Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Jollen nyt ihan väärin muista, niin briteissä ei enää kelpaa negatesti, ainoastaan koronapassi (2 rokotusta), joten en olisi ihan kauhean hämmästänyt jos sama tulisi voimaan passin myötä suomeenkin.
JOo mää aattelinki varmasti jossain yksittäisissä maissa eroaa käytännöt. Varmaan ausseissa kanssa. :)

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Päteekö toi vastaaine testiin jos on positiivinen?
Nokun tää se on vähän hiinä ja hiinä. Virossa pätee kyllä.

Mä en nää syytä minkä takia loogisesti miksi ei pätis. Mä oon ite miettiny ihan samaa jos rokottamaton käy vastaaine testissä ja sieltä tulis posi, niin sehän ois helvetin hyvä kanssa. Tuo kannattaa varmistaa joltain. Periaatteessa pitäis toimia ''koronapassina''. Mutta ennenkun laitat 50-100e, niin varmista joltain viralliselta taholta. En halua et menee satku hukkaa mun takia. :)

Nokun tää se on vähän hiinä ja hiinä. Virossa pätee kyllä.

Mä en nää syytä minkä takia loogisesti miksi ei pätis. Mä oon ite miettiny ihan samaa jos rokottamaton käy vastaaine testissä ja sieltä tulis posi, niin sehän ois helvetin hyvä kanssa. Tuo kannattaa varmistaa joltain. Periaatteessa pitäis toimia ''koronapassina''. Mutta ennenkun laitat 50-100e, niin varmista joltain viralliselta taholta. En halua et menee satku hukkaa mun takia. :)

55e näytti olevan synlabissa testi

Ainahan vanhemmat "pakottavat" lapsen rokotuksiin. Ei yksikään ipana mene neuvolaan vapaaehtoisesti piikitettäväksi. Lapset karjuu siellä naama punaisena jo odotushuoneessa, saatikka itse rokoustilanteessa.
Ei mene se on varmaan totta. Mutta nyt puhutaan rokotteesta joka ei ole millään tavalla lapselle tarpeellinen. Aivan eri asia on rokotteet jotka kuuluu ihmisen perusrokotteisiin. Hoitajana varmasti tiedät mitä tarkoitan. On aivan eri asia antaa lapselle rokote vaikka tuhkarokko, jäykkäkouristus, polio jne jne. Koronarokote ei ole millään nykyisellä mittarilla eikä tiedoilla lapselle tarpeellinen.

Sergio Oliva Jr vetää versat jopa vinopenkkissä 😁 Nämä on näitä henkisiä/tottumis juttuja.

Liitteet

• Screenshot_20210821_215546.jpg
    Screenshot_20210821_215546.jpg
    112,5 KB · Katsottu: 344
Jollen nyt ihan väärin muista, niin briteissä ei enää kelpaa negatesti, ainoastaan koronapassi (2 rokotusta), joten en olisi ihan kauhean hämmästänyt jos sama tulisi voimaan passin myötä suomeenkin.

Briteissä asuva tuttu kävi Suomessa. On saanut 2 rokotetta. Suomeen tultaessa ei mittä. Ei testiä, ei karanteenia. Mutta palatessa britteihin vaativat nega testin rokotuksista huolimatta.

Eikä vaadita passia, vaan todistus saaduista rokotuksista. Mahtaako olla sama vai eri asia?

Itsellänihän on international vaccination certificate, eli yellow book. Kun noita tautimaiden työmaita on kiertänyt. Onkohan tuo passi?

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Mitä veikkaatte. Koska nuo passit poistuu käytöstä jos semmoiset nyt tulee?
Tää ainakin itelle se suuri huolenaihe. Voisin jopa jossain määrin ymmärtää passin, jos se olisi oikeasti väliaikainen ja perustuisi muuhun kun pelkoon ja politiikkaan.

Toivon että passin kannattajat herää viimeistään siinä vaiheessa, kun tajuavat ettei vihreä valo pysy passissa ellei käy säännöllisesti piikillä.

Marinhan kertoi itse pari viikkoa sitten, että passille voi tulla myöhemmin myös muuta käyttöä, josta ei vielä tiedetä. Se on ainakin täysin selvää, ettei se koskaan tule poistumaan jos se nyt saadaan runnottua läpi perustuslakivaliokunnastakin. Sitä onkin vaikea sanoa, kauanko sitä käytetään tämän influenssan takia. Joka tapauksessa se tulee olemaan todella kätevä työkalu kiristää ihmiset tekemään mitä vaan.

Marinhan kertoi itse pari viikkoa sitten, että passille voi tulla myöhemmin myös muuta käyttöä, josta ei vielä tiedetä. Se on ainakin täysin selvää, ettei se koskaan tule poistumaan jos se nyt saadaan runnottua läpi perustuslakivaliokunnastakin. Sitä onkin vaikea sanoa, kauanko sitä käytetään tämän influenssan takia. Joka tapauksessa se tulee olemaan todella kätevä työkalu kiristää ihmiset tekemään mitä vaan.
Joo sille löytyy käyttöä tulevassa ilmastonmuutos agendassa seuraavaksi. Odotankin koska päättäjät ja media alkaa liittämään ilmastonmuutos = koronapandemia
On selvää ettei tämä lopu koska virus eli "syy" miksi emme pääse tästä "karmeasta" flunssasta löytyykin ilmastosta johon aletaan siirtämään agendaa täysin. Kirjaimellisesti loppuu syytettävät kohta kun ei rokotteet toimi ja pandemia vain jatkuu.

Siksi ilmastonmuutos onkin täydellinen syntipukki tälle ja aletaankin ajamaan sinne taas sitä agendaa ja nyt kovalla keppihevosella eli "supervaarallisella pandemialla".
Mark my words.

Toi oli aika saatanan kylmäävä lausahdus. Pahimmassa skenaariossa niillä on neukkula/kiina/pohjois-korea 2.0 suunnitelmissa ja se meni paljastamaan sen, viattomimmassa skenaariossa ne vaan kehittelee työkalua tulevia epidemioita varten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom