Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pöksyt kostui matkalla kohteeseen. Viime hetken taivasennuste sai ottamaan sentään sadetakin.

D626AAE3-639A-403C-B83A-AA55916D48A3.webp

Oman painon verran kun somottaa lyijyä metsään kesän aikana, niin ihan hyvin pysyy sihti kohidillaan.
Paitsi, ostin teräspateja radalle, ekan kerran itseasiassa.

Niinhän ne sanoo. Itse joskus vähän ammuskellut ja todennut ettei se ainakaan minulla metsästys ammuntaan vaikuta ainakaan osuntaa parantavasti. Eikä oikein riitä motivaatio ampua kiekkoja kuin aina hetken kerrallaan. Kuitenkin lintuihin osuu hyvällä prosentilla. Välillä ammuskellut pomppulintuja rihlakolla kiikarin läpi ja sekin onnistuu ihan hyvin. Tammikuussa viimeisellä reissulla pudotin 20/76 rihlakolla kolme teertä taimikosta kun pääsin kiepistä yllättää. Tosin siinä oli kyllä punapiste tähtäin. Taitaa suurimmalle osalle linnun ampumisessa se vaikeus tulla siitä kun hätäillään ja hermoillaan turhaan. Mielummin itse reenaan kivääriammuntaa pidemmille matkoille. Siihen ei kyllästy kun on niin paljon muuttujia mitkä voi osuntaan vaikuttaa ja siinä reenaaminen hyödyttää myös metillä.

Jumankekka mikä ilon ja onnen päivä! Tuolta ohjauspaneelista koettanu löytää settinkejä mistä nää "gaming" läppärin joulukuusen valot sammuis. Eij onnistu. En löydä. Nyt kokeilin kaiken maailman F-nappulat, ei vaikutusta, hermostuin ja räpylöillä sellanen haist kone paska painoin kaikkia nappeja yhtäaikaa. Seuraus: osoitin katosi. Bad to worse. No ei saanu mitenkään osoitinta takaisin ilman osoitinta, USB hiiri kiinni. Toimii ja alkoi sitten samalla läppärin touchpad toimimaan. Sitten tajusin että kaikki joulukuusen valot ovat sammuneet! En tiedä mitä tapahtui mutta tyytyväinen olen. Vihdoinkin nuo namiskat näkyy asiallisesti.

olenko nyt sukua julkkikselle? rytyytimme Kuoppalan ja Lillmånssin kanssa bar:n ovea joka oli closed vaikka aikataulun mukainen open ON! 1800

Back
Ylös Bottom