Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siellä se makaa horkassa kolmen peiton alla, lämpöä lähemmäs 39, eli ei nyt sen vakavampaa. Kaverilla sama viime viikolla myöskin Modernan piikistä. Onhan nuo rokotteet ihan täysi vitsi kaikille muille paitsi vanhuksille. En vain käsitä miten ihmisillä on kadonnut suhteellisuudentaju aivan täysin tämän flunssan myötä.Mitä tapahtunut?
Mitä olen seurannut sun kirjoituksia täällä, niin olen saanut sellaisen kuvan että et ole kyennyt vielä tekemään ensimmäistäkään itsenäistä päätöstä elämässäsi.Kyllähän se pelkoa herättää kun tommonen testoa perseeseen lyövä mikki hiiri noin sanoo.
Jeee.Tekniikan Maailma
tekniikanmaailma.fi
No äläpä ny mikki hiiri vedä roidrageja!Mitä olen seurannut sun kirjoituksia täällä, niin olen saanut sellaisen kuvan että et ole kyennyt vielä tekemään ensimmäistäkään itsenäistä päätöstä elämässäsi.
Aina on joku ollut kertomassa mitä seuraavaksi tapahtuu, ja sinä olet vain seurannut perässä. Tuskin löytäisit edes takaisin, jos sun edunvalvoja jättäisi sinut kilometrin päähän laitokselta.
Onko joku hoksannut niiden hyödyllisyyden? Yleensähän päätös lääkityksestä tehdään sen perusteella, että siitä on jotain hyötyä. Harvemmin sen perusteella, ettei siitä ole mitään haittaa tosin ei hyötyäkäänKumma että Tansaniaa lukuunottamatta minkään valtion terveysviranomaiset eivät ole hoksanneet rokotteiden haitallisuutta nuoremmalle väestölle. Tansanian kantahan oli siis se, että tautia torjutaan parhaiten rukouksilla.
Yritä nyt edes!No äläpä ny mikki hiiri vedä roidrageja!
Tässä näiden taso nykyään.... Viskovat vain paskaa kun ovat väärässä eivätkä osaa myöntää sitä itselleen.No äläpä ny mikki hiiri vedä roidrageja!
Sama peli oli rahikaisella (eli allekirjoittaneella). Sama myös parilla kaverilla jotka kävi samaan aikaan 2. rokotteella. Eihän se kivaa ollut, mutta onneksi oireet meni ohi meillä kaikilla yhtä nopiaan kuin tulikin. Tarjoile hälle särkylääkettä niin lievittää.Siellä se makaa horkassa kolmen peiton alla, lämpöä lähemmäs 39, eli ei nyt sen vakavampaa. Kaverilla sama viime viikolla myöskin Modernan piikistä.
No mitä mä oon sun kirjotuksia seurannu, niin sä oot vitun vihane ku muijas ei anna pillua. Sit sä purat sitä lyömällä testoo perseeseen ja luulet olevas jotain. Kiroot ja uhkailet netissä. Kerran jo lesoilit mite oot laittanu muijas ruotuu ja se on samaa mieltä ku sä. Ja nyt ku se ottaa rokotetta ja sä et, niin et saa sitä pillua ja sekös harmittaa. Sit meet salille nostaa 67kg penkistä ja kiroot ku ei enempää nouse ku se pistokohta on niin vitun kipee peseessä.Yritä nyt edes!![]()
Mä vilkaisin kyllä läpi. Jännää kamaa, yllättävän vähän kirjoitusvirheitä. "Tietoa meistä" -kohdan alta löytyi läjä nimiä, ei kuitenkaan mitään turhia titteleitä. "Tiesitkö tämän rokotteista" -kohdan alta löytyi järkyttävä tieto, että mRNA rokotteita ei koskaan aikaisemmin olla annettu ihmisille sekä viittaus Harvardissa vuonna 2010 tehtyyn tutkimukseen, jossa todettiin, että alle 1% rokotehaitoista tulee tietoon. Lisäksi kerrottiin, että lukuisat lääkärit Suomessa ovat vaatineet rokotusten keskeyttämistä. "Tietoa" -kohdasta löytyi tieto, että yli 20 lääkäriä Suomessa tosiaan on vaatinut tuota. Sitten ei jääkään kuin yli 27 200 lääkäriä Suomeen, jotka eivät ole vaatineet sitä. Jos haluat tietää enemmän, niin sivuston ylläpitäjät tavoittaa kätevästi esim Telegram viestintäsovelluksella tai protonmaililla.Sivustonimiä mikä aiheuttaa itsessä ainakin "älä klikkaa" refleksin.
Mitä jos sairastaakin koronan kevyempänä flunssana? Kuten suurinosa tuntuu tekevän ilman 39 kuumeita?Sama peli oli rahikaisella (eli allekirjoittaneella). Sama myös parilla kaverilla jotka kävi samaan aikaan 2. rokotteella. Eihän se kivaa ollut, mutta onneksi oireet meni ohi meillä kaikilla yhtä nopiaan kuin tulikin. Tarjoile hälle särkylääkettä niin lievittää.
Kuolemapelko on liian suuri, ei pysty. Ja sitten se long covid sekä siihen liittyvät mystiset oireet, liian pelottavaa.Mitä jos sairastaakin koronan kevyempänä flunssana? Kuten suurinosa tuntuu tekevän ilman 39 kuumeita?
Mitä jos?
Älkää minua uskoko. Tuolla on jo aika monta ihan oikeaa asiantuntijaa, virustutkijoita, erikoislääkäreitä, proffia, ei mitään juhanafgranneja jotka puhuu sen puolesta, ettei nuorten ja perusterveiden kannattaisi noita rokotteita ottaa.
Hemmetin paljon mieluummin minä otan alle päivän kuumeen kuin ihan kevyenkin räkätaudin. Eipä edes normiflunssa niin kovin kiva ole potea, puhumattkaan sitten jos ei kuuluisikaan lieväoireisten joukkoon.Mitä jos sairastaakin koronan kevyempänä flunssana? Kuten suurinosa tuntuu tekevän ilman 39 kuumeita?
Mitä jos?
No mitä mä oon sun kirjotuksia seurannu, niin sä oot vitun vihane ku muijas ei anna pillua. Sit sä purat sitä lyömällä testoo perseeseen ja luulet olevas jotain. Kiroot ja uhkailet netissä. Kerran jo lesoilit mite oot laittanu muijas ruotuu ja se on samaa mieltä ku sä. Ja nyt ku se ottaa rokotetta ja sä et, niin et saa sitä pillua ja sekös harmittaa. Sit meet salille nostaa 67kg penkistä ja kiroot ku ei enempää nouse ku se pistokohta on niin vitun kipee peseessä.
Miksi luultaisiin loppuvan? Annetaanhan influpiikkejäkin vuosittain uusi kierros, mutta eipä tästä ole vielä elämää suurempaa ongelmaa tehty.