Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Puhunut avoimesti asioista sekä äänestänyt oikeita tahoja. Ei tuo taktiikka toimi mitä koitat.... Huomaatko miten koitat heti lytätä toista, kun hän ei ole samaa mieltä ja näkee tämä paskan läpi?
"et tee riittävästi jne." Minä teen kaikkeni lain puitteissa ja kansalaisena. Syytön minä siihen olen jos vallassa olevat ovat nyt korruptoituneita paskoja. Minä en heitä ole äänestänyt.

Taisi vähän kimahtaa hattuun kun kerroin mitä oikeasti teet ja kuinka olet merkittävä osa tätä nykyajan korruptiota.

Minkä olisi pitänyt kimahtaa hattuun?

Kyllä itse vastustan rokote passia. Se on mielestäni täysin puhdasta paskaa kaikella tapaa. Se asettaa ihmisiä eriarvoiseen asemaan.

Mikäli se tulee Suomessa käyttöön ja mikäli sillä estetään minua pääsemästä julkisiin tiloihin, esim. uimahalliin tms. Joutuu turvautumaan kansalais tottelemattomuuteen ja rikkomaan lakia. (Koska varsinaisesti en kokisi rikkovani lakia, koska tuollainen syrjintä on mielestäni vastoin perustuslakia.) Eikä tämä olisi ensimmäinen kerta.

Pelkästään tällä ketjulla on yli 2miljoonaa katsomiskertaa.
Tuo ei tule aktiivisista kirjoittajista tänne vaan lukuisista seuraajista jotka eivät ole kommentoineet tänne mitään. Yksi todella tärkeä keinoa vaikuttaa tässä asiassa. Avoin keskustelu.

Avoin keskustelu on mielestäsi sitä, että haukutaan ihmisiä ääliöiksi?

"Keskustelu on useimmiten dialogia, jossa sen osapuolet vaihtavat ajatuksiaan kuuntelemalla toisen osapuolen ajatuksia, kyselemällä ja vastaamalla. Keskustelussa toinen osapuoli voi yrittää vaikuttaa omalla arvomaailmallaan tai mielipiteillään toiseen osapuoleen.

Keskustelulla voidaan nykyään tarkoittaa myös kirjeitse, sosiaalisessa mediassa tai keskustelupalstoilla käytävää kirjoitettua ajatuksenvaihtoa."

Avoin keskustelu on mielestäsi sitä, että haukutaan ihmisiä ääliöiksi?
Tämä.

Avoin keskustelu kyllä loistaa poissaolollaan, kiitos roopelin ja kumppanien meuhkaamisen.

Tämä on itselle paikka, joka on pakko välillä vilkasta. Vähän kuin tuo ufo-ketju.

Hauskaa ajankulua katsoa kun maski ja rokotepelkoinen ääripää vauhkoaa päivästä toiseen. Siitä niitä katsomiskertoja syntyy. Kyllä tänne jengi kirjottas, jos näkis siinä jotain järkeä. Nyt tämä on enemmänkin viihdettä.

Päällimmäisenä on jäänyt roopelin mieltymykset tunkea mitä milloinkin aanukseen.
😄

Tämä.

Avoin keskustelu kyllä loistaa poissaolollaan, kiitos roopelin ja kumppanien meuhkaamisen.

Tämä on itselle paikka, joka on pakko välillä vilkasta. Vähän kuin tuo ufo-ketju.

Hauskaa ajankulua katsoa kun maski ja rokotepelkoinen ääripää vauhkoaa päivästä toiseen. Siitä niitä katsomiskertoja syntyy. Kyllä tänne jengi kirjottas, jos näkis siinä jotain järkeä.
Nyt on ironista settiä taas

Miten täällä ei saa keskustella?

Kyllä. Oikeasti sellaiset ääliöt johtaa tätäkin maata, että olisi aika heitä kutsua oikealla nimellä valheiden sijaan.

Millä tapaa näet ja koet, että olen ääliö? Mitkä asiat tekevät minusta ääliön?

Tekeekö se minusta ääliön, että koen koronapassin epätasa arvoisena ja perustuslain vastaisena?

Millä tapaa näet ja koet, että olen ääliö? Mitkä asiat tekevät minusta ääliön?

Tekeekö se minusta ääliön, että koen koronapassin epätasa arvoisena ja perustuslain vastaisena?
Se että sen ujutus sisään ei ole ongelma, koska "eihän nyt meillä mitään pahaa voida tehdä kuten muualla". Annat siis aseen taholle jonka oletat ettei se tee pahaa, kuten vastaava taho muualla.
Sellaista valikoivaa naiiviutta ehkä tietoisesti tai sitten vain tyhmänä. En voi tietää kumpaa.

Tämä.

