Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Niin mut mitä ne tekee rokotepassin avulla niille vastarannankiiskille? Lääkeyhtiön sedät ja tädit on ofkoors mukana juonessa eikä vastarannalla.
Valtio laittaa kovat rajoitukset, jotka voi kiertää vain sillä, että rokotepassissa on tarpeeksi leimoja.

Olisko eka rokote ollu heinäkuun alussa, toinen elokuun puolivälissä.

Ei minkäänlaisia oireita.

En luota siihen, että ne olisi 100% ehkäiseviä. Kukaan ei tiedä varmuudella.

Toimin korona-aikana niin, kuin olen sen itselleni järkevämmäksi pähkäillyt. Otin rokotteet, käytän edelleen kaupoissa maskia, pesen ja desinfioi käsiä. Koska mun mielestä tää on nyt järkevintä toimia näin.

Miks mun toimintatapa on vaikein hyväksyä just niiden, jotka ulisee täälläkin eniten noiden yksilön oikeuksien ja vapaan tahdon perään?

Ei mulla ole sitä vaikea hyväksyä.Noinhan kaikki tiedotusvälineet käskee tekemään.
Sitten jos tavallaan alkaisit painostamaan muita tekemään samoin niin siinä olis sitten mun mielestä ongelma.
Minä ja monet muut täällä nähdään että moni asia tässä on täysin päätöntä ja tietoa salataan ja keskustelua sensuroidaan.
Lisäksi niiden tahojen motiivit jotka noita piikkejä tyrkyttää on vähintäänkin kyseen alaiset.Nuo rokotteet ei ole ilmaisia kuten lapsellisesti annetaan ymmärtää.
Mä itse tiedän,ja löydän netistä paljon ihmisiä joille on tullut pahoja ongelmia sekä paljon rokotettuja ihmisiä jotka on sairaalassa "koronan" takia.
Turha tätä sulle on sinäänsä kirjottaa koska sussa on jo ne piikit ja sä varmaankin otat kaiken muunkin mitä ne tyrkyttää.

Nää päättömyydet on ihan parhaita - ensin todetaan, että 4000 nanometrin ceriumoksidimolekyylit menevät maskista heittämällä läpi. Sitten perään taivastellaan, miten 0.33 nanometrin hiilidioksidimolekyylit ei menekään enää maskista läpi, kun meinaa ihan tukehtuakin 🤷‍♂️
Kalevi ei taida olla oikein elementissään tämän tutkimuksensa kanssa..
Kylläpä on taas puolueeton kuvaus tosta tekstistä.

Eikä suomen massiivisilla ilmastoteoilla olisi edes mitään merkitystä vaikka koko saastuttaminen loppuisi täällä täysin. Suomen osuus maailman saasteista on samaa luokkaa kuin koronakuolleisuus.
Joo, jos Suomen roolia mietitään niin ilmaston hyväksi ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Päinvastoin, hiilidioksidi nostaa maatalauden tuottavuutta ja metsien kasvua.

Kävin eilen riisi ostoksilla citymarketissa, jossa tuntui että oli kaikilla muilla maski paitsi minulla. En siihen sinänäs edes kiinittänyt huomiota ja tuntui että eipä siellä ketään minun maskittomuuskaan kiinnostanut. Ei tuijottelua yms.
Jotenkin alkanu tuntua, että nää reunapäiden kuplat on täällä interweebsissä ja oli kanta mikä tahansa niin viettävät vähän liikaa aikaa sisällä.
Mäkään en ole kieltämättä huomannut että kukaan olis juurikaan noteerannut mun maskittomuutta missään.Ei edes junassa jossa koko ajan propaganda näytössä luki että maskipakko sekä kuulutettiin että on maski pakko.

Mäkään en ole kieltämättä huomannut että kukaan olis juurikaan noteerannut mun maskittomuutta missään.Ei edes junassa jossa koko ajan propaganda näytössä luki että maskipakko sekä kuulutettiin että on maski pakko.
On niitä pari tapausta ollut jotka koittaneet jotain mutkuttaa, mutta aika vaikeaksi menivät heti kun huomasivat ettei aivopestyn lampaan iltalehtimääkinä toiminut.
Muuten taas muminaa ollut ja ihme töljötystä maskin takaa. Nyt viimeaikoina vähemmän ja ovat varmaan itsekin kyllästyneet menoon mutta ohjelmointi vielä määrää ja säkit kurkussa mars mars

Maahanmuutto on ok, haittamaahanmuutto ei. Ilmastopolitiikka ei saa vaikuttaa kilpailukykyyn.
Vaikka noista olen samaa mieltä, niin sehän on vain meidän mielipide noihin asioihin.
Eli sä oot valmis hallitsemaan asioita, kunhan ei sitä mitä sinä pidät haitallisena (koronarokotus) hallita?

