Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ensi viikolla saan paahtaa reilun kolme tuntia suuntaansa autolla. Yksin. Lähtö on aamuviideltä, mutta en oikein malttaisi edes odottaa. Aion popittaa koko matkan ja nauttia omasta ajasta.

Kaveri kysyi, että miten meinaan jaksaa vielä takaisinkin ja että eikö kannattaisi jäädä yöksi. Mitä vielä, parasta saada kulkea yksin. Varmaan osasyy sille, että miksi moottoripyöräily miehen kanssa on yksi parhaita asioita koskaan. Ollaan tavallaan kimpassa ja samalla tiellä, mutta molemmat aikalailla omissa maailmoissaan. Ei tarvitse keskustella mitään, senkun kuuntelee omavalintaista musiikkia ja nautiskelee.

Juu breikkiä tarvii kaikki. Itse pakkaan skidit autoon ja lähden mummulaan aika ajoin niin vaimo saa rauhassa olla.
Itse toki friballe. Voi puhua pillujuttuja frendien kanssa.

Vai siis oletatko, että jos asutaan yhdessä pitää olla koko ajan yhdessä ja tehdä kaikki asiat yhdessä?

en, mutta oma "ennätys" yhdessä vietetystä ajasta on muistaakseni 5 päivää +-1

ja kyllä tuon jälkeen tarvitsin omaa aikaa jo useaksi päiväksi putkeen, niin tuollanen vaikkapa viikon yksinoloputki ei onnistu jos asutaan yhdessä
tai ainakin onnistuu harvoin, siitä päättelen että en pysty asumaan kenenkään kanssa

Itse en ole koskaan eläny arkea, jossa ollaan illat ja viikonloput yhdessä ja saattanut mennä pitkiäkin pätkiä näkemättä samasta osoitteesta huolimatta. Siinäkin on hyvät ja huonot puolensa. Toisaalta ymmärrän, ettei sitä kumppania silloin laske kontaktiksi, mutta se symbioosi on kuitenkin olemassa eikä ole ihan verrattavissa siihen kontaktin puutteeseen ja yksinäisyyteenkin, mitä sinkkuna ollessa kokee.

Itse en ole koskaan eläny arkea, jossa ollaan illat ja viikonloput yhdessä ja saattanut mennä pitkiäkin pätkiä näkemättä samasta osoitteesta huolimatta. Siinäkin on hyvät ja huonot puolensa. Toisaalta ymmärrän, ettei sitä kumppania silloin laske kontaktiksi, mutta se symbioosi on kuitenkin olemassa eikä ole ihan verrattavissa siihen kontaktin puutteeseen ja yksinäisyyteenkin, mitä sinkkuna ollessa kokee.

Huh, tässä koronan kourissa olen viettänyt miehen kanssa käytännössä viimeiset puolitoista vuotta n. 24/7 yhdessä. :hyper: Ollaan vielä molemmat hengissä ja järjissämme. Pienoinen ihme ehkä, jossa melko ratkaisevassa asemassa on ollut erilliset työhuoneet.

ja kyllä tuon jälkeen tarvitsin omaa aikaa jo useaksi päiväksi putkeen, niin tuollanen vaikkapa viikon yksinoloputki ei onnistu jos asutaan yhdessä
tai ainakin onnistuu harvoin, siitä päättelen että en pysty asumaan kenenkään kanssa
Oman ajan tarve on lähtökohtaisesti sisäänrakennettu ominaisuus ihmisissä, ja sellainen joka sitä ei tarvitse tai suorita omalla tavallaan, on enemmän tavanomaisesta poikkeava kuin kuvailemasi tilanne. Symbioosi sanana viittaa kontekstissa ihmissuhteeseen jossa molemmat hyötyvät emotionaalisella ja fyysisellä tasolla, ja se muodostuu yksilöiden tarvehierarkian ja kompromissin pohjalta. Se mikä ajaa sen symbioosin muodostamiseen on juuri se oman ajan vieton keskellä havainnoitu mahdollinen tarve luopua siitä omasta ajasta, jotta saa viettää aikaa yhdessä. Jos sellainen ilmaantuu niin sen tietää.

jaajaa, en tiedä tuollasista asioista mitään
Tämän takia ei kannata sulkea pois "tavallista" parisuhdetta. Sopiva nainen turvalliseksi tutustuttuna on täysin eri asia kuin nainen yleensä. Sopivuus tosin paljastuu vasta sitten, kun lakkaa yrittämästä kaikkea sitä mitä kuvittelee naisten vaativan. Molemminpuolinen teeskentely on se mikä vieraissa ihmisissä eniten rasittaa. Periaatteessa olisi viisasta luopua siitä kokonaan, mutta harvalla on tarpeeksi pokkaa riisua naamio julkisuudessa. Siksi kotona rentoa piereskellä vaimon seurassa. ❤

Huh, tässä koronan kourissa olen viettänyt miehen kanssa käytännössä viimeiset puolitoista vuotta n. 24/7 yhdessä. :hyper: Ollaan vielä molemmat hengissä ja järjissämme. Pienoinen ihme ehkä, jossa melko ratkaisevassa asemassa on ollut erilliset työhuoneet.
Selkään taputtamisen paikka! No ei, mutta toimiakseen vaatii kyllä omien työhuoneiden lisäksi ne oikeat ihmiset.

kun lakkaa yrittämästä kaikkea sitä mitä kuvittelee naisten vaativan. Molemminpuolinen teeskentely on se mikä vieraissa ihmisissä eniten rasittaa.

tuossa on heti vain ne kaksi ongelmaa, että miten ihmeessä epäsosiaalinen voi kehenkään tutustua jos ei yritä olla sosiaalinen
ja se sosiaalisen esittäminenhän on teeskentelyä, kun sitä ei oikeasti ole

tuossa on heti vain ne kaksi ongelmaa, että miten ihmeessä epäsosiaalinen voi kehenkään tutustua jos ei yritä olla sosiaalinen

Mutta mitä jos tutustuisitkin? Viehkeään naiseen joka haluaisi olla kanssasi koko ajan, jutella kanssasi koko ajan kaikista asioista ja tehdä yhdessä asioita. Sehän olisi sosiaalisen teeskentelyhelvetin huipentuma, aivan kamalaa 24/7. =D

Ihan turistina munkkitalkoissa.

Liitteet

• IMG_20210827_134651.webp
    IMG_20210827_134651.webp
    64,8 KB · Katsottu: 64
Tutustua voi tutustumalla. Tämä onnistuu parhaiten, kun on ensin rehellinen itselleen ja paljastaa sitten tunteensa naiselle. Tämä vaatii uskallusta, mutta ei sosiaalisuutta. Naiseen tutustuminen vaatii yhtä laajan sanavaraston kuin kaljan tilaaminen. Se vain tuntuu pelottavammalta ja kestää luultavasti pidempään. Mä oon sulle jo esittänyt minimisiirrot, mutta kerrataan vielä.

SOSIOPAATTIMARTAN VINKIT PULA-AJAN SEURAELÄMÄÄN

1. Mene baariin yms. ympäristöön
2. Havainnoi ympäristöä, kunnes nainen vilkuilee sua "sillä tavalla". (Odotusaika riippuu naamakertoimesta ja tuurista)
3. Mikäli tunnet halua naiseen niin lähesty naista
4. Sano: "Minä haluan sinua!" (aidompi mutta haavoittavampi) TAI "Lähdetäänkö?" (helpompi mutta karskimpi)
5. Toista 1-4 kunnes lykästää. (Eri paikassa tai eri aikaan HUOM!)
6a. Jos aamulla tuntuu hyvältä sano: "Minusta tuntuu hyvältä olla tässä." (Naisen vieressä)
6b. Jos aamulla ei tunnu hyvältä niin sano: "Kaikkea hyvää sinulle!" ja poistu paikalta. Paitsi jos olet omassa kodissa niin kysy voitko soittaa taksin TAI mikäli olet ajokunnossa niin kuskata naisen johonkin. Toista 1-6 kunnes tuntuu hyvältä.
7. Kuuntele naista ja vastaile, kun se kyselee.
Edit 8: Kysy lähtiskö nainen sun kanssa rokkikeikalle

Viimeksi muokattu:
Tämän takia ei kannata sulkea pois "tavallista" parisuhdetta. Sopiva nainen turvalliseksi tutustuttuna on täysin eri asia kuin nainen yleensä. Sopivuus tosin paljastuu vasta sitten, kun lakkaa yrittämästä kaikkea sitä mitä kuvittelee naisten vaativan. Molemminpuolinen teeskentely on se mikä vieraissa ihmisissä eniten rasittaa. Periaatteessa olisi viisasta luopua siitä kokonaan, mutta harvalla on tarpeeksi pokkaa riisua naamio julkisuudessa. Siksi kotona rentoa piereskellä vaimon seurassa. ❤

Tämä, näin toimiessa välttää myös paljon pettymyksiä kun niitä ei tule itse kuvitelluista asioista vaan ainoastaan todellisista. Aika monta kertaa ainakin itse sortunut siihen että kuvitellut toisen haluavan asioita x ja pyrkinyt siihen. Harvoin toiminut omat päätelmät ja aina se omana itsenä oleminen olisi ollut parempi, kun siihen kerran on alunperinkin toinen ihastunut.

Back
Ylös Bottom