Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
"pappa höpisee omiaan"
Victorian Health Minister Martin Foley

Mikä sä olet?

Ei ainakaan mielipidevaikuttajan ura näytä kovin lupaavalta...
Yrität kumota mitä tuo kertoo itse. Tuoreeltaan.
Katopas tuolta:

Se luki nuo luvut väärinpäin, niinhän ei tietenkään täydellisessä maailmassa voi tapahtua.

Vai että päivitetty naamarisuositus ja käyttö oman harkinnan mukaan. Vähän veikkaan ettei tuu naamarit paljoa vähenee vielä.

Ja todellakin luin vaan otsikon.

Katopas tuolta:

Se luki nuo luvut väärinpäin, niinhän ei tietenkään täydellisessä maailmassa voi tapahtua.
Kappas, eli oliki prosentteja mutta väärin päin. Eli ei olis kumpikaan voittanut vetoa. Roopelille tilanne on kuitenkin ehkä hieman nolompi 😁

Kappas, eli oliki prosentteja mutta väärin päin. Eli ei olis kumpikaan voittanut vetoa. Roopelille tilanne on kuitenkin ehkä hieman nolompi 😁
Mä uskon viranomaista tässä toisinkuin teidän "kaivamia" linkkejä. Ei noita lukuja noin päin vahingossa möläytettäisi. Vai onko koko touhu valheiden verkkoa? Se ei olisi yllätys.

Hahah, et vain taaskaan voi myöntää olevasi väärässä - sensijaan luotat mieluummin jopa viranomaisen erehtymättömyyteen :ROFLMAO:
Ei se tekisi tuollaista virhettä varsinkaan näinpäin. Tässä on selvästi joku damage control tapahtunut ja "viralliset" luvut vedetty nettiin. Tarviipa seurata tapahtuuko virassa muutoksia koska "teki väärin".

Teillä on selvästi joku hätä tässä asiassa.

Ei se tekisi tuollaista virhettä varsinkaan näinpäin. Tässä on selvästi joku damage control tapahtunut ja "viralliset" luvut vedetty nettiin. Tarviipa seurata tapahtuuko virassa muutoksia koska "teki väärin".

Seliseli :ROFLMAO:

Tää on vähän ikävä teille kun selvästi sanottu asia tahon puolesta mitä tekin kumarratte... tuonne tilastoon voidaan laittaa mitä vain tahot haluaa. Tuon terveysministerin puhetta et saa poistettua.
Se ei edelleenkään tekisi tuollaista virhettä. Ei mitenkään sekä tuo olisi korjattu nopeasti ja välittömästi tilaisuudessa samantien.

Taas paska haisee

Löytyy noita lukuja vähän kauempaakin päivätyissä dokkareissa. Nopsaan ovat hoksanneet kaikki vanhatkin rapsat internetistä korjata. Olipa lähellä paljastuiko rokotteen huonous kaikille.

Kusetukseen koko touhu perustuu joten luonnollista jatkumoa.
Jep, kovasti yrität kusettaa, onneks nähdään sen läpi eikä uskota kaikkea. Onko nyt taas ihan mahdoton myöntää olleensä väärässä? Kyllä me ymmärretään, ei se oo sun vika että setä sanoi vahingossa väärin, ei se ollut sun vika. Helvetin koomista, että nyt viimeseen asti uskotaan virkamiehen sanaan vaikka ne valehtelee kaikesta. Mitä vaan ettei tarvi omaa kantaansa korjata. :ROFLMAO:

Tää on vähän ikävä teille kun selvästi sanottu asia tahon puolesta mitä tekin kumarratte... tuonne tilastoon voidaan laittaa mitä vain tahot haluaa. Tuon terveysministerin puhetta et saa poistettua.
Se ei edelleenkään tekisi tuollaista virhettä. Ei mitenkään sekä tuo olisi korjattu nopeasti ja välittömästi tilaisuudessa samantien.

Taas paska haisee
Mitäs jos tuo terveysministeri korjaakin tekemänsä virheen lähipäivinä, uskotko sitä silloinkin vielä?

Mitäs jos tuo terveysministeri korjaakin tekemänsä virheen lähipäivinä, uskotko sitä silloinkin vielä?
Katsotaan. Olisi se korjannut jo.
Siksi tämä onkin mielenkiintoista. Ei tuollaista virhettä katsottaisi hetkeäkään kauemmin ja jos se päiviä myöhemmin vasta korjaa niin todennäköisesti pakotettu siihen. Itse se olisi jo korjannut. Ei tuollaista virhettä vain tulisi kun miettii tuota linjaa mitä tuo kaavio kertoo luvuista. Ei mitenkään.

Tässä ei ole uskominen kyllä oikein mihinkään lähteeseen kun kaikilla on oma agenda. Itse mieluusti uskon siihen mitä koen elämässä. Mun lähipiirissä on vain yksi koronatapaus tältä koko ajalta. Tämä on mun työkaveri jonka vieressä istun tällaisessa aika pienessä kopissa. Itse en siis sairastunut vaikka istun siis ihan vieressä. Itse olen lisäksi käynyt salilla,painimassa, kaupassa, ravintoloissa syömässä yms. ihan normaali elämää elänyt koko ajan. En käytä maskia enkä käsidesiä. Joten en kyllä koe että tämä korona olisi kovin vakavasti tarttuva tauti. Mutta uskoohan monet Jumalaankin joten siitä vaan voi uskoa myös koronaan ja voi laittaa maskin naamalle samoin kun musliminaiset pukee burkhan

Back
Ylös Bottom