Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tämä nyt tulkittava niin että siellä oli jo takapenkillä joku Pirjo poikittain?ja vaikka matka olisi kuinka lyhyt, aina yhtä mukava ajella
Itseasiassa, joskus n.10 vuotta sitten tai enempikin on yksi toppahousu hipaisi sirkkelin terää peukalolla eikä ees pahasta, toiselta lipsahti mattopuukko (ihan oikea, ei katkoterä) ja sormeen pari tikkiä jotakuinkin samoja aikoja. Sekin ainoastaan hänen omaa hölmöyttään.D:n pajalla työturvallisuus otetaan vakavasti H:n viteon perusteella. Kuulonsuojaus sisältyy myös tähän![]()
Miksi hän näyttää tältä:
Onko tämä nyt tulkittava niin että siellä oli jo takapenkillä joku Pirjo poikittain?
Pitäs vissiin alkaa käyttämään. Viinikaappikin on viimista paikkaa vaille täynnä, pitäsköhän tuota alkaa tyhjentämään? Se viinahyllykin kaapissa on yhtä täynnä kuin aiemmin.viina,huumeet
Näemmä edellisvuonna syntyny, ku mie, ja näytän tältä:Siis hetkinen. Määästerseffin Jock Zonfrillo on siis 2 vuotta minua vanhempi.
Miksi hän näyttää tältä:
katso liitettä 230045
#nohomo
Ehkä syynä on liiallinen parranajovälineiden käyttö...Ja minä tältä:
katso liitettä 230046
Olis komia parta, kun siinä on kaljuja läiskiä..Ehkä syynä on liiallinen parranajovälineiden käyttö...![]()
Tosta kun leikkais muut kuin viikset poijes niin ois.Näemmä edellisvuonna syntyny, ku mie, ja näytän tältä:
katso liitettä 230048
Ehkä syynä on liiallinen parranajovälineiden käyttö...![]()
Kuin Kenwood?Tosta kun leikkais muut kuin viikset poijes niin ois.
Ei vaan on niin muhkeet noi viikset, parta taas vähän harvempi.Kuin Kenwood?![]()
Jumalauta sulla on komeet hiukset.Siis hetkinen. Määästerseffin Jock Zonfrillo on siis 2 vuotta minua vanhempi.
Miksi hän näyttää tältä:
katso liitettä 230045
#nohomo
Ja minä tältä:
katso liitettä 230046
Siksipä hiukset ajeltu millin koneella kerran-kaksi viikkoon jo reilut 20 vuotta...Kaljut läiskät kuuluu tähän ikään.