Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yhtä tuommoista testasin, ei mitään hyötyä ja yhteys jatkettavaan verkkoonkin putoili vähän väliä. Kai tuo riippuu jatkettavan verkon laadusta, että paljon vahvistimesta on iloa. Vanhassa kämpässä wlan reititin hanurista ja laitettukin vähän väärään paikkaan, niin ei verkon jatkamisesta paljoa iloa ollu.Pitänee silti käydä ostamas wifi vahvistin. Onko nuo hyviä? Kommenttien puolesta näyttää pelittävän. Ei paha investointi 14e-70e.
Pitäiskö hakea gigantista koekäyttöön? Kokeilla vaikka 15 eri laitetta. 49 päivän välein palauttaa.
Parin viikon päästä Tanpereelle, hawaijipaita + raybanit.Onkohan tjj selannut lomakohteita koko aamun.
täältä myös ääni Decolle. Toimii..Mulla on TP-Link Deco purkit (3kpl) ja ihan hyvin pelittää.
200 meganen liittymä antaa talon hankalimpaan nurkkaan vielä 150 megaa, teoriassa pitäis antaa täydet mutta ei ole jaksanut tutkia/optimoida.
Outoa että asunto ylipäätään on testamentattu vaikka toinen omistaja on vielä elossa.Perikunta pistää mummoa kadulle? Käsittääkseni testamenttiiin voi tehdä ehdon että toisen kuoltua, toinen saa jäädä asumaan yhteiseen asuntoon (perikunta ei voi myydä alta)?
Nää meilläkin ja lämmin suositus.Mulla on TP-Link Deco purkit (3kpl) ja ihan hyvin pelittää.
2,5vkoa, Danbere tsek, raybanit tsek, hawaijipaita not tsek. Nahkatakki ja #näkyy. Poshun keskikokoinen huolto.Parin viikon päästä Tanpereelle, hawaijipaita + raybanit.
Cat6 on hyvä mutta puhelimissa, tableteissa tai chromecasteissa ei ole sitä reikää johon sen piuhan työntäisi, ei mulla ole läppärissäkään verkkopiuhalle paikkaa joten langattomalla mennään.Mulla on Cat6 ympäriinsä ja hyvin toimii.
Eikös ultra suorastaan vaadi piuhan (virta-adapteriin), muuten 4k ei tipu eikä lirise...mutta se uusin versio ei taas sitä tartte..muistaakseni.chromecasteissa
Voipi olla, parissa makkarissa vaan tuota vanhaa "original" versiota meillä.Eikös ultra suorastaan vaadi piuhan (virta-adapteriin), muuten 4k ei tipu eikä lirise...mutta se uusin versio ei taas sitä tartte..muistaakseni.
Cat6 on hyvä mutta puhelimissa, tableteissa tai chromecasteissa ei ole sitä reikää johon sen piuhan työntäisi, ei mulla ole läppärissäkään verkkopiuhalle paikkaa joten langattomalla mennään.
Olkkarissa oon laittanut pääviihdekeskuksen kamat kytkimen kautta piuhalla kiinni ihan varmuuden vuoksi.
No joo, olisihan sen noinkin (järkevämmin) koittanut hoitaa, mutta en pysty menneitä muuttamaan ja oli kuitenkin niin uhkaava tilanne. Kotona on opetettu, että itseä pitää puolustaa ja näin tulen aina tekemäänkin. Mutta lopetan tämän "itkemisen" nyt tähän.Heh, itsellä oli jo nuorena hieman eri taktiikka. Omasi ei vaikuta kauhian fiksulle.
Jos joku meinasi motata minua, niin kerroin että anna tulla vaan, mutta irronnut hammas maksaa sen ja sen verran, uusi takkini sen verra, jos meinaat kaataa ja housutkin menee, se maksaa. Lisäkuluja koituu myös näkyvistä arvista. Muistutin myös, että tässä nyt ihmisiä lähellä ja polliisit nurkan takana, eli jos meinaat mätkäistä, niin toivottavasti omaat nopeat jalat.
Ihmettelen etelleen, että en ikinä ole saanut
Harva läppäriä haluaa langan päästä käyttääkään, ellei oo jotain erityistä tarvetta varmistaa yhteyden laatu, eikä suurimmassa osassa läppäreitä mitään verkkoliitäntää olekaan, mutta USB-C -> RJ45 -adapteri on suht yksinkertainen ratkaisu, kun tarvii läppäri johdon päähän saada.ei mulla ole läppärissäkään verkkopiuhalle paikkaa joten langattomalla mennään.