Sade tuo vaihtelua noihin aika-ajoihin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei. Pyörin vain itseni ympärillä.Onko sylvilä joku uusi kunti rotaatiossa
Kannatan pyykinpesussa evoluutioteoriaa: mikäli vaatteet eivät selviä pyykkikoneen vakio-ohjelmasta, niitä ei ole tarkoitettu tähän maailmaan. Ideologisista syistä minut on nykyään syrjäytetty pyykkikoneen käyttäjäkunnasta. ☹No kyllä tämä vähän nyt hävettää, asiasta on sanottu riittävän selkeästi jopa miehen mittapuulla: "Anna minä pesen pyykit. Ja jos silti peset, niin ÄLÄ pese mun rintsikoita, ÄLÄKÄ varsinkaan laita niitä kuivausrumpuun!"
Onhan kisut kuitenkin OKEi. Pyörin vain itseni ympärillä.
Nooh. Minä käyn nykyisin ostamassa kaikki kolmio- ja ns pällilääkkeet kätevästi siitä Saikkulan ala-aulan apteekista. Virkapuku päällä tottakai. Ja työaikana.Kaupasta haettu irtokarkit ja jäätelöä penkkiurheiluevääksi! Ajoitus täydellinen. Yksi ortospede bongasi mut kaupassa, onneksi olin pukeutunut ns. urheilullisesti. Tasoitti ehkä ostoksien antamaa vaikutelmaa.
Yksi elossaoleva kisu voi erinomaisesti. Toista odotan tuhkaamosta kotiin, jotta päästään juhlimaan hautajaisia.Onhan kisut kuitenkin OK
Millä perholla? Jos salainen sidos niin pistä edes tyyppi!
Reeni meni niin sanotusti perille, mutta olipa varsinaisia elämän tähtihetkiä taas. Naurattaa kyllä edelleen ja onneksi tilannetta oli todistamassa vaan muutama ihminenSe tunne kun on niin epäsovelias olo että naurattaa. Taisi olla siellä melko topakka jalkatreeni kaikesta päätellen.![]()
Siellon ollu rahamiehet liikkeellä... Tai sitte tarpeeseen on ostettu.
View: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=173487118223002&id=384515118266884
Jepjep!Kajsna nyt Kalevan skabat.
Näköradiosta
Kuulalarvalta tuo näyttää. Kala oli hieno, onnittelut!katso liitettä 233790Koko ilta ja aamu oltiin heitetty streamereitä. Sit klo 8 jälkeen aattelin että ei varmasti kalat ole ollut nähnyt hirveästi pinkkiä, niin kolmannella ronkkaisulla 60 cm hyvän väännön jälkeen haavissa.
Tuolla on hirveä nymfata kun on sääntö että ei saa kalastaa alle 6 luokan välineillä, joten ei tarvinnut ottaa Euro Nymfi settejä mukaan, mutta onneksi ajo silti asian isommilla välineillä kalastus!