Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Janne Pohjala:
JOS JOKU YHÄ LUULEE ETTÄ KAKSI ROKOTUSTA OTTAMALLA VOIDAAN PALATA NORMAALIIN ON VÄÄRÄSSÄ
Kirjoitin jo 18.3 siitä että perinteinen rokote, jossa on inaktivoituja viruksia tuottaa laajan suojan virusta vastaan kerralla, kun taas mRNA -rokotteiden suoja on kapea, mikä viruksen muuntuessa johtaa tilanteeseen että rokote suojaa huonosti uusia muunnoksia vastaan.
Rokotuksista tulee loputon kierre eikä yhteiskuntaa voi avata eikä normalisoida koska aina on joku ryhmä uhattuna, koska mRNA rokotteet eivät suojaa uusia muunnoksia vastaan joita tulee jatkuvasti uusia.
Tämä ei ole mielipide, koska Israel rokottaa jo kolmatta rokotusta ja USA aikoo aloittaa syksyllä kolmannen rokotteen antamisen. [2] Rokotuspassista kannattaa siis tehdä kyllin pitkä että kaikki leimat mahtuvat.
Myöskään EU ei enää kiistä näitä "salaliittoteorioita" vaan myöntää ne todeksi. "EU on solminut sopimuksen 1,8 miljardista koronarokotteesta tuleviksi vuosiksi – Lääkeyhtiön mukaan kaksi rokotusta ei riitä". "Sopimuksessa varaudutaan viruksen muuttumiseen ja lasten rokottamiseen. Rokotteet tulevat vuosina 2022 ja 2023." [3]
Eli ainakaan ennen vuotta 2024 emme palaa "normaaliin" ja silloin maskit, matkustamisen loppuminen ja muut koronarajoitukset ovat jo muuttuneet uudeksi normaaliksi.
Tämä kannattaa takoa niiden päihin jotka edelleen uskovat että kun vain saadaan 99% rokotekattavuus kahdelle piikille, että sitten Suomi palaa normaaliin. Ei palaa, eikä tule palaamaan ainakaan kolmeen vuoteen. Ei ainakaan näillä rokotteilla ja muita ei osteta.
Ei ole uskottavaa että asia jonka voi jokainen loogiseen ajattelukykyyn ja luetun ymmärtämiseen kykenevä ihminen tajuta jo puoli vuotta aiemmin kuin asia nyt myönnetään, etteivätkö alan asiantuntijat olisi tätä tajunneet, mutta meille on näytelty näytelmää, jossa "ei tiedetty" tartuttavatko rokotetut.
Eikä "tiedetty" riittääkö kaksi rokotuskertaa. Ei tietenkään riittäisi, mikä oli ilmiselvää jo pitkän aikaa sitten, mutta siitä huolimatta asian esiin nostaneet leimatiin salalittoteoreetikoiksi ja kiellettiin asia.
Milloin nämä muiden leimaajat myöntävät että he ovat olleet kerta toisensa jälkeen väärässä ja ne joita nämä ovat vainonneet ja leimanneet oikeassa? Todennäköisesti ei koskaan, koska kansa on psykoosissa tai peloteltu hiljaiseksi, media tekee työtä käskettyä ja huutaa 2. 3. ja 4. piikille.
Ei suomalaisilla ole selkärankaa sanoa että nyt tämä riittää ja todeta että mikään ei osoita kyseessä olisi influenssaa vaarallisempi yleisvaarallinen tauti joka vaatisi tällaisia toimia. Briteissä koronarajoitusten poistamisesta seurasi tartuntojen lasku. USA:ssa monessa osavaltiossa samoin.
Tuosta alta voitte tarkistaa FB:n totuuskomission viimeisimmät valheet aiheesta, jonka FB:n tekoäly liimaa tosiasioiden perään. Myös nämä "faktantarkastajat" ovat olleet väärässä kerta toisesa jälkeen, kunnes asia on myönnetty. Koska jos totuus kerrottaisiin kansalle kerralla se sanois että nyt riittää. Siksi kansa pitää keittää kuin sammakko, vähän kerrallaan lämpöä nostamalla.

[2]
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008205269.html
[3]
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000007965945.html

240111301_10159351933283419_4802831791225753260_n.jpg

Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%
Oman ikäryhmäni todennäköisyys jäädä eloon koronarartunnasta on 99.987%. Paljonko rokote parantaa tätä todennäköisyyttä? Nouseeko esim. 99.988% vai vielä paremmaksi?
Aina tämä minä minä minä minä? Et siis kykene käsittämään, että kun sinulla on se tartunta, olet vaaraksi muille, eikä sinulla ole mitään oikeutta luoda sellaista uhkaa tälle yhteiskunnalle. Kyse ei ole siitä sinun omasta navastasi, vaan siitä, että itseriittoiset idiootit venyttävät typeryydellään tätä pandemiaa..

Kaikki kenen kanssa puhunut tästä aiheesta olen todennut, että jos tuohon rokotushommaan meinaa lähteä niin hyvä sisäistää se että sitten otat jatkossa vuosittain sitä piikkiä, koska loppua tähän ei tuolla tule. Tuntuu ettei moni edes jaksa/halua ajatella koko asiaa vaan menee mitä käsketään... koska se on helpompi tie.

Onnea vaan immuniteetin kanssa. Sä tulet sairastamaan kaikki flunssat jatkossa useammin ja kovemmin. Ota vielä antibiootit ja tuhoa koko kehon oma armeija. Ei meitä kiinnosta jos sä makaat himassa, onnea vaan elämään. Heippa.
Ja tämä todistaa tarkalleen mikä? Foliahattupaska mitä ahmit internetistä? Onnea valitsemallesi tielle...

Täällä on oma ketju näille korona jutuille. Tai älä tuu sittenkään sinne, ei jaksa enää yhtäkään koronafania
Aivan. Ymmärrän että ajattelu on tuskaa niille, jotka elää vain sen tiedon varassa, joka sopii omiin ennakko-oletuksiin. Ikävä kyllä ensin tulisi huomioida se, ettei kaikki internetissä puhu aina totta.. Siksi faktat, numerot jne. pesee koronadenialistien ympärilleen viskoman paskan 6 - 0, niiden kohdalla joilla on normaali ymmärrys. En mitä vastusta sitä, että esim. sinä jättäisit rokotukset väliin, koska silloin niitä riittää enemmän heille, jotka niistä hyötyvät. On äärimmäisen todennäköistä, että tämä pandemia pyörii täällä vielä monta vuotta, vuosikymmeniä, ja joka vuosi on tapettavana uudet riskiryhmät. Jos meistä tyhmimmät hyppäävät pois geenipoolista, ketä se haittaa?

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Aina tämä minä minä minä minä? Et siis kykene käsittämään, että kun sinulla on se tartunta, olet vaaraksi muille, eikä sinulla ole mitään oikeutta luoda sellaista uhkaa tälle yhteiskunnalle. Kyse ei ole siitä sinun omasta navastasi, vaan siitä, että itseriittoiset idiootit venyttävät typeryydellään tätä pandemiaa..
Rokote ei estä tartuntoja. Se on ainoastaan omaksi suojaksi jos sen kokee tarvitsevansa. Minä en koe eikä sitä päätöstä kukaan minun puolestani tee. Ei vaikka kuinka hysteerisesti sitä joku pakottaisi.

hmm, eikö vapaassa maassa nimenomaan ole oikeus olla ottamatta rokote, olla käyttämättä maskia ja muutenkin halutessaan olla välittämättä suosituksista? Eli toisinsanoen, koronadenialisteilla ja ihan kaikilla, ketkä ei ihan paniikissa ole tämän pandemian kanssa, näyttäisi olevan oikeus luoda tuo mainitsemasi uhka tälle yhteiskunnalle. Ja hyvä niin.

Toivottavasti muuallakin näin. Sain sen verran jo ongittua tekstistä et oma muksu ei joudu ns. tulilinjalle. Mut kuulemma sokeasti luottavat terveysviranomaisen ohjeistukseen et 12v saa ite päättää ja vanhemmilta ei kysytä. Pyysimpä nyt vittuillakseni tarkistamaan sen lakitekstin.

Kuulemma myös naamaripakko on josta voi erityistapauksissa poiketa jolloin tilataan visiiri. Kerran kun vauhtiin päästiin niin kysyinpä tästäkin mihin lakiin tai sääntöön tää perustuu. Villi veikkaus et sieltä tulee jotain työturvallisuusliibalaabaa.

Positiivista sekin et kuulemma aika moni muksun kavereista ei ottaneet/meinaa ottaa piikkiä.
Tuo on kyllä kumma homma et nyt toitotetaan joka paikassa et 12 vuotias voi yksin päättää ottaako koronarokotteen. Minkään muun rokotteen kohdalla en muista eläessäni et ikinä oltais mainittu sanallakaan et jo 12 vuotias voi yksin päättää rokotteesta.

Meno on jo nyt sairasta mitä tulee koronarokotteeseen mutta jos lapsia alettais millään tavalla painostamaan rokotteen puolesta niin se vasta sairasta olisikin. Eihän 12 vuotias ole millään asteikolla kehittyny vielä niin hyvin et voisi itse päättää omasta terveyteen liittyvästä asiasta.

Tää haise ja pahasti tää homma.

Aivan. Ymmärrän että ajattelu on tuskaa niille, jotka elää vain sen tiedon varassa, joka sopii omiin ennakko-oletuksiin. Ikävä kyllä ensin tulisi huomioida se, ettei kaikki internetissä puhu aina totta.. Siksi faktat, numerot jne. pesee koronadenialistien ympärilleen viskoman paskan 6 - 0, niiden kohdalla joilla on normaali ymmärrys. En mitä vastusta sitä, että esim. sinä jättäisit rokotukset väliin, koska silloin niitä riittää enemmän heille, jotka niistä hyötyvät. On äärimmäisen todennäköistä, että tämä pandemia pyörii täällä vielä monta vuotta, vuosikymmeniä, ja joka vuosi on tapettavana uudet riskiryhmät. Jos meistä tyhmimmät hyppäävät pois geenipoolista, ketä se haittaa?
Ootko sä oikeesti tosissas vai trollaatko sä?

Tuo on kyllä kumma homma et nyt toitotetaan joka paikassa et 12 vuotias voi yksin päättää ottaako koronarokotteen. Minkään muun rokotteen kohdalla en muista eläessäni et ikinä oltais mainittu sanallakaan et jo 12 vuotias voi yksin päättää rokotteesta.

Meno on jo nyt sairasta mitä tulee koronarokotteeseen mutta jos lapsia alettais millään tavalla painostamaan rokotteen puolesta niin se vasta sairasta olisikin. Eihän 12 vuotias ole millään asteikolla kehittyny vielä niin hyvin et voisi itse päättää omasta terveyteen liittyvästä asiasta.

Tää haise ja pahasti tää homma.
"Kuten muidenkin rokotteiden kohdalla, alaikäinen voi itse päättää koronarokotteen ottamisesta, jos rokotuksen antava terveydenhuollon ammattilainen katsoo, että hän ikänsä ja kehitystasonsa perusteella kykenee päättämään rokotuksestaan. Lapsen itsenäiselle päätöksenteolle ei ole laissa määritelty ikärajaa, ja siksi asia arvioidaan tapauskohtaisesti."

Tuo suoraan THL-sivuilta ja itseä vähän häiritsee tuo kohta Lapsen itsenäiselle päätöksenteolle ei ole laissa määritelty ikärajaa, ja siksi asia arvioidaan tapauskohtaisesti
Eli alaikärajaa ei periaatteessa ole edes tähän touhuun vaan "asiantuntija" arvioi tarpeita...

Rokotteet ovat ainoa tie ulos tästä kauheasta pandemiasta, kuten päijät sote tietää....

222664508_10159601996299530_3321309394345751760_n.jpg

Ehkä parhaimman todisteen tästä antaa rakkaat lähi-idän naapurimaat Israel ja Palestiina. Kuten hyvin tiedetään, Israelissa on käytännössä rokotettu kaikki (aikuiset) ihmiset kaksi kertaa, ja kolmas kierros hyvässä vauhdissa, Palestiinassa taas taa ei ole rokotettu kuin murto-osa kansasta. Joten Israelissa on korona taakse jäänytta aikaa, ja homma hiipunut, ja Palestiinassa on täysi paniikki päällä tartuntojen kanssa........eiku.......

israelpalestiina.jpg

"Mutta siis kun koronapiikki kuitenkin estää koronan vakavia muotoja........."

Screenshot_20210812_110652.jpg

Rokotteet ovat ainoa tie ulos tästä kauheasta pandemiasta, kuten päijät sote tietää....

222664508_10159601996299530_3321309394345751760_n.jpg

Ehkä parhaimman todisteen tästä antaa rakkaat lähi-idän naapurimaat Israel ja Palestiina. Kuten hyvin tiedetään, Israelissa on käytännössä rokotettu kaikki (aikuiset) ihmiset kaksi kertaa, ja kolmas kierros hyvässä vauhdissa, Palestiinassa taas taa ei ole rokotettu kuin murto-osa kansasta. Joten Israelissa on korona taakse jäänytta aikaa, ja homma hiipunut, ja Palestiinassa on täysi paniikki päällä tartuntojen kanssa........eiku.......

israelpalestiina.jpg

"Mutta siis kun koronapiikki kuitenkin estää koronan vakavia muotoja........."

Screenshot_20210812_110652.jpg
On kyllä niin laaduton aivopesu tuo kuva akasta kaltereissa, mutta uppoaa lammakseen kuin vanhaan ihmiseen.

Back
Ylös Bottom