Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hävettää.

Näköjään vierähtänyt kuukausi edellisestä kävelylenkistä. Ja tuntuu myös tasan siltä pikku pyrähdyksen jälkeen..

kuntit hei, ei satanu! henkilöauto on etelleen tyystinsiisti
ja vaikka matka olisi kuinka lyhyt, aina yhtä mukava ajella

Siis hetkinen. Määästerseffin Jock Zonfrillo on siis 2 vuotta minua vanhempi.

Miksi hän näyttää tältä:
_O3A0599_qisyy3.webp
#nohomo

Ja minä tältä:
Mickey-Rooney-500.webp

D:n pajalla työturvallisuus otetaan vakavasti H:n viteon perusteella. Kuulonsuojaus sisältyy myös tähän :LOL:
Itseasiassa, joskus n.10 vuotta sitten tai enempikin on yksi toppahousu hipaisi sirkkelin terää peukalolla eikä ees pahasta, toiselta lipsahti mattopuukko (ihan oikea, ei katkoterä) ja sormeen pari tikkiä jotakuinkin samoja aikoja. Sekin ainoastaan hänen omaa hölmöyttään.
Pidän aika kohtuullisena 25 vuoden historiassa.
Kun paikat pitää siistinä ja työvälineet on ehjät eikä kukaan höntyile niin homma toimii turvallisesti. Eikä tolloja päästetä taloon.

Ehkä syynä on liiallinen parranajovälineiden käyttö... 🤔
Olis komia parta, kun siinä on kaljuja läiskiä.. :cautious:

e: isäukolle kasvaisi kunnon parta, saa raakata joka päivä...minulle riittää hyvin kerta viikkoon pyyhkeellä heilautus..varmaan sama geeni sen avolavan kanssa, kun puuttuu minulta.

e2: omaan naamaan tullu iän myötä vain hemangiooma joka näyttää siltä että naamassa on aina finni, ikuinen teini-ikä.

Viimeksi muokattu:
Ja tämä Italian velikulta on itseä 3 vuotta nuorempi. En itekään mikään siloposkinen prinssi ole, mutta en kyllä uskois Chielliniä 36v:ksi. Tuskin viina ja huumeet, urheilu se tässä taitaa olla vaarallisinta.

goal_giorgio-chiellini-italy-training-session-06012019_1ny6l56i3jyd1u74ow8x2zc13.jpg

Back
Ylös Bottom