Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saat hyvän etumatkan, mutta täältä takamatkalta kiritään kiivaasti 6h jäljessä.viikolloppua,kuntit
No onhan tämä miehen ranteeseen pieni.kumpi ja kampi tappeli, kumpi voitti?
Omega Seamaster 212.30.36.20.01.001 | Ref. 212.30.36.20.01.001 Watches on Chrono24
Find low prices for 13 Omega ref. 212.30.36.20.01.001 watches on Chrono24. Compare deals and buy a ref. 212.30.36.20.01.001 watch.www.chrono24.fi
Itse en suklariin halua kronotoimintoa.Omega Seamaster Diver 213.30.42.40.01.001 | Ref. 213.30.42.40.01.001 Watches on Chrono24
Find low prices for 38 Omega ref. 213.30.42.40.01.001 watches on Chrono24. Compare deals and buy a ref. 213.30.42.40.01.001 watch.www.chrono24.fi
Toi 007 varmasti jakaa mielipiteitä, itse ottaisin tämän mallin ihan ilman Bond-lisukkeita. Ja on semmoinen ollutkin, tykkäsin ajattomasta tyylikkyydestä.Omega Seamaster 212.30.41.20.01.002 | Ref. 212.30.41.20.01.002 Watches on Chrono24
Find low prices for 15 Omega ref. 212.30.41.20.01.002 watches on Chrono24. Compare deals and buy a ref. 212.30.41.20.01.002 watch.www.chrono24.fi
Tämäkin mulla on ollut, ihan jees, mutta vähän sieluton omasta mielestä.Omega Seamaster Planet Ocean Gmt 232.30.44.22.01.001 | Ref. 232.30.44.22.01.001 Watches on Chrono24
Find low prices for 24 Omega ref. 232.30.44.22.01.001 watches on Chrono24. Compare deals and buy a ref. 232.30.44.22.01.001 watch.www.chrono24.fi
Raskaita, mutta oikeita päätöksiä.Sen verran jatkan miehen kommenttia, että viime viikonloppu oli ihan normaali. Toki koiralla oli ollut epämääräisiä oireita mutta sitä varten olimme menossa maanantaina eläinlääkäriin. En odottanut mitään mikä ei olisi hoidettavissa, joten asiaa ei ollut syytä murehtia.
Maanantaina kuitenkin ell:n tutkimuksissa selvisi, että koiralla oli iso kasvain vatsaontelossa. Ell kysyi, tutkitaanko miten laajalle on levinnyt. Sanoin, ettei ole tarvetta; eutanasiapäätös syntyi heti. Ajaksi varattiin perjantai niin, että olemme molemmat paikalla ja niin, ettei minun tarvitse yrittää näytellä työntekoa seuraavana päivänä.
Kirjoitin fb:hen; "meidän koiriemme etuoikeus on elää hyvä elämä ja, niissä rajoissa kuin voimme asiaan vaikuttaa, lähteä lempeästi."
Se tarkoittaa mm. sitä, että asioita ei pitkitetä meidän itsemme vuoksi.
Kiitos. Tämä tuli sillä tavalla yllättäen, että koira oli vasta 5,5 vuotias.
Kiitos.
Ja tuo on totta. Kun tultiin kotiin ja laskettiin toinen ulos, se juoksi ensin edes takas ja autolle kaveria etsien. Onneksi on tämä toinen tuomassa järjestystä elämään. Tänäänkin pitää raahautua vielä ulos ja ei tuo voi olla piristämättä.
En tiedä onko juuri tänään otsikoita, mutta onhan Bidenin päätöstä käsitelty ja kritisoitu paljonkin uutisissa? Se on totta, että Trump olisi tehnyt saman asian noloilla lausunnoilla höystettynä, joten niistä olisi varmasti irronnut enemmän otsikoita.Esim. tänään katsoin Hesarin ja Ylen otsikot, yhteensä tusinan verran juttuja Afganistanin kurjasta tlanteesta. Yhdessäkään näistä otsikoista tai niissä johdannoissa ei ollut Biden mainittuna. Jos tämä tilanne olisi Trumpin aikana, syyllistäminen olisi aivan massiivista. Koska hyvä ja paha.
Tuo olisi tässä lämpenemistilanteessa laiha lohtu ja noloa kovasti iloita asiassa, mikä aiheuttaa muutoin maailmaan paljon kärsimystä, mutta olen kyllä lukenut tai kuullut niitäkin kommentteja, että maatalous voi Suomessa hyötyä ilmastonmuutoksesta.Toinen esimerkki voisi olla vaikkapa hiilidioksidi. Suomen metsät kasvavat jo nyt nopeammin, hiilidioksi on kasvien hiilari, sen pitoisuus on hyvin pieni suhteellisesti ottaen, pitoisuuden lisääntyminen tulee lisäämään tuottavuutta ja myös maataloudessa. Puut kasvavat nopeammin ja isommiksi, greening effect on jo havaittu. Positiivisesta puolesta ei kirjoiteta mitään
Viimeistä esimerkkiä en ymmärrä. Eivät liity toisiinsa. Mutta on ihan selvä asia, että ihmisiä ei jaksa kiinnostaa niin paljon asiat, jotka eivät vaikuta itseen. Ydinonnettomuuksia voi tapahtua vähintään naapurimaissa, mutta tsunamia tänne ei ole tulossa. Se on tietenkin kurja piirre meissä ihmisissä, että kaukaisempien asiat kiinnostaa vasta jos mukana on vaikka kaksi suomalaista turistia.Kolmas esimerkki säteily/ydinvoima: tiedätkö mikä on Tohoku? Useimmat eivät tiedä. Se on sen manjäristyksen/tsunamiaallon nimi joka tappoi Japanissa 15 000 ihmistä. Kaikki tietänevät Fukushiman ydinvoimalaonnettomuuden. Se on se ydinvoimalaonnettomuus jossa ei kuollut ketään eikä kukaan tullut säteilysairaaksi. Mielikuvat lienevät jotain muuta.
Noista eka varmaan mulle. Chrono vähän liian kaikkea, bond on modattu, aitona ehkä. Planet ocean on aika möhkäle, ainakin jotku mallit mitä oon nähny, tämmönen laihaläski jaksa tuoppia nostaa se ranteessa.kumpi ja kampi tappeli, kumpi voitti?
Omega Seamaster 212.30.36.20.01.001 | Ref. 212.30.36.20.01.001 Watches on Chrono24
Find low prices for 13 Omega ref. 212.30.36.20.01.001 watches on Chrono24. Compare deals and buy a ref. 212.30.36.20.01.001 watch.www.chrono24.fi
Omega Seamaster Diver 213.30.42.40.01.001 | Ref. 213.30.42.40.01.001 Watches on Chrono24
Find low prices for 38 Omega ref. 213.30.42.40.01.001 watches on Chrono24. Compare deals and buy a ref. 213.30.42.40.01.001 watch.www.chrono24.fi
Omega Seamaster 212.30.41.20.01.002 | Ref. 212.30.41.20.01.002 Watches on Chrono24
Find low prices for 15 Omega ref. 212.30.41.20.01.002 watches on Chrono24. Compare deals and buy a ref. 212.30.41.20.01.002 watch.www.chrono24.fi
Omega Seamaster Planet Ocean Gmt 232.30.44.22.01.001 | Ref. 232.30.44.22.01.001 Watches on Chrono24
Find low prices for 24 Omega ref. 232.30.44.22.01.001 watches on Chrono24. Compare deals and buy a ref. 232.30.44.22.01.001 watch.www.chrono24.fi
En tiedä onko juuri tänään otsikoita, mutta onhan Bidenin päätöstä käsitelty ja kritisoitu paljonkin uutisissa? Se on totta, että Trump olisi tehnyt saman asian noloilla lausunnoilla höystettynä, joten niistä olisi varmasti irronnut enemmän otsikoita.
Tuo olisi tässä lämpenemistilanteessa laiha lohtu ja noloa kovasti iloita asiassa, mikä aiheuttaa muutoin maailmaan paljon kärsimystä, mutta olen kyllä lukenut tai kuullut niitäkin kommentteja, että maatalous voi Suomessa hyötyä ilmastonmuutoksesta.
Viimeistä esimerkkiä en ymmärrä. Eivät liity toisiinsa. Mutta on ihan selvä asia, että ihmisiä ei jaksa kiinnostaa niin paljon asiat, jotka eivät vaikuta itseen. Ydinonnettomuuksia voi tapahtua vähintään naapurimaissa, mutta tsunamia tänne ei ole tulossa. Se on tietenkin kurja piirre meissä ihmisissä, että kaukaisempien asiat kiinnostaa vasta jos mukana on vaikka kaksi suomalaista turistia.
