Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Ja me ollaan edelleen mikä mikä maassa.Tuolla aikasemmin kun tuo tyyppi kero vaimonsa ongelmista piikin jälkeen niin sä sanoit että se valehtelee tai vähintään liiottelee.Peilaatko sää tässä sun omaa arvomaailmaa muihin?

Markolla on keuhkomuutoksia, ne on nimenomaan koronavirustartunnasta tulevia pahoja oireita. Ensimmäinen rokote saattanut pelastaa miehen hengen, kun nytkin virus ehti kuitenkin noinkin paljon tuhoa tekemään.
Ja kyllä. Peilaan omaa arvomaailmaa tänne. Täällä on rokotevastaisilla niin täysin uskomattoman oireidentäyteiset kokemukset koronarokotuksista, ei ne voi olla 30x mitä keskivertoihmisillä + vielä "tiedetään tyyppejä" jotka vammautuneet tai kuolleet. Eli paskapuhetta paljon joukossa. Valitettavasti.

Markolla on keuhkomuutoksia, ne on nimenomaan koronavirustartunnasta tulevia pahoja oireita. Ensimmäinen rokote saattanut pelastaa miehen hengen, kun nytkin virus ehti kuitenkin noinkin paljon tuhoa tekemään.
Ja kyllä. Peilaan omaa arvomaailmaa tänne. Täällä on rokotevastaisilla niin täysin uskomattoman oireidentäyteiset kokemukset koronarokotuksista, ei ne voi olla 30x mitä keskivertoihmisillä + vielä "tiedetään tyyppejä" jotka vammautuneet tai kuolleet. Eli paskapuhetta paljon joukossa. Valitettavasti.
Ollaan aika heikoilla hangilla jos Savolainen on teidän koronakulttilaisten uusi marttyyri tässä vitun pelleilyssä ja sen vaarallisuuden osoittamisessa.

Näytti muuten tulleen uusi päiväkohtainen testiennätys viime viikolla. Yli 30 000kpl. Tällä tavalla se epidemia pysyy yllä vaikka väkisin. Sairaalassa olevien määrähän on ollut jo kuukausia lähes olematon (n. 100 ihmistä koko maassa yhteensä) eikä kasva mihinkään vaikka tartuntoja on tullut kymmeniä tuhansia lisää. Tästä huolimatta rajoituksia pukkaa, passi on työn alla ja rokotekattavuus pitää saada 90%:een alkaen 12-vuotiaista. Ilman mitään järkisyytä

Vieläkö joku uskoo, etteikö tämä olisi jo muuttunut täysin poliittiseksi ja kaupalliseksi operaatioksi?

Nythän sitte tuplarokotetut ei joudu edes jäämään karanteeniin altistumisesta huolimatta ja suunnitellaan jäljityksen lopettamista. Eli nostetaan kädet pystyy ku ei voi muutakaan enää tehdä. Sittenpähän rokotetut levittää tuota ihan normaalisti ja kaikki paska yritetään kaataa rokottamattomien niskaan

Nythän sitte tuplarokotetut ei joudu edes jäämään karanteeniin altistumisesta huolimatta ja suunnitellaan jäljityksen lopettamista. Eli nostetaan kädet pystyy ku ei voi muutakaan enää tehdä. Sittenpähän rokotetut levittää tuota ihan normaalisti ja kaikki paska yritetään kaataa rokottamattomien niskaan
Rokottamattomien kohdalla voisi poliitikot käyttää sitä oikeaa termiä mitä tarkoittavat eli "tottelemattomat".

Ollaan aika heikoilla hangilla jos Savolainen on teidän koronakulttilaisten uusi marttyyri tässä vitun pelleilyssä ja sen vaarallisuuden osoittamisessa.

No päinvastoin täällä oltiin pimeimmällä keskiajalla syyttämässä rokotteita viruksen aiheuttamista keuhkomuutoksista, niin täytyy palauttaa jonkinlainen tolkku keskusteluun.

"Aiotko ole käynyt?" Mitä?

Siis heti käyn, kun tunnen ekojen oireiden tulevan.

Tulen kyllä informoimaan tällöin Sinua. Kiitos mielenkiinnosta asiaani kohtaan.

Käsitellään nyt tää asianmukaisella tavalla.Sulla ei ole nyt yhtään covid rokotusta?
Mutta aiot ottaa sitten kun tunnet ensimmäistä kertaa SEN tuleva?Mä pahoin pelkään että SITTEN on jo liian myöhäistä.Sulle on varmasti tarjottu rokotusta mutta olet kieltäytynyt,miks niin?Miksi me nyt käydään tätä keskustelua tällä tasolla eikä asianmukaisia kanavoita pitkin?

Mitä VITTUA sä oikein höpötät? Vinkit oman immuniteetin tukemisesta sensuroidaan? Nyt sit jotain todistetta pöytään.

Ja jos kuvittelet mun ulkoistaneen ajattelun, niin et ole lukenut mun tekstejä yhtään. Mä ajattelen tästä koronasta esimerkiksi sillä tavalla, että rajoitukset on perseestä ja ne voitaisiin poistaa lopullisesti vaikka heti, en luota Kiurun arviointikykyyn yhtään, maskit on täyttä humpuukia ja rokotteiden toimivuus koronan poistamiseksi on erittäin kyseenalainen. Olen myös sitä mieltä, että korona ei täältä enää poistu ja zerovouhotus on on täysin aivotonta touhua. Mun en tarvitse silti käyttää aikaani etsiäkseni netistä koronan vastaista propagandaa ja käyttäytyä kuin mikäkin idiootti ja hyökkäillä ihmisiä vastaan.
Tää on hyvin kirjotettu viesti ja tämä ansaitsee paremman vastauksen mitä mä pystyn tähän suoraan kirjottamaan.Mä haen tietoa ja vastaan sulle.Sä oot ansainnut sen.

Screenshot_20210829-164513~2.webp

On tää melkoista arpomista.

katso liitettä 233808
On tää melkoista arpomista.

On tuolla toi touhu aikamoista ollukkin. Joka paikasta vaan rajotukset pois ja sillä siisti. Ei tää täältä tule häviämään mihinkään vaan jää kiertämään eri versioina ja käy kaikki ajallaan läpi. Kehittelee ajastaa siihen sitte rokotteen millä on pidempiaikanen suoja ja ottaa kuka haluaa kerran vuoteen. Tääki aika mikä menee nyt lasten rokottamiseen niin ois voinu käyttää niille jotka on vielä ottamassa sen ekan boosterin

Viimeksi muokattu:
On tuolla toi touhu aikamoista ollukkin. Joka paikasta vaan rajotukset pois ja sillä siisti. Ei tää täältä tule häviämään mihinkään vaan jää kiertämään eri versioina ja käy kaikki ajallaan läpi. Kehittelee ajastaa siihen sitte rokotteen millä on pidempiaikanen suoja ja ottaa kuka haluaa kerran vuoteen. Tääki aika mikä menee nyt lasten rokottamiseen niin ois voinu käyttää niille jotka on vielä ottamassa sen ekan boosterin
Täysin samaa mieltä. Ne ottakoon rokotteen ketkä haluaa ja sillä sipuli.

Back
Ylös Bottom