samaa tarkoittava väline sinun tai esim. minun ajatuksissa. Ottamatta siis kantaa nyt ollenkaan siihen, kuka kannattaa tai on kannattamatta mitään.
Tää on sama kuin katottiin ruotsia miten paskamamut sekoittaa kaupungit... Mut meillä se on eriasia, kun aloitettiin sama pakotus meillä.Juuri näin. Elämä kävisi kohtuu raskaaksi jos poliitikkojen kaavailuista aina olettaisi pahimman ja alkaisi raivoisasti meuhkaamaan tätä pelkäämäänsä tulevaisuuden muutosta vastaan.
Jos vaikka lakiesityksen odottelisi ensin ja vastustaisi sitä sitten kun on jotain mitä vastustaaPaitsi tietysti jos meuhkaaminen just on elämässä parasta, niin sitten kannattaa meuhkata jo ennakkoon kun pahimmassa tapauksessa lakiesitystä ei lopulta tulekaan.
Joo täällä kun mainitsee passin niin tulee öyhöttämistä ja haukkumista.Juuri näin. Elämä kävisi kohtuu raskaaksi jos poliitikkojen kaavailuista aina olettaisi pahimman ja alkaisi raivoisasti meuhkaamaan tätä pelkäämäänsä tulevaisuuden muutosta vastaan.
Jos vaikka lakiesityksen odottelisi ensin ja vastustaisi sitä sitten kun on jotain mitä vastustaaPaitsi tietysti jos meuhkaaminen just on elämässä parasta, niin sitten kannattaa meuhkata jo ennakkoon kun pahimmassa tapauksessa lakiesitystä ei lopulta tulekaan.
Mun mielestä epäkohtiin ja epäoikeudenmukaisuuteen voi puuttua kun sen näkee. En mä ainakaan meuhkaa. Tuon vaan esiin että on ihmisiä jotka ei hyväksy rokotepassia. Ja annan oman panokseni sille asialle minkä koen vääräksi. Jos passi sitten tulee niin tiedän ainakin tehneeni osani sen estämiseksi. Samoin mä käyn myös äänestämässä vaikka harvoin mun ehdokas pääsee läpi. Ymmärrän kyllä että se passi voi olla tulemattakin mutta sit kun se on jo olemassa sitä on vaikeampi kumota. Sen takia on hyvä nostaa asia esille ennen kuin se on saavuttanut asemansa.Juuri näin. Elämä kävisi kohtuu raskaaksi jos poliitikkojen kaavailuista aina olettaisi pahimman ja alkaisi raivoisasti meuhkaamaan tätä pelkäämäänsä tulevaisuuden muutosta vastaan.
Juuri näin. Elämä kävisi kohtuu raskaaksi jos poliitikkojen kaavailuista aina olettaisi pahimman ja alkaisi raivoisasti meuhkaamaan tätä pelkäämäänsä tulevaisuuden muutosta vastaan.
Kakkavertauksilla tässä oli enemmän kyse siitä, että sä et voi käydä paskalla ennenkuin se hätä tulee. Eli ennakkoon on vähän vaikea paskoa.Mun mielestä epäkohtiin ja epäoikeudenmukaisuuteen voi puuttua kun sen näkee. En mä ainakaan meuhkaa. Tuon vaan esiin että on ihmisiä jotka ei hyväksy rokotepassia. Ja annan oman panokseni sille asialle minkä koen vääräksi. Jos passi sitten tulee niin tiedän ainakin tehneeni osani sen estämiseksi. Samoin mä käyn myös äänestämässä vaikka harvoin mun ehdokas pääsee läpi. Ymmärrän kyllä että se passi voi olla tulemattakin mutta sit kun se on jo olemassa sitä on vaikeampi kumota. Sen takia on hyvä nostaa asia esille ennen kuin se on saavuttanut asemansa.