Hauskaa ajankulua katsoa kun maski ja rokotepelkoinen ääripää vauhkoaa päivästä toiseen. Siitä niitä katsomiskertoja syntyy. Kyllä tänne jengi kirjottas, jos näkis siinä jotain järkeä. Nyt tämä on enemmänkin viihdettä.

Päällimmäisenä on jäänyt roopelin mieltymykset tunkea mitä milloinkin aanukseen.
😄
Sä kyllä seuraat täällä muna kovana etkä vain "välillä".

Myönnä pois

Tämä.

😄
Joo-o, uhvo-ketjukin heräsi henkiin, kun sinne alkoi pöllähtelemään näitä "vaihtoehtoisia näkemyksiä, joista media vaikenee." Jostain kumman syystä siinä ketjussa keskustelu on kuitenkin paljon siistimpää, vaikka näkemyserot ovatkin useimmiten aika isoja.

Tää rokotepassi on todella vaarallinen. Koronan varjolla se on nyt luotu. Jatkossa voi passin käyttöä soveltaa ja laajentaa koskemaan muitakin asioita. Toivon toki ettei niin käy mutta pidän asiaa ihan mahdollisena. Sen takia mä ainakin vastustan tätä passia.
Sitä tullaan käyttämään sovellettuna tulevassa ilmastopakotuksessa. Voi ottaa taas ylös tämänkin 4.10.2021

Se että sen ujutus sisään ei ole ongelma, koska "eihän nyt meillä mitään pahaa voida tehdä kuten muualla". Annat siis aseen taholle jonka oletat ettei se tee pahaa, kuten vastaava taho muualla.
Sellaista valikoivaa naiiviutta ehkä tietoisesti tai sitten vain tyhmänä. En voi tietää kumpaa.

Tottakai se on ongelma, mutta itse en ole keksinyt miten voisin henkilökohtaisella tasolla siihen suuresti vaikuttaa. Ainoa mikä tulee mieleen on ehkä julkinen syömälakko, jolla voisi saada media huomioita niin, että median edustajat voisi tulla haastattelemaan ja voisivat kirjoittaa objektiivisen jutun miksi koen sen koronapassin olevan väärin.

En voi vastustaa / rikkoa lakia mitä ei vielä ole säädetty.

Tässä itekin tulee täällä enemmän kiinnitettyä huomiota mielipiteisiin kuin itse aiheeseen.
VIRHE! :LOL:
Noh. Tähän itse koronapassi aatteeseen, jota myös paljon vastustetaan niin liittynee se, että rokotusvastarintaa on ollut jo kauan ja someajan myötä se on lisääntynyt - ja nyt puhutaan ihan normaalirokotteista, joita vastaan täälläkään tuskin on monella mitään. Eli rokotteista ja niiden kirjauksista on ollut ennenkin asiaa.
esim. https://www.apteekki.fi/terveydeksi/terveys/rokotukset-voimassa.html 3/2017!!!

Nyt tämä korona on vain saanut ehkä asian liikkumaan vähän nopeammin eteenpäin. Vähän samalla tavalla kuin taksiuudistus aiheutti taksiäppien jne. kehittymisen nopeentumisen hyvinkin äkkiä.

Tässä itekin tulee täällä enemmän kiinnitettyä huomiota mielipiteisiin kuin itse aiheeseen.
VIRHE! :LOL:
Noh. Tähän itse koronapassi aatteeseen, jota myös paljon vastustetaan niin liittynee se, että rokotusvastarintaa on ollut jo kauan ja someajan myötä se on lisääntynyt - ja nyt puhutaan ihan normaalirokotteista, joita vastaan täälläkään tuskin on monella mitään. Eli rokotteista ja niiden kirjauksista on ollut ennenkin asiaa.
esim. https://www.apteekki.fi/terveydeksi/terveys/rokotukset-voimassa.html 3/2017!!!

Nyt tämä korona on vain saanut ehkä asian liikkumaan vähän nopeammin eteenpäin. Vähän samalla tavalla kuin taksiuudistus aiheutti taksiäppien jne. kehittymisen nopeentumisen hyvinkin äkkiä.
Kommari on aivan innoissaan kun sosiaalinen pisteytysjärjestelmä tekee tuloaan.

En voi kyllä tajuta miten kukaan kannattaa tätä passia. Tai ylipäätään mitään muutakaan holhous/rajoitus toimintaa.
En ymmärrä miten kukaan on neutraalikaan. Tää on yksinkertaisesti vain negatiivinen kansalaiselle, koska on selvää mihin sitä käytetään jatkossa. Koronalampaat toki taputtaa itseään selkään, mutta jatkossa taas itkevät miten tämmöinen on olemassa kun sitä sovelletaan muuhun. Teidän takia vitun lampaat.

Back
Ylös Bottom