Olen siis samaa mieltä, että median pitäisi kertoa myös niistä asioista, mitkä eivät aiheuta eniten klikkauksia, mutta kuuluisi sivistykseen tietää.
Harmi jos sait sen kuvan. Olen ehkä katsonut eri uutisia.Nyt on niin väkevä halu olla näkemättä pointteja jotka tein, että paras vetäytyä. :-)
Tosin ihmettelen miten et saa liitettyä Tohokun tsunamiaaltoa Fukushiman ydinvoimalaonnettomuuteen, joka johtui siitä Tohokun tsunamiaallosta.
Harmi jos sait sen kuvan. Olen ehkä katsonut eri uutisia.
Uutisia tehdään siitä mikä ihmisiä kiinnostaa. Meitä kiinnostaa, että ydinvoimala voi posahtaa naapurissakin (luonnonkatastrofista tai vaikka inhimillisestä virheestä). Mutta meitä kiinnostaa kaukana ollut tsunami lähinnä silloin jos Aki Sirkesalo hukkuu.
Tuskin tarkoitit, että ydinvoimalaonnettomuus on vähemmän onnettomuus, jos se johtuu maanjäristyksestä?
Pakko sanoa, että itse kyllä muistan maanjäristykset, koska vanha tuttu asuu Japanissa Kiotossa ja muistan olleeni huolissani hänestä ja katsoneeni millä alueella tapahtumat vaikuttivat. Muuten varmaan olisi ollut vain voi harmi -tasoinen asia. Kaveri on kyllä edelleen hengissä.
Ei kai tuommoset kummempia piirtelyitä tarvi, luonnostelee tehdessä. #puutyötKun on niin perhhanasti kaikkea muutakin mitä voisi tehdä. mm. keittiövaa'an seinäteline piirtämättä, myös maustemyllyt pitäisi saada ilmaan seinälle. Ois sit pöytä helpompi pyyhkiä.
Jätkällä on kyllä viksut jutut. Toivoisi, että näitä huomioita tehtäisiin laajemminkin mutta vaikuttaa siltä, että suurin osa ihmisistä on jo aivopesty virallisen totuuden kannalle ja kaikki uppoaa sisään ilman filttereitä. Siltä ainakin tuntuu. Toivottavasti olen väärässä.Siis pointti tässä oli, että oli todellinen äärimmäisen vakava onnettomuus tai oikeammin luonnonkatastrofi eli Tohokun maanjäristys ja tsunamiaalto. Se tappoi 15 000 ihmistä. Mutta ihmiset eivät edes muista sitä, koska medialle on seksikästä demonisoida ydinvoimaa ja säteilyä.
Kaikki sen sijaan tietävät Fuksuhiman ydinvoimala onnettomuuden, jossa ei kuollut kukaan, eikä kukaan tullut säteilysairaaksi. Jokainen dokumentti Fukushiman hämmingeistä minkä olen nähnyt alkaa kuvilla Fukushiman rantaviivasta ja kaupungista tsunamiaallon tekemien tuhojen jäljiltä. Ihmisten mieliin tehdään yhtäläisyysmerkki - valheellinen yhtäläisyysmerkki - siitä että Fukushiman ydinvoimalaonnettomuus aiheutti tuhon. Saatikka että olisi aiheuttanut ne 15 000 kuolemaa. Ihmisten ajattelu hämärtyy ja vääristyy.
Nyt kun on nämä 15 000 ihmistä kuolivat tsunamiaaltoon ja aivan suunnattomat aineelliset tuhot tuli tsunamiaallon takia, niin alettiinko tekemään tulvavalleja ja muuttamaan rantakaupunkien suunnittelua? Ei. 15 000 kuollutta ei merkitse juuri mitään, jos eivät kuole mediaseksikkäästi.
Sitten oli ydinvoimalaonnettomuus johon kukaan ei kuollut, mutta sillä saatiin vahva liike ydinvoiman lopettamiseksi monissa maissa.
Eli media syöttää asenteellista tunneperäistä informaatiota, mikä johtaa vääriin päätöksiin.
Surullista se on siinä kohden, että ydinvoima ainakin omasta mielestäni, on tärkein ratkaisu ilmastonmuutokseen, se on tekninen moderni ratkaisu, kuten rokotteet koronaan.
Mutta tämänkaltainen uutisointi ja dokkaritehtailu hämärtää ihmisten objektiivisen harkinnan ja on pelkojen lietsontaa mikä johtaa vääriin päätöksiin tärkeissä asioissa.