Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Tän asian suhteen äly on menetetty kauan aikaa sitten.Tuolla on iso joukko ihmisiä jotka pelkää pöpöjä lopun elämänsä vaikka tää loppuis tänään.Kyllä siitä kertoo se että vaikka pärstä on turvonnut ja halvaantunut niin silti fanitetaan sitä piikkiä minkä se aiheutti.bill gates on aivan suoraan sanonut että ihmisiä on liika ja rokotteet on yksi keino vähentää väkilukua nyt meillä on se rokote ja se menee kun kuumille kiville.Melkeen kaikki kelle oon kertonut tuo on siltikin ottanut kaikki annetut piikit.Siinäpähän sitten nauttii seurauksista.Se on vaan harmi kun esim sisko on ottanut 2 piikkiä.
Sulta on nyt mennyt ohi tokentuben viimeisimmät huippuluotettavat uutiset. Armeijan vangitsema Bill G on nyt sotatuomioistuimessa ja saanee hyvin pian kuolemantuomion. Tämän tiedon ovat vahvistaneet saman leijonat, jotka kertoivat tuosta Bill G:n levittämästä ihmiskuntaa tuhoavasta rokotteestakin. Ei siis voi olla fakenews. Pian tämä myrkkyrokoteprojekti on loppu, kun Bill G roikkuu köyden jatkona, Trump palaa presidentiksi ja jumala tuhoaa diipparit pois ihmiskunnasta.

Se ooti 2 piikkiä "koronavirusta" vastaan ja nyt se on sairaalassa kun sillä on "koronavirus".Milläköhän ne sen todennut?
Voiko olla mitenkään mahdollista että se on sairaalassa kun sillä on 2 koronapiikki.
Onko taas foliohatun kuminauha liian tiukalla, kun näiden sun epäilysten perusteella suomalaisen sairaanhoidon taso olisi jollain poppamiestasolla?

Noin se järkeilläänkin joka kerta ton piikin puolelle.Ongelmat on sattumia ja sairastumiset on paljon lievempiä kiitos piikin.Sen mä tiedä että se oli terve ennen toista piikkiä samoin kuin ton windhammerin muija jolta siltäkin saa positiivisen prc:n jos haluaa.Hanavedestäkin saa.Kaikki on koronaa ja korona on kaikkea,ja piikki on hyvä vaikka sattus terveys ja henki menemään koska ne ois mennyt vielä pahemmin ilman piikkejä.Jos te ette ota 3. piikkiä niin te ootte pettureita ettekä usko itekään koronaan.
Niin asiaa voi miettiä loogisesti tai sitten tokentuben hörhöjen uskonoppien mukaan. Valinta on sinun. Uskonto vapauttaa logiikan asettamista kahleista.

1630238991039.webp

Joo kyllä tässä ennemminkin paranemisia Windrammerin puolisolle toivoo
Joo, kyllä se siitä paranee.

Mutta jos jossitellaan hiukan.
Entä jos nämä, jotka on saanut pahempia oireita rokotteesta, kuuluu siihen promilleen, jotka ois saanu pahemmat oireet itse taudista? Se ois ollu sairaalareissu.
Varmaan mahdotonta tutkia tämmöistä skenaariota, mut jossitella voi.

Mitä ajatuksia tästä?

Entä jos nämä, jotka on saanut pahempia oireita rokotteesta, kuuluu siihen promilleen, jotka ois saanu pahemmat oireet itse taudista? Se ois ollu sairaalareissu.

Mitä ajatuksia tästä?

Niinno alkaa todennäkösyydet olemaan aika pienet. Mua kiinnostas tietää ketä siellä sairaalassa makaa näitä ”perusterveitä”. Ettei siellä ole esim tupakoitsijoita tai ylipainosia kenellä ilmeisesti tää tulee vakavempana jos on tullakseen. Nyt meille vaa uutiset kertoo jotain ja puolet on varmaa täyttä paskaa et tosiaan kaikki menis tuon rokotteen ottamaan. Voinhan mäkin kuulua siihen pieneen osaan joka voi saada vakavan muodon vaikka oonki terve. Jos se niin on niin sitte on. Se piikki ei kumminkaan tarkota, että vaikka sen ottasin niin säästysin vakavalta muodolta jos sellanen on tullakseen kun jokainen on yksilö. Enemmän kaivais mieltä jos saisin piikistä vakavia oireita