Tykkään käydä paskallakin ennen kuin se on housussa
Mut kakka on kuitenkin kivempi pöntössä kuin housuissa?Kakkavertauksilla tässä oli enemmän kyse siitä, että sä et voi käydä paskalla ennenkuin se hätä tulee. Eli ennakkoon on vähän vaikea paskoa.
Tietty voihan sitä huudella koko päivän ennen sitä paskalla käyntiä miten sitten paskantaa niin että katossakin kolisee kikkareet mutta onko siitä sitten hyötyä?
Mehän olemme tienneet täysin miten tämä pandemia etenee kiristyssysteemeineen. Ne ovat vain olleet vielä pahemmin. Jo viime keväänä oli tämä syksykin selvää kuten jatkostakin ollaan jo kerrottu täällä.Kakkavertauksilla tässä oli enemmän kyse siitä, että sä et voi käydä paskalla ennenkuin se hätä tulee. Eli ennakkoon on vähän vaikea paskoa.
Tietty voihan sitä huudella koko päivän ennen sitä paskalla käyntiä miten sitten paskantaa niin että katossakin kolisee kikkareet mutta onko siitä sitten hyötyä?
Niin jos tästä keskustellaan, niin tosiaan näin on.Mut kakka on kuitenkin kivempi pöntössä kuin housuissa?
Tavallaan noin joo, mutta tosiasiassa tuo passi koskettaa kyllä ainakin itseä jo ihan konkreettisesti siltä osin, mitä sitä on muissa länsimaissa otettu käyttöön. Oma tilanne on sellainen, että työkuviot suurella todennäköisyydellä johtaa muuttamaan pois Suomesta lähitulevaisuudessa. Jos muutto on sellaiseen maahan, jossa passi rajoittaa kansalaisen elämää voimakkaasti, niin mielestäni siitä on ihan aiheellista huolestua nyt (EU:ssa kun ollaan). Ja en usko olevani tässä mitenkään poikkeustapaus, sillä aika monella ihmisellä nykyään voi työpaikka vaihdella Euroopan sisällä helpostikin, minkä lisäksi työmatkustaminen on monella arkea.
Meinaatko muuten, että tuo passi ei olisi enää käytössä monessa Euroopan maassa ensi vuonna?
PS. Asialliseen sävyyn mielestäni kirjoitin, joten toivon asiallista vastausta - ei leimaamista ääliöksi tai hörhöksi.
Tämä. Se on jännää kun monet tahot on jo "pandemian" alusta sanoneet miten nämä hommat etenee. Toki tulevaisuutta ei voi tietää mutta kyllä jotkut yksilöt tekevät hyvin tarkkoja kuvauksia siitä miten tämäkin homma etenee. Mä ymmärrän kyllä että sitä on vaikea hyväksyä mutta nyt kannattaisi ehkä katsella niitä henkilöitä jotka on "pandemian" alusta saakka tienneet miten hommat menee. Luulisi että nyt hekään ei ole enää hörhöjä kun heidän "ennustukset" ovat toteutuneet.Mehän olemme tienneet täysin miten tämä pandemia etenee kiristyssysteemeineen. Ne ovat vain olleet vielä pahemmin. Jo viime keväänä oli tämä syksykin selvää kuten jatkostakin ollaan jo kerrottu täällä.
Sepä se. Nämä ovat loogisia jatkumoita. Ei niin että minä haluaisin niiden olevan niin vaan tähän pohjautuu koko pandemian ja tämän ympärillä olevan seuraaminen jo vuosien ajalta.Tämä. Se on jännää kun monet tahot on jo "pandemian" alusta sanoneet miten nämä hommat etenee. Toki tulevaisuutta ei voi tietää mutta kyllä jotkut yksilöt tekevät hyvin tarkkoja kuvauksia siitä miten tämäkin homma etenee. Mä ymmärrän kyllä että sitä on vaikea hyväksyä mutta nyt kannattaisi ehkä katsella niitä henkilöitä jotka on "pandemian" alusta saakka tienneet miten hommat menee. Luulisi että nyt hekään ei ole enää hörhöjä kun heidän "ennustukset" ovat toteutuneet.