Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Möykkysen mielestä hän tietää asiat niinkuin ne on ja seuraava taho ei tiedä mitään; choice is yours...https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019?gclid=Cj0KCQjwqKuKBhCxARIsACf4XuHGK4K3ofMFEsWijsEdQNKifks5xzlb0kBVND_PBMys1i8SHKBA02AaApNfEALw_wcB

No ei mun tartte kertoo kavereille että sä oot paska pelaaja. Eli sun faktat on että normi infektion takia maapallo jumittaa ja huvikseen on rokotettu ilman perusteita ja että ainoastaan vanhat ja heikot kuolee, mitä tohon nyt voi sitten kommentoida... eipä juuri mitään.
Saatan olla paska pelaaja mutta sinä et osaa pelata ollenkaan. En kuitenkaan kerro tätä kavereille.

Perusteet kyllä on. Politiittiset ja taloudelliset agendat/intressit, hysteria ja näiden kombinaatiot.

No ei mun tartte kertoo kavereille että sä oot paska pelaaja. Eli sun faktat on että normi infektion takia maapallo jumittaa ja huvikseen on rokotettu ilman perusteita ja että ainoastaan vanhat ja heikot kuolee, mitä tohon nyt voi sitten kommentoida... eipä juuri mitään.
Taisit juuri luetella siihen ihan valideja asioita, mutta et kuitenkaan niitä sisäistä?

Joo eipä niitä nuoria perusterveitä niin paljoa ole kuollut mitä otsikoista saattaisi ymmärtää. Niistä tottakai pidetään/pidettiin paljon meteliä ja niin alkoi porukka hokemaan tota "nuoria ja perusterveitä kuolee". 95%(luku ei todellakaan tarkistettu, heitän hatusta) vanhempaa porukkaa kuolee, valitettava fakta.

Saatan olla paska pelaaja mutta sinä et osaa pelata ollenkaan. En kuitenkaan kerro tätä kavareille.

Perusteet kyllä on. Politiittiset ja taloudelliset agendat/intressit, hysteria ja näiden kombinaatiot.
Noi kaikki sun asiat ilmenee aivan varmasti mutta ei anneta niiden muuttaa totuutta ja suurta kuvaa. Korona on vaarallinen täysin uusi virusinfektio johon ei ole toistaiseksi käypää hoitoa. Kiitos aktiivisen rokotuksen tautia on saatu hidastettua mutta ongelma ratkeaa vasta kun ja jos tehokas lääkitys löytyy. Suomessa tilanne on yksi maailman parhaista, muualla esim Intia, Usa ,Brasilia, Meksiko tilanne on vielä haastava kuten myös afrikassa . Nää on faktoja.

Laittakaas kuntit niitä videoita aussien mellakoista lisää jos löydätte. Erityisesti tavallisten tallaajien kuvaamia. Niitä katsellessa menee lomaviikko rattoisasti. On äärimmäisen mielenkiintoista seurata kuinka pitkälle tuon maan dystopia on menossa.

Noi kaikki sun asiat ilmenee aivan varmasti mutta ei anneta niiden muuttaa totuutta ja suurta kuvaa. Korona on vaarallinen täysin uusi virusinfektio johon ei ole toistaiseksi käypää hoitoa. Kiitos aktiivisen rokotuksen tautia on saatu hidastettua mutta ongelma ratkeaa vasta kun ja jos tehokas lääkitys löytyy. Suomessa tilanne on yksi maailman parhaista, muualla esim Intia, Usa ,Brasilia, Meksiko tilanne on vielä haastava kuten myös afrikassa . Nää on faktoja.
Eikös Intiassa tilanne ole aika hyvä? Lieneekö heillä käytössä toimiva lääke vai onko miljardikansa jo piikitetty 2-3 kertaa?

Myönnän kyllä, että en ole tutustunut syvällisesti muiden maiden tilanteisiin, koska minua kiinnostaa pääasiassa Suomen tilanne ja täällä tauti on normaali ylähengitystieinfektio vaarallisuudeltaan.

Laittakaas kuntit niitä videoita aussien mellakoista lisää jos löydätte. Erityisesti tavallisten tallaajien kuvaamia. Niitä katsellessa menee lomaviikko rattoisasti. On äärimmäisen mielenkiintoista seurata kuinka pitkälle tuon maan dystopia on menossa.

Eikös Intiassa tilanne ole aika hyvä?
Ausseissa ja Intiassa tilanne ei ole hyvä, hieman eri syistä tosin , lukekaa toi whon korona sivu välillä niin tiedätte mistä keskustellaan.

Myönnän kyllä, että en ole tutustunut syvällisesti muiden maiden tilanteisiin, koska minua kiinnostaa pääasiassa Suomen tilanne ja täällä tauti on normaali ylähengitystieinfektio vaarallisuudeltaan.
Mä taas olen syventynyt alusta asti vain globaaliin tilanteeseen, heti siitä asti kun julistettiin pandemiaksi. Esim jenkeissä kuolleita enemmän kuin toisessa maailman sodassa kaatuneita, tahti oli usassa se että kolmessa kuukaudessa enemmän raatoja kuin vietnamin sodassa 10v aikana niin onhan siinä kaatoa vaikka miten laskisi.

Oletko nähnyt näistä mitään uutisiaSuomen mediassa? Muistan itse nähneeni vain pari hassua sokerikuorrutettua juttua, jotka ei todellakaan vastaa näitä videoita ja tapahtumia, mitä tännekin on linkitelty. Luulisi noin rajujen yhteenottojen ylittävän uutiskynnyksen Suomessakin helposti.
Joskus kuulemma uutisoitiin jenkeistä kun Trumppi yllytti porukkaa Capitolille. Se kelpas metialle?

Mä taas olen syventynyt alusta asti vain globaaliin tilanteeseen, heti siitä asti kun julistettiin pandemiaksi. Esim jenkeissä kuolleita enemmän kuin toisessa maailman sodassa kaatuneita, tahti oli usassa se että kolmessa kuukaudessa enemmän raatoja kuin vietnamin sodassa 10v aikana niin onhan siinä kaatoa vaikka miten laskisi.
Uskon kyllä, että olet perehtynyt mutta tuollaiset vertaukset sodissa kaatuneisiin ovat enemmän klikkiotsikoita kuin järkevää faktaa. Mielenkiintoisinta olisi nähdä esim. ylikuolleisuus vs. 2019 ja sitä aiemmat vuodet.

Back
Ylös Bottom