Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Avointa keskusteluahan tässä käydään. Mun juttuja sanottiin paskanjauhamiseksi. Vastasin että "lampaat blaa blaa" ei ole sen vähempää paskanjauhamista. Mihin sä vastaat, vähemmän yllättäen, "lampast blaa blaa". Toki keskustelun taso ei ole kovin korkea mutta avoinhan se on. Enhän mä mikään mode ole.

Tietty sulle satuilun kritisointi ("muna irtoaa!") = avoimen keskustelun kieltäminen koska olet niin persekipeän mustasukkainen noista saduista.
Mikä satuilu? Taas höpiset omiasi

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Mihin dataan perustat tämän väitteen? Deltasta ei ole ymmärtääkseni vielä tuollaista kattavaa dataa julkaistu jossa tuo asia tulisi ilmi. Mielelelläni toki luen, jos on.
Tämä oli jonkun HUS:n ylilääkärin kommentti medialle kuukausi sitten. Se haastattelu oli linkitetty tännekin mutta ei riitä rahkeet etsiä uudestaan.

Lieväoireisia sydän vaivoja,pikku juttuja,sydän se vaan on.

Muistetaan kuitenkin että...
Myocarditis, Myocardial Injury, and Elevated Cardiac Enzymes
The myocardial injury appears to be a common feature in COVID-19 and portends a poor prognosis when present.
Arrhythmias and Sudden Cardiac Arrest
Arrhythmias and sudden cardiac arrest have been reported with COVID-19. In a report of 138 hospitalized patients with COVID-19 in Wuhan, 17% had arrhythmias [1], although the specific types of arrhythmias were not described. In another study of hospitalized COVID-19 patients in Wuhan, 6% had developed ventricular tachycardia or ventricular fibrillation
Acute Coronary Syndrome
Several studies and case reports have established an association between COVID-19 and acute coronary syndrome.

Kausi influenssaan kuolee vuosittain noin 500 ihmistä Suomessa niin ihmetyttää vaan että miksi nämä fanaattisimmat korona öyhöttäjät ei aiemmin käyttäneet maskia, desinfioineet käsiään ja pitäneet turvavälejä? Nyt sitten kiinnostaa kun on taudilla media seksikäs nimi niin on se nyt elämän tärkein asia pakottaa koronaa kaikille ja jeesustella miten kaikkien pitäis tehä niinkön nämä öyhöttäjät käskee. Rokotteen ottaminen ja maskin käyttö on Suomessa täysin vapaaehtoista. Jokaisella on ihan täysi oikeus olla ottamatta rokotetta tai olla käyttämättä maskia.

Tämä oli jonkun HUS:n ylilääkärin kommentti medialle kuukausi sitten. Se haastattelu oli linkitetty tännekin mutta ei riitä rahkeet etsiä uudestaan.
Oli Helsingin terveysasemien ylilääkäri Lukkarinen sekä Varsinaissuomen sairaanhoitopiirin tartuntatauti... joku.
Löysin linkin.

Eli sinulla on oikeus ja vapaus heilua kansajoukossa ladatun aseen kanssa ja ampua summassa ympärillesi? Kuka sinulle antoi sen oikeuden?

Sinulla on mielestäsi oikeus jakaa ympärillesi potentiaalisesti hyvin harmillista, jopa tappavaa tautia, koska olet vapaan maan vapaa kansalainen? Ok. sovitaan niin. Entä jos joku tuuppaa sinuun täsmälleen samoilla oikeuksilla esim. aidsia sairastavan kyrvän, ja toteaa, että vapaan maan kansalaisena minulla on tämä oikeus. Etkö ymmärrä että se on täsmälleen sama asia? Sinä otat vapauden päättää muitten puolesta saavatko he tämä viruksen vai eivät. Pointti on se, että te denialistit ette tajua, että sitä virusta voi levittää ympärilleen tietämättään, ja siksi on nämä varotoimenpiteet, joita te ääliöt vastustatte.

Tää robotti on varmaan jostain mielisairaalassa karannut hullu 🤣

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Aika polarisoitunut keskustelu nyt käsillä, toisten mielestä sama kuin aidsi kyrvällä raiskaaminen ja toisten mielestä pieneen kesälenssuun verrattavissa. Mutta tämähän on tämän päivän nettikeskustelu kulttuuria, ei ole kun ääripäät ja jos et sitä ole, niin kyllä sinut joku survoo johonkin kommunisti natsisika lokeroon.

Ei ole tietääkseni kesänuha, sen verran olen nähnyt kenellä tämä on ollut. Ja raiskaaminen ei tietääkseni liity koronaan, miten sitä voi edes vertauksena käyttää? Ainakaan minusta ei ole täysin sama asia, että joku penetroituu minuun väkisin, verrattuna pärskimiseen ilman maskia.

Jatketaan vänkäystä.

Ps. Suosittelen kaikille löytämään jonkinlaisen keskitien, on paljon mukavampaa ja ressitömämpää elämää.

------Ilta-sanomien kommentit ovat taas hauskaa ajanvietettä lukea:

yksi sairaanhoitaja sai 2 rokotetta ja sanoi että käy silti testeissä kun tapaa vanhuksia varman päälle vaikka on oireeton. Sanoi myös että sai positiivsen korona tuloksen ja on kiitollinen että kävi, ties kuinka monta vanhus henkeä hän onnistui pelastamaan vaikka ties mitkä passit ja rokoteet olisivat löytynyt.

Jos on 2 rokotetta ja oireeton käykää silti testeissä!! Kuten monet kommentoijat sanovat mikään rokote ei ole 100%, älkää tappako muita ihmisiä teidän epä tietämyksellä, vasta kunnes on 4-5 rokotetta otettu sekä todistettu että ei enään tule koronaan niin silloin ei tarvitse! itse olen ottanu 2 rokotetta ja käyn 3-4 päivän välein silti testeissä!

En ole kyllä kenenkään kuullut nillittävän maskin käytöstä, mutta usein kyllä kuulee tuota nillitystä maskin käyttämättömyydestä.

Emme me jotka ilman maskin kuljemme varmasti mene kenellekkään maskin käyttäjälle nillittämään että ota maski pois.

Toisin kuin maskin käyttäjät jotka puolestaan on jatkuvasti nillittämässä, että laita maski.

Jos pelottaa niin silloin kannattaa vaan pysyä kotona, juoda sitä käsidesiä ja antaa muiden elää rauhassa.
No kyllähän näitä kommentteja naamavaippaa käyttävistä lampaista tulee aika säännöllisesti vastaan eri tahoilta.

En ole koskaan käsittänyt näitä "kommentteja"

Valittaa tilasta ja paskantaa lattialle.
On paljon ihmisiä, jotka haluavat lähes epätoivoisesti olla-kuulostaa älykkäiltä, mutta kun resurssit eivät siihen riitä, niin sitä kompensoidaan vähättelemällä erimieltä olevien älykkyyttä ja näin saadaan omaa ylemmyydentunnetta nostettua. Ei kovin harvinaista tässäkään ketjussa.

Eli sinulla on oikeus ja vapaus heilua kansajoukossa ladatun aseen kanssa ja ampua summassa ympärillesi? Kuka sinulle antoi sen oikeuden?

Sinulla on mielestäsi oikeus jakaa ympärillesi potentiaalisesti hyvin harmillista, jopa tappavaa tautia, koska olet vapaan maan vapaa kansalainen? Ok. sovitaan niin. Entä jos joku tuuppaa sinuun täsmälleen samoilla oikeuksilla esim. aidsia sairastavan kyrvän, ja toteaa, että vapaan maan kansalaisena minulla on tämä oikeus. Etkö ymmärrä että se on täsmälleen sama asia? Sinä otat vapauden päättää muitten puolesta saavatko he tämä viruksen vai eivät. Pointti on se, että te denialistit ette tajua, että sitä virusta voi levittää ympärilleen tietämättään, ja siksi on nämä varotoimenpiteet, joita te ääliöt vastustatte.

Oletko aivan sekaisin? Ihan vilpittömästi kysyn, tekstisi alkaa olla aika tuhtia settiä. Vastaampa nyt kuitenkin.

Ei, minuilla ei ole oikeutta heilua kansanjoukossa ladatun aseen kanssa ja ampua summassa ympärilleni, koska tämä on laissa kiellettyä. Kyllä, minulla on oikeus kulkea tuolla kansanjoukossa ilman maskia, minulla on oikeus olla ottamatta koronarokotetta (jonka olen itseasiassa ottanut). Kenelläkään ei ole oikeutta raiskata minua aidskyrvällä, eikä terveelläkään kyrvällä, vapaassa maassa ja oikeusvaltiossa tähän ei ole kenelläkään oikeutta.

Ja ei todellakaan ole sama asia kulkea ilman maskia rokottamattomana, kuin ampua tai raiskata ihmisiä. Riskiryhmäläisillä on nytkin vapaus itse suojata itsensä ja käyttää maskia, ottaa rokotteet, välttää väentungosta jossa voi mahdollisesti virukselle altistua. En ole myöskään koronadenialisti, enkä edes vastusta näitä varotoimenpiteitä (vaikka ne ovatkin minusta vähän liioiteltua).

PS. tuollainen hyökkääminen ja toisten solvaaminen ei anna sinusta mitenkään kovin vakuuttavaa ja asiantuntevaa kuvaa keskustelijana. Viestisi ei varmasti mene paremmin perille sillä, että haukut muita ääliöksi idiooteiksi ja denialisteiksi ilman, että olet edes vähää perehtynyt mitä he ovat aiemmin kirjoittaneet asiasta.

On paljon ihmisiä, jotka haluavat lähes epätoivoisesti olla-kuulostaa älykkäiltä, mutta kun resurssit eivät siihen riitä, niin sitä kompensoidaan vähättelemällä erimieltä olevien älykkyyttä ja näin saadaan omaa ylemmyydentunnetta nostettua. Ei kovin harvinaista tässäkään ketjussa.
Vau. Te *oikeasti älykkäät* sitten taas tuotetatte näitä todella eteenpäin vieviä ajatuksia. Resursseja riittää eikä tarvitse kompensoida kritisoimalla muita. Ja vaikka kritisoitkin niin se on parempaa kritiikkiä ja ylemmyydentunnetta. Vau.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom