Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Todella vähän, world o meterin mukaan 3,9% , ossi tiihonen o meterin mukaan suomessa 80% rokotetuista kuolee jouluaattona klo 24.00
Aika lailla toleransseissa, kun Suomessa se on 0.0% 29v => 0v. Kuitenkin on tärkeää, että kaikki 12v ylöspäin rokottautuvat. SItä ei kannata kyseenalaistaa varsinkaan jos olet lääkäri, jottei käy niin kuin Terveystalossa. Mutta toki irtisanominen on ymmärretävää moisten rettelöitsijöiden kohdalla, jotka eivät ymmärrä, ettei aina voi olla käsi karkkihyllyllä.

En ole kyllä seurannut häntä muuten kuin tänne postatuissa jutuissa.
Te aina väheksytte ihmisten älyä ja se on suuri ongelma tuossa narratiivissa.
Sekö ei ole ihmisten älyn väheksymistä, jos oletetaan kaikkien muiden (eri mieltä olevien) elävän iltapäivälehtien värittämässä todellisuudessa :LOL:

Ilmastosopimuksia yritetään nimenomaan ilmastomuutoksen estämiseksi
Mitä muuta sinne mikämikä-maahan?

wonka.webp

Sekö ei ole ihmisten älyn väheksymistä, jos oletetaan kaikkien muiden (eri mieltä olevien) elävän iltapäivälehtien värittämässä todellisuudessa :LOL:
No sitähän te olette. Syytön minä siihen olen.

Et sinä ulissut aikaisempina flunssakausina kuolemista tai teho-osastoista jne.
Te ulisette ja "tiedätte" vain koska iltapaska näin teille kertoo. Tämä on päivänselvä asia tässä vaiheessa.
Keinotekoinen NPC lauma ja keinotekoisen pandemian kädessä.

Aika lailla toleransseissa, kun Suomessa se on 0.0% 29v => 0v. Kuitenkin on tärkeää, että kaikki 12v ylöspäin rokottautuvat. SItä ei kannata kyseenalaistaa varsinkaan jos olet lääkäri, jottei käy niin kuin Terveystalossa. Mutta toki irtisanominen on ymmärretävää moisten rettelöitsijöiden kohdalla, jotka eivät ymmärrä, ettei aina voi olla käsi karkkihyllyllä.
No Möykky, jos sä oisit terveystalon toimari niin mitä se tekisit lekurille joka siteeraa Mahatma Gandhia ja alkaa sekoilla facessa... Mun mielestä pentuja ei tarttis rokottaa mutta sillä pyritään vain siihen että saadaan se kattavuus,näin oletan plus saadaan pidettyä lähiopetus ym yhteiskuntapoliittisia juttuja youknow..

Ei, ei se ole. Eikä se, että jatkuvasti nimittää toisia tyhmiksi ja idiooteiksi. Mutta ei me vaan covid fanbasessa ymmärretä miten aikuisten kanssa kuuluisi puhua kun meidän jutut on kuin ala-asteelta.. Mutta syytön ropsu meidän tyhmyyteen on.

No Möykky, jos sä oisit terveystalon toimari niin mitä se tekisit lekurille joka siteeraa Mahatma Gandhia ja alkaa sekoilla facessa... Mun mielestä pentuja ei tarttis rokottaa mutta sillä pyritään vain siihen että saadaan se kattavuus,näin oletan plus saadaan pidettyä lähiopetus ym yhteiskuntapoliittisia juttuja youknow..
Juuri näin. Olinkin varma, että pidät irtisanomisia täysin oikeutettuina. Syyt kyllä löytyy. Rokotteisiin liittyvissä asioissa perustuslaillinen sanan- ja mielipiteenvapaus ei ole käytössä.

