Ei voi.Miks vitus siel testeis pitää juosta ? Jos oot kipee niin jää himaan sairastaa pois niinku 2019
Koska täytyy olla vastuullinen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei voi.Miks vitus siel testeis pitää juosta ? Jos oot kipee niin jää himaan sairastaa pois niinku 2019
Ei voi.
Koska täytyy olla vastuullinen![]()
Se toiminta mistä kerrot ei ole vastuullista. Täten vastuullista sanan käyttö on idiotismia. Itse sanan käyttö ei tee suoraan idioottia kenestäkään mutta esim. sen jatkuva käyttö tekee siitä idioottimaista siitä viestettelystä.Totta kai se kuulostaa, koska normaalisti se on idioottien sanavalinta mutta muutkin sitä saavat käyttää.
Tohon ei varmaan muuta vastausta taida olla kuin vasta-aine testi.Asiasta kukkaruukkuun, mistä voi tietää, että onko sairastunut koronan jos se osalla on oireeton?
Testeissä käymisen lopettaminen on tässä tilanteessa vastuullisin mahdollinen helposti toteutettava teko.Se toiminta mistä kerrot ei ole vastuullista. Täten vastuullista sanan käyttö on idiotismia. Itse sanan käyttö ei tee suoraan idioottia kenestäkään mutta esim. sen jatkuva käyttö tekee siitä idioottimaista siitä viestettelystä.
Heh. No kieltämättä on jäänyt ulkomaan matkailu pois. Mutta en laske sinänsä normaaliin muutenkaan lomailua, koska se on itselle ainakin aina jotain uutta. Samalla tavalla ne suunnitelmat on välillä menny puihin työn tai sairastelun takia. Joten mielestäni on ihan normaali tilanne. Jos saivartelemaan lähdetään, niin tossa ois yks ilta voinu vielä pari kaljaa ottaa kun vetäsisivät ovet kiinni baareista. Mutta menikö siinä mitään pilalle? Tuskin.Kuuluuko sun normaaliin influenssasta tappelu Pakkotoistolla? Tuon lisäksi mulla on ainakin jäänyt muutama ulkomaanmatka, bändikeikka ja baarireissu tekemättä. Siihen päälle pakkomaskittuminen tietyissä paikoissa ja vielä pieni yleisvitutus koko hommasta, niin ei tämä ihan normaalilta tunnu
Nyt on alkanut kuulla puhetta työnantajapuolelta kolmannesta rokotteesta. Niin se vaan tulee, vaikken alkuvuodesta olisi uskonut.
Mediassa rummutetaan rokotepassia jo siihen malliin, että eiköhän sekin ole valmisteilla.
Päästäänkö tästä ikinä?
Vieläkö joku täällä jankkaa kuinka elää normaalisti tämän pandemian keskellä?![]()
No eihän ole. Koska sinä et päätä, enkä minä mikä on vastuullista. Vastullisinta tässä vaiheessa olisi olla ottamatta kantaa koko koronaan.Testeissä käymisen lopettaminen on tässä tilanteessa vastuullisin mahdollinen helposti toteutettava teko.
No jos on työkykyinen, mutta vähän jotain flunssaa niin työnantaja voi vaatia että käy testissä. Ehkä siinä tietysti voisi itse sanoa että ei kykene töihin kun niin pahat oireet ja odotella vaan kotona saikulla että milloin kehtaa mennä töihin. Moni ei varmaan vaan kehtaa jäädä kotiin jos tietää että pystyy tekeen työt aivan hyvin.Miks vitus siel testeis pitää juosta ? Jos oot kipee niin jää himaan sairastaa pois niinku 2019
Tämähän viittaa siihen, että tilanne alkaa helpottamaan ja rokotekin toimii.Tänään sekä 1, 2, 3 ja 4 viikkoa sitten
sairaalahoidossa 57 55 41 44 38
heistä tehohoidossa 6 10 8 7 7
menehtyneitä viikossa raportointipäivän mukaan 2 2 2 3 0
Oisko ollu noin 60-90 sairastumista ollu vanhain/palvelutalossa.
edit. mä olen varma et eilen uutisissa luin ton vanhustentalo homman. Miks mä en löydä uutista? Oonko mä nähny unta?!
Mielummin koitan elää tässä tilanteessa niin normaalisti kuin se vaan on mahdollista. Tullut jo liikaa vastaan näitä juttuja, että on noudatettu turvavälejä, turparätit naamalla kaupassa ja hyvässä lykyssä tilattu safkat kotiin. Silti se korona tuli jostain kylään, vaikka on noudattanut ties mitä ohjeistuksia ja määräyksiä.
Mielummin elän normaalisti ja jos se omalle kohdalle tulee niin se on tullakseen. Enemmän se vituttaa, että on koittanut oikein varomalla varoa ja sit se napsahtaa!
Asiasta kukkaruukkuun, mistä voi tietää, että onko sairastunut koronan jos se osalla on oireeton?
Kokoajan noita pakotetaan. Juuri kun kävin kaupassa oli taas iltalehdessä kassan päässä koronapassi lobbaamista kuinka olemme pahassa tilanteessa. Sä elät denialismissa.Ei mulle ole mitään tollasta pakotettu, sinä taidat elää eri todellisuudessa.
Itsellekin tuli lähete allergian takia testiin minkä heitin roskiin välittömästi. Aivan helvetin helposti lykkäävät porukkaa noihin testeihin.Testeissä käymisen lopettaminen on tässä tilanteessa vastuullisin mahdollinen helposti toteutettava teko.
Ja vakavien komplikaatioiden määrä prosentuaalisesti laskee mitä suurempi on testausmäärä. Siksi en oikein ymmärrä miksi jotkut vaatii testeissä käynnin lopettamista. Se auttaa, mutta vain hetkeksi, kunnes irti on sellainen helvetti rajoitusten kanssa ettei ole ennen nähty.Tämähän viittaa siihen, että tilanne alkaa helpottamaan ja rokotekin toimii.
Että sinänsähän testeissä käynti ja sitäkautta tartuntojen määrä on hyvä mittari, kun siitä voi nyt vähän ottaa osviittaa että vakavien komplikaatioiden määrä prosentuaalisesti laskee mitä korkeampi on rokotusaste ja täten mitä korkeammalle päästään rokotusaseessa niin sitä lähempänä ollaan rajoitusten poistamista. Vai liekö menee näin helposti.
Tämä on juurikin se pointti, miksi lopettaa testeissä käyminen. Kun ei saada dataa siitä, ollaanko perus/kiihtymis/leviämisvaiheessa niin rajoituksia ei voida tehdä. Itse tautihan on tällä hetkellä käytännössä jo vaaraton eli sairaalassa olevien määrä ei kasva ja kuolemat on nollassa. Tällä tavalla tehtäisiin hallituksesta aseeton yrittäjien häirintää vastaan. Tavallaan tehtäsiin siis myös hallituksesta vaaraton yrittäjille, jos sosialismia ei lasketa.Ja vakavien komplikaatioiden määrä prosentuaalisesti laskee mitä suurempi on testausmäärä. Siksi en oikein ymmärrä miksi jotkut vaatii testeissä käynnin lopettamista. Se auttaa, mutta vain hetkeksi, kunnes irti on sellainen helvetti rajoitusten kanssa ettei ole ennen nähty.
Suomalaisten asiantuntijoiden mukaan myös oireeton voi saada pitkäaikaisoireita, joten siitä!Asiasta kukkaruukkuun, mistä voi tietää, että onko sairastunut koronan jos se osalla on oireeton?