Mä pyrin suhtautumaan kaikkeen tietoon kriittisesti
Tämä on tosi hienoa. Kannattaa myös opiskella sen verran, että osaa suhtautua lukemaansa aidosti analyyttisesti ja kriittisesti. Se, että kritisoi kaikkea mainstream-kamaa, mutta uskoo ********* videoihin sillä perusteella, että ne tukevat sun ennakkoasenteita eikä niitä ole sensuroitu, ei ole hyvää lähdekritiikkiä.

Meiltäki töistä yhen tiiän. Sano et yhtään piikkiä ei enää meinaa ottaa oli ne oireet sen verran rajut....
Tämä on ongelmallista, sillä on mahdollista, että valinnanvapaus tulee poistumaan passin ja painostuksen myötä. Mediassa on toistetaan, ettei ole syitä olla ottamatta k-rokotetta. Miltei ainoa tunnustettu haittavaikutus tuntuu olevan lämpö ja paikallinen pistoskohdan kipu kuten rokotetutkimuskeskus kertoo.

Surullista sinänsä, että vaikka saisit rokotteesta ikäviä oireita tai haittavaikutuksia, niin olet velvoitettu ottamaan vielä tulevat tehosteet. Toivon koko sydämestäni, että meidän perustuslaki kaataa suunnitelman, jonka seuraamuksia ei tunnuta ymmärtävän.

Monien rokotettujen kohdalla on sellaista, "koska minä, niin muutkin" -ajattelua. Uskotaan yhteen universaaliin totuuteen ja koetaan, että jokaisen on tehtävä kuten minäkin tein. Se on vaarallista ajattelua. Media lietsoo tätä ajattelua uutisoinnin avulla.

Tarvitaan enemmän tiedettä ja vertaisarvioituja tutkimuksia. Toistaiseksi on menty jatkuvasti sieltä, mistä aita on matalin.

Viimeksi muokattu:

Mitä ajatuksia tästä?
Mutta onko surkeaa silti sairastua vakavasti piikistä minkä pitäisi estää sairastuminen flunssaan?

Tämä on ongelmallista, sillä on mahdollista, että valinnanvapaus tulee poistumaan passin ja painostuksen myötä. Mediassa on toistetaan, ettei ole syitä olla ottamatta k-rokotetta. Miltei ainoa tunnustettu haittavaikutus tuntuu olevan lämpö ja paikallinen pistoskohdan kipu kuten rokotetutkimuskeskus kertoo.

Surullista sinänsä, että vaikka saisit rokotteesta ikäviä oireita tai haittavaikutuksia, niin olet velvoitettu ottamaan vielä tulevat tehosteet. Toivon koko sydämestäni, että meidän perustuslaki kaataa suunnitelman, jonka seuraamuksia ei tunnuta ymmärtävän.

Monien rokotettujen kohdalla on sellaista, "koska minä, niin muutkin" -ajattelua. Uskotaan yhteen universaaliin totuuteen ja koetaan, että jokaisen on tehtävä kuten minäkin tein. Se on vaarallista ajattelua. Media lietsoo tätä ajattelua uutisoinnin avulla.

Tarvitaan enemmän tiedettä ja vertaisarvioituja tutkimuksia. Toistaiseksi on menty jatkuvasti sieltä, mistä aita on matalin.
"sillä on mahdollista, että valinnanvapaus tulee poistumaan passin ja painostuksen myötä"

Itse en ota. Sanotaan näin että vaatii että fyysisesti joku tulee hakemaan ja se tilanne on sitten jo omansa.
Eihän tuossa tilanteessa enää ole kyse edes rokotteesta vaan siitä totteleeko yksilö. Se on sitä toki jo nyt.

Ei.Vaan tällä hetkellä esim token tubessa ei sensuroida tätä keskustelua.Sen takia sieltä on mahdollista löytää totuus.On olemassa muitakin sensuroimattomia paikkoja mutta kaikissa noissa isommissa,mainstream mediasta puhumattakaan tätä aihetta sensuroidaan niin rankasti että sen luulis herättävän sussakin jotain kysymyksiä.
Minkä takia esim vinkit oman immuniteetin tukemisesta on ehdottomasti sensuroitava?Onko se meidän etu jotenkin että meillä on huono immuniteet sairauksia vastaan?

Mä pyrin suhtautumaan kaikkeen tietoon kriittisesti,se ei estä sitä että välillä tulee omaksuttua jotain virheellistä mutta se on paljon parempi kiun tuo sun tapa missä sä ulkoistat ajattelun jollekin ulkopuoliselle taholle hakemalla tietosia tarkkaan sensuroiduista lähteistä.On se toisaalta helpompaa kun ei tarvii ite ajatella ja tietty porukka hurraa vaikka olis kuinka tyhmä tahansa.
Mitä VITTUA sä oikein höpötät? Vinkit oman immuniteetin tukemisesta sensuroidaan? Nyt sit jotain todistetta pöytään.

Ja jos kuvittelet mun ulkoistaneen ajattelun, niin et ole lukenut mun tekstejä yhtään. Mä ajattelen tästä koronasta esimerkiksi sillä tavalla, että rajoitukset on perseestä ja ne voitaisiin poistaa lopullisesti vaikka heti, en luota Kiurun arviointikykyyn yhtään, maskit on täyttä humpuukia ja rokotteiden toimivuus koronan poistamiseksi on erittäin kyseenalainen. Olen myös sitä mieltä, että korona ei täältä enää poistu ja zerovouhotus on on täysin aivotonta touhua. Mun en tarvitse silti käyttää aikaani etsiäkseni netistä koronan vastaista propagandaa ja käyttäytyä kuin mikäkin idiootti ja hyökkäillä ihmisiä vastaan.

"sillä on mahdollista, että valinnanvapaus tulee poistumaan passin ja painostuksen myötä"

Itse en ota. Sanotaan näin että vaatii että fyysisesti joku tulee hakemaan ja se tilanne on sitten jo omansa.
Jos muu yhteiskunta ajaa agendaa ja elämä tehdään vaikeaksi/mahdottomaksi, haastavaa tulee olemaan pandemian jatkuessa pitkään. Se mikä oli ennen perusoikeus, on sitten etuoikeus.

Mikään ei toistaiseksi osoita, että tästä pandemiasta oltaisiin pääsemässä eroon. Useimmat ihmiset on "lampaita", joille koronarokote on kaikista sen mahdollisista haittavaikutuksista huolimatta pienempi paha kuin yhteiskunnasta syrjäyttäminen esimerkiksi työn ja vapauksien menettämisen kautta.

Myös rokotettujen lampaiden (kuten minä) on hyvä ymmärtää, että kun oikeuksia annetaan pois, on niitä myöhemmin vaikea saada takaisin. Rohkaisevaa on, että esimerkiksi Ranskassa ilmenee vastarintaa pakkokeinoja kohtaan.

Uljaan face sivuille on tullut hetkessä jo +50 postausta, ja kaikki tähän mennessä positiivisia......
Eli nyt kipinkapin cheetah, tai joku hänen laumastaan sinne tiedottamaan kuinka edesvastuuttomia he ovat.
Joo, kävin aiemmin vakoilemassa. Mut odotankin et joku intoilija löytää ton ja sit ollaankin jo iltalehdessä.

Näytti muuten tulleen uusi päiväkohtainen testiennätys viime viikolla. Yli 30 000kpl. Tällä tavalla se epidemia pysyy yllä vaikka väkisin. Sairaalassa olevien määrähän on ollut jo kuukausia lähes olematon (n. 100 ihmistä koko maassa yhteensä) eikä kasva mihinkään vaikka tartuntoja on tullut kymmeniä tuhansia lisää. Tästä huolimatta rajoituksia pukkaa, passi on työn alla ja rokotekattavuus pitää saada 90%:een alkaen 12-vuotiaista. Ilman mitään järkisyytä

Vieläkö joku uskoo, etteikö tämä olisi jo muuttunut täysin poliittiseksi ja kaupalliseksi operaatioksi?

Back
Ylös Bottom