Deleted member 131115
Missä olen edes ottanut kantaa tähän?
Olet puhunut, että rokotuskattavuus on tärkeässä roolissa. Saadaanko se riittävän ylös ilman lasten rokottamista? Minkä ikäisiä mielestäsi tulisi rokottaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä olen edes ottanut kantaa tähän?
Äläpä uhriudu. Vai kalahtiko kalikkasi? Äläkä varsinkaan toisen puolesta uhriudu.
Olet puhunut, että rokotuskattavuus on tärkeässä roolissa. Saadaanko se riittävän ylös ilman lasten rokottamista? Minkä ikäisiä mielestäsi tulisi rokottaa?
Kattavuus on tärkeässä roolissa koska silloin sairaaloiden kokema kuorma pienee, lapsia sielä on ollut teholla tähän asti 5 eli aika vähän. Ei se ole mikään mielipide kysymys. Jätetään nämä pohdinnat oikeille ammattilaisille.
Koskakohan me saadaan "LightWeightBaby" mukaan jakamaan ajatuksiaan![]()
Mulle ei oo vieläkään selvinnyt, että keitä tähän sinun johtamaan covidfanbaseesi kuuluu. Aika hiljaista taitaa olla.En mä poskea käännä jos joku koittaa banneja hoitaa valheilla. Päivä päivältä covid fanbase räpiköi aina vain pahemmin...
"jätetään nämä pohdinnat oikeille ammattilaisille"
Eli suomeksi
"älkää puhuko mistään covid asioista ja älkää epäilkö mitään... muut kertoo mitä teette orjat"
lol no

Mä olen ymmärtänyt, että jos rokote toimii täydellisesti, niin silloin vasta-aineet estävät viruksen pääsyn ihmisen solun sisään ja sen myötä virus ei pääse monistamaan itseään, ei tartuta eteenpäin siis myöskään. Nämä rokotetteet on ”koodattu” niin, että vasta-aineet reagoi hyvin spesifiseen osaan viruksen rakennetta. Sitten jos tulee uusi variantti, niin vastustuskyky ei toimi niin tehokkaasti vaan seuraa infektio ja hitaampi puolustusreaktio. Lisäksi on normaalia että vasta-aineiden määrä laskee ajanmyötä ja taas tapahtuu infektio jos kohtaa viruksen.Tämä on mielenkiintoinen kysymys. Pitäisi tosin ensin tarkentaa mitä rokotteen väistämisellä tarkoitetaan. Todennäköisesti kun valtaosa jengistä on rokotettu, yleistyy sellaiset variantit joiden tartuttavuuteen rokote vaikuttaa mahdollisimman vähän.
Toisaalta jos rokotteen väistämisellä tarkoitetaan sitä, tuleeko sairastuneelle vakavia oireita, niin en näe syytä miksi rokotukset antaisi etulyöntiasemaa sellaisille varianteille jotka aiheuttavat vakavammat oireet rokotuksista huolimatta. "Ideaali" virushan olisi sellainen joka tarttuu tehokkaasti, muttei aiheuta kantajalleen juuri mitään oireita. Tämä kai se syy miksi virukset yleensä ajansaatossa mutatoituvat lievemmiksi ja jää populaa kiertämään suht harmittomina. Toisaalta, mitä enemmän virusta väestössä esiintyy ylipäänsä, sitä suurempi todennäköisyys uusien varianttien synnylle, ja koska mutaatiot ovat pohjimmiltaan randomeita, syntyy myös todennäköisemmin vaarallisempia variantteja muiden syntyvien varianttien joukossa. Sopii vaan toivoa ettei sitten joku variantti ole samaan aikaan vaarallisempi, paremmin tartuttava ja rokotteilla (tai sairastamalla) saatua vastustuskykyä paremmin kiertävä, muuten on taas lock downit päällä rokotuksista huolimatta.
Todellakin osaan vitun degeneraatti. Sulla ei selvästi mene hyvän maun rajaa siinä, että paskaa pakotetaan nyt jo lapsillekin. On selvää että seuraavana on nuoremmatkin kuin 12vOmaat mielestäsi varmasti kyvyn pohtia lasten rokotuksia siinä missä johtavat asiantuntijat
Minä en.
Kattavuus on tärkeässä roolissa koska silloin sairaaloiden kokema kuorma pienee, lapsia sielä on ollut teholla tähän asti 5 eli aika vähän. Ei se ole mikään mielipide kysymys. Jätetään nämä pohdinnat lasten rokotuksista oikeille ammattilaisille.
Luotat kuitenkin selvästi tilastoihin silloin, kun kyse on piikityksen tarpeellisuudesta. Lasten kohdalla kuolleet ja tehohoidetut nollatasoa. Tämän tilaston mukaan piikitys lapsille on tarpeeton. Onko jokin syy miksi et luota tähän tilastoon?Omaat mielestäsi varmasti kyvyn pohtia lasten rokotuksia siinä missä johtavat asiantuntijat
Minä en.
Todellakin osaan vitun degeneraatti. Sulla ei selvästi mene hyvän maun rajaa siinä, että paskaa pakotetaan nyt jo lapsillekin. On selvää että seuraavana on nuoremmatkin kuin 12v
Luotat kuitenkin selvästi tilastoihin silloin, kun kyse on piikityksen tarpeellisuudesta. Lasten kohdalla kuolleet ja tehohoidetut nollatasoa. Tämän tilaston mukaan piikitys lapsille on tarpeeton. Onko jokin syy miksi et luota tähän tilastoon?
Ensimmäisessä tapauksessa voit pohtia siis piikityksen tarpeellisuutta itse, jälkimmäisessä sitä voi pohtia vain asiantuntijat?
Ei mitään ongelmaa. Mielipide löytyy vain silloin, kun tilastot tukevat omaa narratiivia.Taas ongelmia sisälukutaidossa. Minähän totesin ettei minulla ole asiaan mielipidettä. Meillä on painavaa dataa siitä, että rokotteet vähentää sairaalan joutumista koronan suhteen. Lapsista ei ole, mikä tässä on vaikeaa?
Annas kun arvaan: "logiikka"?Mikä pätevöittää sinut pohtimaan tätä objektiivisesti? Biokemian tutkinto, tehty tutkimus oletko julkaissut jotain, jos mitä? Muu mikä?
Tilastot?Annas kun arvaan: "logiikka"?
Terve järki ja asioiden seuraaminen. Pysähtyy miettimään kokonaisuuksia eikä lue iltalehteä kuin piru raamattua.Mikä pätevöittää sinut pohtimaan tätä objektiivisesti? Biokemian tutkinto, tehty tutkimus oletko julkaissut jotain, jos mitä? Muu mikä?
Ei mitään ongelmaa. Mielipide löytyy vain silloin, kun tilastot tukevat omaa narratiivia.
Mielipide löytyy silloin kun tilastoja ylipäätään on. Se, että rokotteet ehkäisee sairaalan joutumista on tilastollinen fakta ei mielipide. Lasten rokottamisesta ei ole noin ilmeisestä FAKTAA.Erittäin tärkeä juttu. Onko sekin tabu nykyään teille? Tai no onhan se kun aivopesu ei toimi, jos logiikka on samassa tilassa.Annas kun arvaan: "logiikka"?