You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly. You should upgrade or use an alternative browser.
Koronavirus, COVID-19
Keskustelun aloittajaDeleted member 43228
Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla
Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.
Tuo on jotenkin ihan käsittämätöntä, että lapsia rokotetaan.
En vain näe siihen mitään syytä. Olis edes yksi syy, mutta kun en näe edes sitä.
Mutta rahaa pitää tehdä ja tuo on helppo tapa tehdä sitä.
Tuossahan yritetään epätoivoisesti tukahduttaa korona rokottamalla myös lapset mutta data kertoo selkeästi et koronaa voi levittää rokotteesta huolimatta niin en näe mitään järkeä et lapset pitäisi myös rokottaa.
"Kokeellisesta piikistä" tuli mieleen, että Pfizerilla on ollut paperit vetämässä viralliselle FDA-hyväksynnälle jo toukokuusta lähtien ja syyskuun alkuun mennessä "siunauksen" pitäisi tulla. Moderna on seuraamassa muutaman viikon perässä.
Alkaakohan sitten jenkkilässä rokote-epäröinti laantumaan, kun nykyinen "vastuuvapaus" poistuu?
"Kokeellisesta piikistä" tuli mieleen, että Pfizerilla on ollut paperit vetämässä viralliselle FDA-hyväksynnälle jo toukokuusta lähtien ja syyskuun alkuun mennessä "siunauksen" pitäisi tulla. Moderna on seuraamassa muutaman viikon perässä.
Alkaakohan sitten jenkkilässä rokote-epäröinti laantumaan, kun nykyinen "vastuuvapaus" poistuu?
Millainen vastuu on tulossa lääkefirmoille? Osaat varmasti kertoa sen...
Samalla "tulossa" ja "pitäisi" merkinnät tässä asiassa ei lupaa hyvää.
Itse olin vielä alkuvuodesta ottamassa rokotetta, mutta kun siitä tuli yhä voimakkaammin tälläinen surullinen painostus sirkus, niin mieli muuttui. Varmaan monella muullakin tullut tietynlainen vastareaktio asialle. Jos mainostus ja kansan ohjaileminen ei olisi ollut näin läpinäkyvää, niin uskon että suurempi prosentti nykyisistä antivaxxereistä olisi saatu piikitetyä.
Millainen vastuu on tulossa lääkefirmoille? Osaat varmasti kertoa sen...
Samalla "tulossa" ja "pitäisi" merkinnät tässä asiassa ei lupaa hyvää.
Siis käytännössä liittovaltio poistuu välimiehen roolista korvauksiin liittyvissä asioissa - joten siitä vaan sitten kaikki gold diggerit kehittelemään "veritulppia" ja muodostamaan joukkokannetta suoraan "isoa pahaa" vastaan.
"Pitäisi" tässä tapauksessa tarkoittaa, että näin tulee lähes varmasti tulee käymään, mutta syyskuun takarajaa tarkempaa päivämäärää ei vielä ole annettu. Jos FDA olisi kysellyt kesän aikana lisäselvityksiä Pfizerilta, niin ilmassa olisi enemmän epävarmuustekijöitä.
Edelleen sitä mieltä et täysin turha toiminto koko foorumilla jos ei kestä muiden kommentteja oli ne kuinka värikkäitä tahansa on syytä myös kurkata peiliin et onko tämä oikeasti niin vakavaa että pitää vaientaa muiden keskustelu.
Ei kyse ole siitä "kestääkö" jonkun kommentteja, vaan siitä että niiden sisältö ei anna lukijalle mitään.
Miksi käyttäisin aikaani siihen, että lukisin tuhansia viestejä itkunauruhymiöitä ja muiden haukkumista. Käytännössä turhaa huutelua ilman mitään perusteluita.
Ei kyse ole siitä "kestääkö" jonkun kommentteja, vaan siitä että niiden sisältö ei anna lukijalle mitään.
Miksi käyttäisin aikaani siihen, että lukisin tuhansia viestejä itkunauruhymiöitä ja muiden haukkumista. Käytännössä turhaa huutelua ilman mitään perusteluita.
Ymmärrän et moni tekee sen juuri tuosta syystä mutta eihän niitä viestejä ole pakko lukea jos sen on postannu henkilö kenen viestit kokee tarpeettomaksi. Jos lankaa seuraa säännöllisesti niin aika monta sataa viestiä on täysin hyödytöntä jotka ei anna mitään järkevää informaatiota.
Ilmeisesti lainaukset näkyy kuitenkin vaikka ignooraat jonkun? Eli joudut kuitenkin näkemään osan viesteistä vaikka et haluaisikaan?