Juuri näin. Olinkin varma, että pidät irtisanomisia täysin oikeutettuina. Syyt kyllä löytyy. Rokotteisiin liittyvissä asioissa perustuslaillinen sanan- ja mielipiteenvapaus ei ole käytössä.
Ei sananvapaus ole sitä että voit julkisesti kusta firman päälle, meillä on mielipiteenvapaus ja sinäkin käytät sitä huolella. Kiinassa kiinteistö miljardööri sanoi lehtihaastattelussa että pressa Xi on pelle. 18v kiinteätä, siihen meillä on matkaa ja toivottavasti ei koskaan.

No sitähän te olette. Syytön minä siihen olen.

Et sinä ulissut aikaisempina flunssakausina kuolemista tai teho-osastoista jne.
Noniin, eipä siinä näemmä taaskaan kauaa mennyt, kun aloit mätkimään olkiukkoja.
Väitteletkö ihan oikeassakin elämässä tällä tavoin?

Noniin, eipä siinä näemmä taaskaan kauaa mennyt, kun aloit mätkimään olkiukkoja.
Väitteletkö ihan oikeassakin elämässä tällä tavoin?
Sä älähdit koska totuus sattui taas kerran. Tuo minkä kerroin on malliesimerkki tästä teidän sekoilusta. Et taida itsekään käsittää kuinka aivopesty olet?

Ossi Tiihonen on kreationisti, eli ihmiset ja dinosaurukset kulkivat samaan aikaan ja maapallo on n 6000v vanha ja kaikki me ollaan Nooan poikien jälkeläisiä, tämmöstä ukkoako te perkeleet lainailette...
Mä en nyt oikeen tiedä onko ”Ozzy” Tiihosen halpamainen bashaaminen ihan oikea tapa kritisoida sen ihan validia - vaikkakin kärkkäästi muotoiltua kysymystä.

En siis itse mitenkään fanita ukkoa, mut on sillä pointtejakin välillä.

Sä älähdit koska totuus sattui taas kerran. Tuo minkä kerroin on malliesimerkki tästä teidän sekoilusta. Et taida itsekään käsittää kuinka aivopesty olet?
Anteeksi, kun tulin häiritsemään päänsisäistä keskusteluasi - jatka toki (y)

Ei sananvapaus ole sitä että voit julkisesti kusta firman päälle, meillä on mielipiteenvapaus ja sinäkin käytät sitä huolella. Kiinassa kiinteistö miljardööri sanoi lehtihaastattelussa että pressa Xi on pelle. 18v kiinteätä, siihen meillä on matkaa ja toivottavasti ei koskaan.
Ihan mielenkiinnosta, miten esim. tämä lääkäri kusi Terveystalon päälle? Ja sananvapaus on muuten sitä, että voit sanoa ihan mitä vaan haluat.

Suomalaislääkäri allekirjoitti vetoomuksen lasten ja nuorten koronarokotusten keskeyttämiseksi – Irtisanottiin Terveystalosta​

Lääkäri Eeva Nurmi on julkaissut FB-sivullaan koskettavan tarinansa ja kertoo tulleensa irtisanotuksi Terveystalosta vain siksi, että hän oli yhtynyt kymmenien suomalaislääkärien vetoomukseen lasten kokeellisten mRNA-COVID-piikitysten keskeyttämiseksi.​

Mä en nyt oikeen tiedä onko ”Ozzy” Tiihosen halpamainen bashaaminen ihan oikea tapa kritisoida sen ihan validia - vaikkakin kärkkäästi muotoiltua kysymystä.

En siis itse mitenkään fanita ukkoa, mut on sillä pointtejakin välillä.
Tottakai on, mutta oikea tiede kestää kyseinalaistamisen ja epäilyn ,siksi tieteessä pitää pystyä todistamaan teoriansa. Meneppäs tämmösen Ozzyn sanomisia kyseenalaistamaan tai vaadi todisteita esim kreationismin tueksi niin tulee äläkkä, suorastaan härdelli.

Jos Möykyllä olisi bemari ja kultaketju oy ja sitten työntekijä kailottas että nää bemmit on ihan vitun ruuvattuja ja ketjutkin laakeri pronssia niin A möykky antas kenkää B palkankorotuksen kun puhu totta..

Back
Ylös Bottom