Kylläpä on taas puolueeton kuvaus tosta tekstistä.
Pahoittelen, jos ivallinen tyylini harhautti. Sitä vain yritin sanoa, että jos maskista menee läpi 4000nm hiukkaset, mutta 0.33nm hiukkaset eivät menekään, niin voiko silloin päätellä 50-100nm hiukkasten läpäisevyydestä yhtään mitään?
Ei voi. Jos taas vähän ivaillaan, niin Kalevin logiikan kömpelyyden lisäksi siinä näyttäisi olevan ainakin aerosolifysiikan mentävä aukko :unsure:

Vai meneekö tää taas siihen, että kun mulla on asiasta "väärä" mielipide, niin millään sanomisillani ei ole väliä? Muistuttakaas nyt taas, ketkä niitä lampaita olivatkaan?

Pahoittelen, jos ivallinen tyylini harhautti. Sitä vain yritin sanoa, että jos maskista menee läpi 4000nm hiukkaset, mutta 0.33nm hiukkaset eivät menekään, niin voiko silloin päätellä 50-100nm hiukkasten läpäisevyydestä yhtään mitään?
Ei voi. Jos taas vähän ivaillaan, niin Kalevin logiikan kömpelyyden lisäksi siinä näyttäisi olevan ainakin aerosolifysiikan mentävä aukko :unsure:

Vai meneekö tää taas siihen, että kun mulla on asiasta "väärä" mielipide, niin millään sanomisillani ei ole väliä? Muistuttakaas nyt taas, ketkä niitä lampaita olivatkaan?

View: https://www.youtube.com/watch?v=xk80hJl2yd0

Sulla on väärä mielipide, niin oskari puntilta on turha odottaa mitään vastausta. Onhan se loogista, että 4000nm hiukkaset menevät maskista läpi, mutta 10 000 kertaa pienemmät hiukkaset pysähtyvätkin samaan maskiin, koska lähdekritiikkä ei tarvitse esittää muuhun kuin valtamedian suuntaan.

Tai kansan kielellä käännettynä verkko, josta jalkapallo menee läpi, pysäyttää nuppineulan pään. Näetkö asiassa muka jotain epäloogista? Olet varmaan valtamedian aivopesemä lammas

//sarkasmi

Oli siis helpompi vastata asiaanliittymättömällä mukahauskalla videolla kuin puolustella Kalevin sanomisia? Asia ymmärretty.
Ja tällaisten tyyppien puheet pitäisi ottaa tosissaan.. Jos heillä olisi oikeasti asiasta jotain tarkempaa tietoa, miksi he eivät jakaisi sitä meille tyhmille, vaan aina olkiukkoilevat jollain meemivideolla tai lammas bääbää -jutuilla.

Toki pitää varmaan muistaa, että oskari puntti varmaan postasi tuohonkin viestiin jotain akateemisia vasta-argumentteja, mutta sensuurin takia internetjuutalaiset muokkasivat siihen youtubevideon tilalle :ROFLMAO:

Ja tällaisten tyyppien puheet pitäisi ottaa tosissaan.. Jos heillä olisi oikeasti asiasta jotain tarkempaa tietoa, miksi he eivät jakaisi sitä meille tyhmille, vaan aina olkiukkoilevat jollain meemivideolla tai lammas bääbää -jutuilla.

Toki pitää varmaan muistaa, että oskari puntti varmaan postasi tuohonkin viestiin jotain akateemisia vasta-argumentteja, mutta sensuurin takia internetjuutalaiset muokkasivat siihen youtubevideon tilalle :ROFLMAO:
Sun tieto löytyy iltalehdestä.

Miten pärjäät kun reaalimaailma taas kertoo ettei asiat ole kuten aivopesu sinullekin kertoo?
Miten edelleen yksilö kuten sinä et näe eteesi? Ymmärrän että on helppo olla hyväuskoinen alussa, mutta jossain välissä on jokaisen pakko todeta ettei asiat ole jiirissä.

Onkohan tuo Kalevi kuullut ikinä mitään kaulaliinasta?
Joka on tehty fleesestä, joka on valmistettu kierrätetyistä muovipulloista.
Siinä on muuten partikikkeliä kerrakseen hengitykseen talvisin!

Sun tieto löytyy iltalehdestä.

Miten pärjäät kun reaalimaailma taas kertoo ettei asiat ole kuten aivopesu sinullekin kertoo?
Miten edelleen yksilö kuten sinä et näe eteesi? Ymmärrän että on helppo olla hyväuskoinen alussa, mutta jossain välissä on jokaisen pakko todeta ettei asiat ole jiirissä.
Oh the irony, että sieltä tuli samaa lammas bääbää -liibalaabaa, josta lainaamassasi viestissä puhuin. Sulta unohtu linkata joku hauska meemivideo.

Mutta niin, olikos sulla jotain kommentoitavaa filosofian tohtori sean brookista tai maskista, joka pysäyttää pienet hiukkaset, mutta päästää 10 000 kertaa isommat hiukkaset päästää läpi?
Vai oletko tosiaan, teidän terminologiaa käyttäen, niin "lammas", että et uskalla osallistua keskusteluun, jossa "paimentasi" kohtaan esitetään lähdekritiikkiä? :ROFLMAO::ROFLMAO:

Puhutko tässä siis ihmisistä, jotka ottavat internetissä kaikkien filosofian tohtoreiden, lähihoitajien ja sekavien facebookkirjoitusten yms. helppoheikkien foliohattusisällön tosissaan?

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom