Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321

WHO ja WEF tekee selväksi: ”Paluuta vanhaan normaaliin ei tule tapahtumaan”​

Globalistien valtamedia ja hallinto myy suomalaisille kokeellisia koronarokotteita ja EU:n rokotepasseja väitteellä, että kunhan näin teette ja ylikansallisen politiikan hyväksytte, EU-Suomi voi palata vanhaan normaaliin. Näin ei kuitenkaan luvata agendaa hallitsevan WHO:n ja WEF:n johtajien toimesta.​

1629828260718.png

https://*******.net/2021/08/23/glob...vanhaan-normaaliin-ei-tule-tapahtumaan-video/

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Kaikki kun ei niele median propaganda paskaa ja juokse piikille kuin sinä.

Katsotaan jos saat ne haittavaikutukset nii tule tänne kertomaan miten "rohkea" olit kun otit ne piikit,älä sitten itke kuin pikkutyttö jos esim saat veritulpan.

Eipä ole tullut. Minä luen tilastoja ja vertaisarvioituja tutkimuksia. Sinä luet salaliittoroskaa. Tiesitkö, että lentomatkuastamisessa on tilastollisesti suurempi tulppariski kuin Astra Zenecan rokotteessa? Etkö käytä tätä matkustusmuotoa koskaan? Itse koronassa on myös moninkertainen tuo tulppariski vs ko rokote.

Kuten tossa jo joku mainitsikin, niin vielä ei ole mitään passintarkastusta lähikaupan ovella.
Ja se kun on itsestään selvää ja aivan turha väittää muuta, että rokote on vain hyödyllinen tarttuvuuden hillitsemiseen. Eriasia on taas miten ihminen käyttäytyy. Rokote toimii, siitä ei ole mitään epäselvää. Mutta jos ihmiset alkavat rokotettuinakin lisäämään sosiaalisia kanssakäymisiä niin on aivan päivänselvää, että myös tartunnat nousee ja aivan varmasti joku niistä rokotetuista sairaalaan asti menee - mutta sillä erolla että tehohoidon tarve vähenee huimasti. Täten on aivan ilmiselvää, että varsinkin yritykset joissa etätyö on vaihtoehto niin sitä suositellaan ja varmasti vahvasti henkilöille joilla ei ole rokotetta. Tämä ei ole pakotusta vaan vaihtoehto.

Ja tosiaan kuten itsekin tiedät mitä maailmalla tapahtuu ja on tapahtunut niin Suomi EI ole etunenässä pakottamassa rokotusten ottoa. Mutta sitten taas toisaalta data osoittaa, että rokotuskattavuuden noustessa myös vakavat tapaukset vähenevät - vaikka tartuntoja olisikin enemmän. Ei se ole pakotusta, että kerrotaan faktat rokotedatasta.

Se on sitten taas eriasia ja jatkoa, miksi tarvittaisiin kolmas rokote jos 2 estää jo todella mallikkaasti vakavan taudin.

Tää menee samaan linjaan kun se, että väitetään ettei kasvosuoja toimi koska ihmiset ei osaa sitä käyttää. Tällöin ei voida sanoa, etteikö se maski toimi - mutta voidaan tehdä johtopäätös että toimivuudestaan huolimatta on sen käyttö turhaa ihmisillä koska se luultavasti ei tee mitään muuta kuin huonoa ihmisten käyttäessä sitä väärin ja osan ollessa käyttämättä lainkaan.

Rokotteisiin: Mussa on miestä myöntämään, että olen väärässä. Täten sanotaan nyt, että kolmatta rokotetta en tule ottamaan koska uskon että rokotepassi tullessaan koskisi (tää on arvailua ja futuristista mietintää) vain kahta rokotetta. Jos se koskee kolmea. neljää, jne. Niin noh, sit olin väärässä.
Ei ole passintarkastusta kaupan ovella vielä, ja käsittääkseni Suomessa se on vaikeampaa toteuttaa, ja sinne se nyt ei vissiin ensimmäisenä oo tulossa. Tuo on kuitenkin ainakin muutamissa maissa täysin totta. Mä luulen et jossain määrin lähdettiin puhumaan eri asiasta, kun mä tosiaan käsitän pakotuksella/painostamisella nimenomaan sen passin, ja tuon että yritetään sulkea työpaikalta pois. Ja lisänä median propaganda, onhan siellä tottakai asiallistakin juttua seassa, mutta kyllä siellä huomaa tietynlaista leimaamista ja painostusta. Se kuinka paljon tai huomaako ollenkaan on lukijasta kiinni tietenkin, mutta sitä on. Ensin oli maskittomat, nyt on lisänä rokottamattomat.

En mä sitä olekaan väittänyt etteikö ne rokotteet toimisi, mutta noi puskaradiosta kuuluvat huutelut kertoo mulle että ihan kaikkea haittavaikutuksista ei välttämättä kerrota. Sure, en usko että noi haittavaikutukset kovin yleisiä on, mutta niitä varmaankin on enemmän kuin kerrotaan. Täysin mutuilua, huom. Pidemmän ajan vaikutukset on tietenkin myös kysymysmerkki, joka on yksi syistä minkä takia en itse ole vielä piikille mennyt.

Toisaalta myös katson vieressä mihin tää sekoilu johtaa, moneenko rokotteeseen tää tulee lopulta etenemään. Tuota sun kahden rokotteen passin näkemystä mä en jaa - vaikka varmaankin Tanskassa sillä taidetaan mennä. En tiedä sitten mikä siellä on ns. exit plan. Jotenkin vaikea uskoa et se jäisi siihen kahteen. Oon pessimisti, tiedän.

Maskeista vielä: Varmaan jollain tasolla saattaa toimia, mutta niinkun sanoit, ihmiset käyttää niitä päin helvettiä ja silloin vaikutus on jopa negatiivinen. Tosin - pitää muistaa ettei naamareita ikinä ole tarkoitettu virussuojiksi ja jossei kyseessä ole vähintään FFP2-tötterö todella tiukasti päässä, niin kyllä ne virusaerosolit sieltä sivuilta vuotaa. Eniten vaan itseä näiden kanssa vituttaa nähdä rättinaamoja kaikkialla.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Odotin jo jonkun hieman vähä-älyisemmän hyökkäystä.

Mutta tämä nyt hieman vielä vahvisti käsitystäni siitä, että nämä on sellaisia "miten sen nyt ottaa" -asioita ja riippuu näkökulmasta. Eli hyvin pitkälti ihmisen omassa päässä. Mä en ole ikinä kokenut koronaa pakotuksena, koska en ota tästä paineita enkä jaksa stressata. Se ei hyödytä mitään, koska tilanne ei ole mun käsissä. En koe myöskään, että rokotteita oltaisiin pakotettu, koska kenenkään ei tarvinnut niitä mulle pakottaa. Piikit on otettu täysin vapaaehtoisesti. Ymmärrän kuitenkin miksi joku saattaa kokea, että hänelle pakotetaan rokotetta. Toisaalta ymmärrän myös rokotepassin idean. Mutta ennen kuin kukaan alkaa riehua, niin huomauttaisin, että ymmärtää ja hyväksyä on eri asioita. Ymmärrän myös miksi natsit teki mitä teki, mutta en hyväksy tekoja.

Natseista puheenollen, "kevennetään" tunnelmaa ja käytetään tätä aasinsiltana kirjasuositukselle. Olen lukenut paljon Auscwitz-aiheisia kirjoja, lähinnä sellaisia selviytyjien kertomuksia ja sain eilen loppuun sellaisen kirjan kuin "Mengelen patologina Auschwitzissa", Miklós Nyiszli, Vastapaino 2019. Oli ehdottomasti painostavin ja hirvein kertomus tähän mennessä kaikista. Suosittelen kyseistä kirjaa jos aihe kiinnostaa. Toisaalta en suosittele jos olet erityisen herkkä.
Asialliseen viestiin asiallinen vastaus.

Piikit on otettu vapaaehtoisesti tähän asti joo, mutta noin niinkun käytännössä monessa maassa mennään pakotuksen puolelle, ja täälläkin suunta sinnepäin. Tähän asti toki enemmän ollut hiillostamista, syyllistämistä ja pommitusta joka mediasta. Jne. Mutta siinä vaiheessa kun aletaan palveluja rajoittamaan, silloin aletaan menemään pakotukseen. Kuvittele vaikkapa foorumin tyyliin sopivasti kilpabodari, joka ansaitsee elantonsa bodaamisella, eikä ole halunnut ottaa rokotetta tai ei pysty(allerginen reaktio esim?). Tulee rokotepassi salille, ja homma on viety Ranskan tyyliin pidemmälle ettei testitkään ole ilmaisia. Mitä tyyppi tekee? Onhan sillä näennäinen valinnanvapaus, mutta käytännössä pakko a. ottaa piikki, b. maksaa pari sataa 2-3pv välein, c. sijoittaa x määrä rahaa kotisaliin tjsp.

Eihän nyt sinänsä asioiden stressaaminen niin mitään autakaan. Rokotepassin idean jossain määrin ymmärrän, tosin se miten se on sanoitettu mediassa eri ihmisten toimesta on täyttä aivopierua. Ja tietenkin lisäksi tuon passin tullessa käyttöön aukeaa aika vaaralliset vedet... Kuten Marinkin asian totesi että passille voi löytyä myöhemmin käyttökohteita, joista emme vielä tiedä.

Sanottakoon että toistaiseksi Suomessa ollaan selvitty aika vähällä oikealla pakottamisella ja menty aika pitkälti hiillostuslinjalla, mutta niinkuin tuossa aiemmin totesin niin kyllähän tuo nyt jossain määrin vituttaa. Aussit ja Uusi-Seelanti pakottaa ihan aikuisten oikeasti.

