Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Laita Google laulaa Ropsukka. Valitse sadoista lähteistä mieleinen.
Mä valitsin tämän:

Eli näitä tapauksia on Suomessa jo useita satoja tuhansia jos tartuntoja on 1,4 miljoonaa. Kai mä sittenkin haen sen rokotteen jos tämä on totta, ja miksi ei olisi kun kerran Kauppalehdessä lukee. Outoa kuitenkin ettei tästä ole pidetty enemmän meteliä.

Mä valitsin tämän:

Eli näitä tapauksia on Suomessa jo useita satoja tuhansia jos tartuntoja on 1,4 miljoonaa. Kai mä sittenkin haen sen rokotteen jos tämä on totta, ja miksi ei olisi kun kerran Kauppalehdessä lukee. Outoa kuitenkin ettei tästä ole pidetty enemmän meteliä.

Ihan vittu täyttä hevonpaskaa tuo uutinen. Taas lisää höpö höpöä et saatas porukkaa ottamaan tuo tarpeeton injektio

Mä valitsin tämän:

Se on sitten varmaan long covid kun kilpirauhasesta tai mistä tahansa voimaton ihminen antaa positiivisen pcr-testin.Tavallaa kätevää kun ei tarvii mittailla mitään testo arvoja eikä mitää kun kaikki on long covid.

Se on sitten varmaan long covid kun kilpirauhasesta tai mistä tahansa voimaton ihminen antaa positiivisen pcr-testin.Tavallaa kätevää kun ei tarvii mittailla mitään testo arvoja eikä mitää kun kaikki on long covid.

energiajuoma riippuvainen jonne on käytännössä long covidissa ja counterstrikeä yön läpeensä pelannut on long covidissa päivällä

Näin Suomen ensimmäisenä long covid potilaana voin sanoa että rankka tauti kyseessä. Itsehän sairastuin jo yläasteella 90-luvun alussa.
Ollaan chernobylin lapsia niin ei pikku paskaflunssat tunnu missään.

Liitteet

• oho.webp
    oho.webp
    97,8 KB · Katsottu: 79
Back
Ylös Bottom