Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taas? Pakkoko siellä päntiönään on rampata?
😁 Olen muodikkaasti aallonharjalla.
Minun taipumuksella sairastaa syys- ja talvikaudella pieniä nuhakuumeita tulen käymään siellä vielä monesti.

Oli kyllä taitava näytteenottaja. He ovat varmasti kehittyneet sieraimen tikuttamisessa.

Ei nuo tavin fileet kovin valtavia ole.. No olisi kuitenkin kolmen tavin ja yhden sorsan fileet + jalat ja jokunen herkkutatti. Tuli sellainen ajatus että jos tekisi sellaisen kermaisen keiton. Linnun lihaa, tatteja, vähän pekonia, perunaa ja kasviksia, timjamia ja jotain muuta. Illalla voisi laavulla nuotiolla kokkailla.

Tuli taas todettua että haulikkoammuntaa ei minulla kannata reenata ollenkaan. Yhden kerran nostin haulikon poskelle kun nousin kanoottiin. Eka tilanteesta tuplat päällekkäispiippuisella. Se kun penskana ammuskellee ilmakiväärillä vähän kaikkea, niin ei tarvi ampumista reenata enää aikuisena.
IMG_20210821_152342341_HDR.webp

Joko saa korkata?

on kyllä niin äärinmäisen tylsää, että päädynpian samaan lopputulokseen

aina sataa! koko päivä pilalla, onneksi ei ole elämää niin se ei voi mennä

onko muuten muut ketjun kutit nähneet A.Kuoppalaa ääsjoen torilla? Minä olen, onkohan maalimanlaajuisesti tunnetumpaa hlöä piipahtanut ko. alueella? veikkaan: negative

on kyllä niin äärinmäisen tylsää, että päädynpian samaan lopputulokseen

aina sataa! koko päivä pilalla, onneksi ei ole elämää niin se ei voi mennä

onko muuten muut ketjun kutit nähneet A.Kuoppalaa ääsjoen torilla? Minä olen, onkohan maalimanlaajuisesti tunnetumpaa hlöä piipahtanut ko. alueella? veikkaan: negative
Täällä 🌞ja 20’C.

Illalla Ilosaaressa mr. Ylppö ja Tuure Kilpeläinen.

Täällä 🌞ja 20’C.

Illalla Ilosaaressa mr. Ylppö ja Tuure Kilpeläinen.

täälä ei illalla mitn. paitsi a-alueella hanasta tuotetta

päivällä vesisateessa klopit soitteli Alexanderin kanssa heavymetallia(bodomia)

Otin asennusoluen (Duvel 666). Siltikään en muista mihin pistin uudet ovenvetimet odottamaan, että jotain tapahtuisi.

katso liitettä 231006
Kaikkien rakastamaa vegaaniruokaa 💚

En tiijjä mitä tuossa on, mutta just tein kattilallisen punaisia linssejä. On parhaimmasta päästä kasvisravintoa maukasta ja roheiiniakin on, lihaliemikuutio, tomaattia, valkosipulia, sweet hiliä, ja garam masalaa sekaan, niin maistuu ja riisin kanssa menee hieman vähempikin liha. Mutta kokonaan ilman: ei pysty.

En tiijjä mitä tuossa on, mutta just tein kattilallisen punaisia linssejä. On parhaimmasta päästä kasvisravintoa maukasta ja roheiiniakin on, lihaliemikuutio, tomaattia, valkosipulia, sweet hiliä, ja garam masalaa sekaan, niin maistuu ja riisin kanssa menee hieman vähempikin liha. Mutta kokonaan ilman: ei pysty.
Aika samanlaista:
Tomaattimurska, kikherne, punasipuli, valkosipuli, kukkakaali, kookosmaito, intialainen mausteseos ja kardemumma.

Back
Ylös Bottom