Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla
Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.
Mitä lääkärit ovat sanoneet, kun oireita tullut
no nehän nyt ei missään nimessä johdu rokotteesta.
no nehän nyt ei missään nimessä johdu rokotteesta.
Kyl noissa monessa jutussa toistuu se sama ettei ihmisellä aiemmin ole ollut mitään vastaavia ongelmia ja sitten mystisesti päivien sisään iskee jotain eksoottista ongelmaa.
Tulee mieleen se youtubekanavan pyöräkaverikin jolla ilmeni jotain sydämen ongelmaa rytmihäiriöillä ja toipuu siitä para-aikaa. Kuukausien tauko urheilusta. Covid piikin juuri hakenut ja PAM
Tällä hetkellä tiedän yhden 50v miehen joka kuoli+3 ihmistä jotka on saanut pahoja motorisia vaivoja 2 piikin jälkeen.Ihmisistä jotka mä tiedän joka 10. rokotettu on saanut pahoja vaivoja ja yksi on kuollut.
Covid taas on mun tuntemista ihmisistä pitänyt kuumeessa yhden ihmisen 3-4 päivää ilman muita haittoja.
Toi on kyllä seko.
Jos joka 10. skaalaa isoon mittakaavaan: Suomessa 2 piikkiä saanut 2,3 miljoonaa immeistä ja maailmalla 1,8 miljardia. Pelkästään suomessa satoja tuhansia pahasti vammautuneita?
Ei oo omaan tuttavapiiriin osunut ketään kelle olis tullut mitään. Tiedä sitten vaikka olis suolaliuosta tuikattu.
Maanantaina otin 2. rokotteen ja nyt on vuorokauden kolottanut päätä ja yöllä nosti korkean kuumeen. Saikkupäiväksi meni. Eka kerta eläissäni kun pistokohdan kipeytymistä kummempaa on rokotteesta tullut.
Mulla kuoli mummo viikko ekan piikin jälkeen. Oli kyllä jo päälle 90v, mutta melkoinen yhteensattuma kun oli hyvässä kunnossa.
Maanantaina otin 2. rokotteen ja nyt on vuorokauden kolottanut päätä ja yöllä nosti korkean kuumeen. Saikkupäiväksi meni. Eka kerta eläissäni kun pistokohdan kipeytymistä kummempaa on rokotteesta tullut.
No katotaan loppuviikosta. Päivitä tänne kun muutut vihreäksi mieheksi.
Nelikymppinen kolmen lapsen äiti synnyinseudultani. Täysin terve, ei mitään sairauksia, hyväkuntoinen. Muutama päivä etenpäin saatuaan 1. AstraZenecan piikin tipahti kotipihalleen. Mitään ei ollut tehtävissä, kun lanssi tuli. Enempää en tiedä.
Kaverin kaveri sai aivoinfarktin viikon päästä rokotteesta,43wee.
Avopuolison kaverilla turpos imusolmukkeet ekasta piikistä+muut oireet.
Fake news,koska iltalehti ei tiedota näistä.Tai tulee niitä tulppia päivittäin.Koronarokote on täydellinen,viimeisten tietojen mukaan.
Itse olen saanut RYTMIHÄIRIÖN, NIVELKIPUA ja -JÄYKKYYTTÄ, ja YLIRASITUSTILAN. Lisäksi tiedän useamman INFARKTIIN KUOLLEEN TERVEEN AIKUISEN.
Kaikki yhdistää että edellisestä rokotteesta oli vain joitakin vuosia!
Omassa lähipiirissä ei ole ollut kuin helvetinmoista kuumehorkkaa ja tärinöitä heräten yöllä. Kesto muutaman päivän.
Oli toinen näistä soittanut ensiapuunkin keskellä yötä kun luuli että kuolee :D No ei leikinasia koska näin voisi käydäkin.
Itse olen saanut RYTMIHÄIRIÖN, NIVELKIPUA ja -JÄYKKYYTTÄ, ja YLIRASITUSTILAN. Lisäksi tiedän useamman INFARKTIIN KUOLLEEN TERVEEN AIKUISEN.
Sä et muista kun löit pääsi kovaa kans.
Työkavereilla tullut vain olkapää kipeeksi.
Silloin tuskin enää on rokotteen sivuvaikutuksesta kyse. Jos taas kuolema tulee terveelle ihmiselle muutaman päivän sisään niin todennäköisyys on paljon isompi.
Silloin tuskin enää on rokotteen sivuvaikutuksesta kyse. Jos taas kuolema tulee terveelle ihmiselle muutaman päivän sisään niin todennäköisyys on paljon isompi.
Niin, jumala loi alussa turva-ajan rokotteen ottamisen jälkeen, jolloin mitään sairautta ei tule sattumalta vaan ainoastaan sivuvaikutuksena rokotteista. Kätevää.
Huvittavaahan on, että näitä työnnetään lapsiin ja näitä vasta alettiin tutkimaan lapsilla samaan aikaan ku alotettiin rokottamaan.. Ei saatana. Tuossa yhellä aikuisella pohkeessa 3cm hyytymä mut ei kuulemma tehdä mitää ku se on alle 5cm

Niin, jumala loi alussa turva-ajan rokotteen ottamisen jälkeen, jolloin mitään sairautta ei tule sattumalta vaan ainoastaan sivuvaikutuksena rokotteista. Kätevää.
Enpä usko tuohonkaan teoriaan. Enkä edes jumalaan.
Ystävällä oli korona (n. 40v), niin sairastelun ajan ajoi aura-autoa, koska mitään oireita ei ollut, mutta piti tietysti olla karanteenissa.
Sukulaisella oli korona (n. 50v), 3 kuukautta sairaalassa ja osan aikaa siitä teholla.
Rokotteisiin liittyvistä haitoista en ole kuullut.
Muistaako joku niitä lehtijuttuja aikoinaan oliko sikaflunssat vai mitä kun puhuttiin mediassa, että täysin turvallista lapsille ja nuorille jne.
2v. päästä olikin joku THL-pamppu pyytelemässä anteeksi uhreilta lehdissä ja "virheitä on tehty".
Saiskohan noi kaivettua kun lampaiden muisti on niin lyhyt.
Ikävuosien 12-82 välillä on 840 kuukautta. Jos oletetaan, että ihmisellä on elämässä vaikkapa keskimäärin 2 vakavaa terveysongelmaa elämässä, niitä on keskimäärin 1 per 420kk.
Kun rokotetaan 4,2 miljoonaa ihmistä, heistä 10 000 saa jonkun vakavan terveyshaitan rokotetta seuraavan kuukauden aikana.
View: https://twitter.com/sakari/status/1427961955537522694?s=20
Kouluterveydenhuollon ylilääkäri
Tuire Sannisto on nähnyt videon, jossa puhutaan ambulansseista.
–
Vakavia reaktioita ei ole ilmennyt, eikä ambulanssia ole tarvittu, hän sanoo Ylelle.
Joillakin nuorilla on voinut olla tavallisia rokotustilanteeseen liittyviä reaktioita, kuten pahoinvointia tai heikotusta. Oireet eivät ole Sanniston mukaan olleet vakavia. Nämä liittyvät Sanniston mukaan rokotustilanteen jännittävyyteen, eivät itse rokotteeseen. Heikotus on mennyt ohi hetken levolla.