Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No kyllä tämä vähän nyt hävettää, asiasta on sanottu riittävän selkeästi jopa miehen mittapuulla: "Anna minä pesen pyykit. Ja jos silti peset, niin ÄLÄ pese mun rintsikoita, ÄLÄKÄ varsinkaan laita niitä kuivausrumpuun!"
Kannatan pyykinpesussa evoluutioteoriaa: mikäli vaatteet eivät selviä pyykkikoneen vakio-ohjelmasta, niitä ei ole tarkoitettu tähän maailmaan. Ideologisista syistä minut on nykyään syrjäytetty pyykkikoneen käyttäjäkunnasta. ☹

1DA46D97-1CE6-4C6C-94AE-B29007D9A1F7.webp

Kaupasta haettu irtokarkit ja jäätelöä penkkiurheiluevääksi! Ajoitus täydellinen. Yksi ortospede bongasi mut kaupassa, onneksi olin pukeutunut ns. urheilullisesti. Tasoitti ehkä ostoksien antamaa vaikutelmaa.
Nooh. Minä käyn nykyisin ostamassa kaikki kolmio- ja ns pällilääkkeet kätevästi siitä Saikkulan ala-aulan apteekista. Virkapuku päällä tottakai. Ja työaikana.

Millä perholla? Jos salainen sidos niin pistä edes tyyppi!
9BCE8477-F5F1-45D7-8372-3B34E6DA8050.webp
Koko ilta ja aamu oltiin heitetty streamereitä. Sit klo 8 jälkeen aattelin että ei varmasti kalat ole ollut nähnyt hirveästi pinkkiä, niin kolmannella ronkkaisulla 60 cm hyvän väännön jälkeen haavissa.

Tuolla on hirveä nymfata kun on sääntö että ei saa kalastaa alle 6 luokan välineillä, joten ei tarvinnut ottaa Euro Nymfi settejä mukaan, mutta onneksi ajo silti asian isommilla välineillä kalastus!

Se tunne kun on niin epäsovelias olo että naurattaa. Taisi olla siellä melko topakka jalkatreeni kaikesta päätellen. 😁
Reeni meni niin sanotusti perille, mutta olipa varsinaisia elämän tähtihetkiä taas. Naurattaa kyllä edelleen ja onneksi tilannetta oli todistamassa vaan muutama ihminen 😅

Aijai, 4h reissu parkkiin. Ajo sujui ekasta metristä asti rennosti ja helposti. Kellokin tykkäsin kun stravaan uudet pr:t kaikkiin pätkiin ilman sen kummempaa yrittämistä 👌
Uusia droppejakin pari kappaletta uskalsi mennä läpi!

Nyt maistuu kotona eväs 🍔

20210828_183536.webp

katso liitettä 233790Koko ilta ja aamu oltiin heitetty streamereitä. Sit klo 8 jälkeen aattelin että ei varmasti kalat ole ollut nähnyt hirveästi pinkkiä, niin kolmannella ronkkaisulla 60 cm hyvän väännön jälkeen haavissa.

Tuolla on hirveä nymfata kun on sääntö että ei saa kalastaa alle 6 luokan välineillä, joten ei tarvinnut ottaa Euro Nymfi settejä mukaan, mutta onneksi ajo silti asian isommilla välineillä kalastus!
Kuulalarvalta tuo näyttää. Kala oli hieno, onnittelut!

Back
Ylös Bottom