En oo ignorannu täältä ketään. Jos on jotain turhaa niin en vaan lue. Onhan tuolla alertseissa väliin hirveesti ilmoituksia, quotea, itkunauruhymiöö ja muuta, mutta monasti jää lukematta kun en jaksa niitä sieltä selailla. Eihän täällä mitään fiksua tai hyödyllistä sisältöä ole niin ei tuolla merkitystä.
Ymmärrän et moni tekee sen juuri tuosta syystä mutta eihän niitä viestejä ole pakko lukea jos sen on postannu henkilö kenen viestit kokee tarpeettomaksi. Jos lankaa seuraa säännöllisesti niin aika monta sataa viestiä on täysin hyödytöntä jotka ei anna mitään järkevää informaatiota.
Ilmeisesti lainaukset näkyy kuitenkin vaikka ignooraat jonkun? Eli joudut kuitenkin näkemään osan viesteistä vaikka et haluaisikaan?
Ei näy. Tai siis näkyy että ignoorattua on lainattu, mutta sisältö ei näy ellei itse klikkaa show ignored content.
Mun mielestä tuo ignore muuten hyvä, mutta ei näemmä estä sen ignooratun näkymää ja kommentointia omiin viesteihin. Niin on sekin aika tylsää jos joku "turhaksi kaveriksi" liputettu sitten kommentoi omia viestejä muttei näe niitä kommentteja. Eli toiminta vain yksisuuntainen. Tästä syystä otin ignoret pois, paitsi turpolle jätin kun se ei kommentoi mitään hymiöiden laittoa kummemmin
Mike voisi pistää ignore langan pystyyn niin kaikki halukkaat voisi käydä siellä kertomassa fantasiansa ketä on ignoorannu ja ketä aikoo ignoorata.
Edelleen sitä mieltä et täysin turha toiminto koko foorumilla jos ei kestä muiden kommentteja oli ne kuinka värikkäitä tahansa on syytä myös kurkata peiliin et onko tämä oikeasti niin vakavaa että pitää vaientaa muiden keskustelu.
Mua häiritti ne notifikaatit, ei peukutukset tai hymiöt itsessään. Ois kait ne saannu jotenkin muutenkin asetuksista poijjes kyllä. Miten niin järjetöntä? Jos 80% mulle tulevista notifikaateista on yhen nimimerkin (joka ei edes osallistu keskusteluun) räkänauruhymiöistä, menee vähän niiden ilmoitusten koko idea mönkään. Tietty jos niihin ilmoituksiin ei reagoi muutenkaan niin sellaiselle ei varmasti olekaan väliä.
Ei minua oikeasti kiinnosta kuka ignooraa ja ketä. Sanoin vain oman mielipiteeni koko toiminnosta
Ohuesti nauratti aikoinaan kun eräs jo foorumilta poistunut ilmoitti mulle et on ignoorannut minut koska olimme eri mieltä maahanmuutto keskustelussa. En menettäny yöunia sen takia enkä miettinyt asiaa millisekunttia pidempään. Jos ei kestä eriäviä mielipiteitä niin foorumit ei ole oikea paikka keskustella asioista.
Mua häiritti ne notifikaatit, ei peukutukset tai hymiöt itsessään. Ois kait ne saannu jotenkin muutenkin asetuksista poijjes kyllä. Miten niin järjetöntä? Jos 80% mulle tulevista notifikaateista on yhen nimimerkin (joka ei edes osallistu keskusteluun) räkänauruhymiöistä, menee vähän niiden ilmoitusten koko idea mönkään. Tietty jos niihin ilmoituksiin ei reagoi muutenkaan niin sellaiselle ei varmasti olekaan väliä.
Jep onhan tuo lähinnä häirintää. Mä tosin olen kiinnostunut tästä Turpovitosen (aka Roopeli) pakotusagendasta niin pidetään näkyvillä.
Hänelle tosin en kommentoi seuraan vain.
Jep onhan tuo lähinnä häirintää. Mä tosin olen kiinnostunut tästä Turpovitosen (aka Roopeli) pakotusagendasta niin pidetään näkyvillä.
Hänelle tosin en kommentoi seuraan vain.
Oikeasti on 2x huvittavampaa, kun en ole kuin minä, mutta jos saat tuosta jotain helpotusta täällä oloon niin ihmettelen itsepetostasi.
Voisi sanoa että aikamoisessa kuplassa elät jos sinun tarvitsee luoda itsellesi sellainen todellisuus missä muita ei ole vaan se yksi vain puhuu juttuja mistä en tykkää...
Yritätkö sinä jotain bannia hoitaa minulle tai jollekin muulle tuolla valehtelulla? Mielestäni sinä itse menet yli nyt vaikka esität jotain uhria.
Mä alan itse kohta vaatimaan toimia tuosta vitun maalituksesta, koska selvästi koitat jotain cancel-taktiikkaa missä koitat banneilla saada minut pois täältä.