Olikin tässä hyviä uutisia koulusta. Rokotusta varten pyytävät lapulla vanhempien suostumuksen ennakkoon. Lisäksi pitää olla kelakortti matkassa rokotepäivänä. Pitäs olla aika varmaa ettei pääse tulemaan ikävää yllätystä.

Toki sitten oli semmosta perseilty, että oli lapsille sanottu, että toivottavasti mahdollisimman moni ottaa rokotteen, että voidaan sitten palata normaalimpaan koulunkäyntiin. Esim välituntien etc merkeissä.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Etkös sä itkeny täälä palstalla roopelin teksteistä ettet tänne enää kirjoita ja nyt tissiposki lammas heti määkimässä 🤣
En ole kyllä tuollaista sanonut, mutta laitoin kyllä Toopelin ignoreen. Eikä se sunkaan kohdalla kovin kaukana ole. Olen paljon tyytyväisempi jos mun ei tarvitse lukea tekstejä nimimerkeiltä joiden älykkyys ei riitä järkevään ja kehittävään keskusteluun. Suurimmat idiootit eivät kykene muuhun kuin laittamaan nauruhymiön joka viestiin joista ovat eri mieltä.

Viimeksi muokattu:
Toi otettiin pois käytöstä kun ilmeni haittoja, selvästi vähemmän mitä nyt.. outo merkki.

Järkyttävintä täs nykytilanteessa on et näitä vakavia haittoja ihan selvästi peitellään... Veritulppia, Aivoinfarketaja yms... Mistään ei puhuta mitään mediassa. Saa ite kaivaa joltain mediasivuilta mitä ei vielä sensuroida. Totuuden lähinnä kuulee ite ihmisten suusta.

Seki oli hauska sattuma et suositeltiin armeijalle et ei tehä mitä fyysisesti raskasta muutamaan päivään piikin jälkeen... Täältäki lukenu et joku oli jo heti salille menny repii. Nyt vielä lapsille joilla ei käytänössä ole mitään riskiä koko koronasta.

No pääasia et noiden myrkkypiikkien valmistajien osakkeet nousee :D

En ole kyllä tuollaista sanonut, mutta laitoin kyllä Toopelin ignoreen. Eikä se sunkaan kohdalla kovin kaukana ole. Olen paljon tyytyväisempi jos mun ei tarvitse lukea tekstejä nimimerkeiltä joiden älykkyys ei riitä järkevään ja kehittävään keskusteluun. Suurimmat idiootit eivät kykene muuhun kuin laittamaan nauruhymiön joka viestiin joista ovat eri mieltä.

Nää ignorella kuplaansa vahvistaneet corona fanbasen pojut vissiin kuvitteli, että ignorella lopetan keskustelun täällä, kun en voi enää "trollata heitä kuten ilmaisivat", mutta taisivat pettyä aika pahasti :D

Nyt tuli pommi !!! Teemu Vehkala ennusti jo 2014 et korona virus on seuraava jolla WHO vetää seuraavan massarokotuskampanjan !

Kuunnelkaa 35 min kohdalla :D Mitä vittua :D

35:00 kohdalla Teemu veikkasi maailman terveysjärjestö WHO:n suunnittelevan jo seuraavaa virushysteriaa ja totesi ettei tiedä onko se koronavirus vai joku muu, mutta sen suunnitelman tarkoitus olisi johtaa se lopulta massarokotuksiin.

View: https://www.youtube.com/watch?v=tSg8fvcbpTg

Viimeksi muokattu:
Nyt tuli pommi !!! Teemu Vehkala ennusti jo 2014 et korona virus on seuraava jolla WHO vetää seuraavan massarokotuskampanjan !

Kuunnelkaa 35 min kohdalla :D Mitä vittua :D

35:00 kohdalla Teemu veikkasi maailman terveysjärjestö WHO:n suunnittelevan jo seuraavaa virushysteriaa ja totesi ettei tiedä onko se koronavirus vai joku muu, mutta sen suunnitelman tarkoitus olisi johtaa se lopulta massarokotuksiin.

View: https://www.youtube.com/watch?v=tSg8fvcbpTg

Mielenkiinnolla odotan miten koronafanit yrittää tämänki flopata alas paskapuheeksi.

Mä haluisin saada sellasen tutkimuksen et miten toi korona nuhan vaikutus eroo niistä ihmisitä jotka on ottanu sikaflunssa rokotteen tai näitä influenssa rokotteita. Et keneen se iskee pahiten ihmiseen joka ei oo ikinä ottanu mitään näit turhii rokotteita vai sellaseen joka kuuliaisaisesti ottanu kaikki nää turhat piikit.

Ei oo varmaan tulossa tälläsii tutkimuksii :D

Ongelma varmaankin liittyy työvoiman saatavuuteen. Jostain pitäisi saada lisäkäsiä. Ihan hyvä vertaus miten tuota rahaa on nyt käytetty.
Kyllä kait työvoimaa olisi jos työstä jotain maksettais. Hoitoalalla melko paska palkka. Ei ihme jos ei paljon kiinnosta. Ilman mitään opiskelua pääsee helposti paremmille palkoille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom