Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^Tai sitten me tyhmät länkkärit ei olla vielä tajuttu, että ne Wuhanin "wet marketit" on osa sitä viruslabraa![]()
Reilusti yli vuosi sitten, kun kävi ilmi, että korona lähti liikkeelle Wuhanista, ja sattumoisin ko. kaupungissa sijaitsee labra, missä ollaan tutkittu koronaa, ja sen siirtymistä ihmiseen, ja ko. labra oli hetkeä aiemmin saanut vakavat syytteet turvallisuus puutteista. Tuolloin minä kun sanoin, että on erittäin todennäköistä, että tuolta se lähti. Mutta kunValtamedian avustuksella "ammattilaiset" kertoivat koko tämmöisen teorian olevan naurettavan, niin täälläkin tuli vain huutonaurua. On oikeasti surullista, kuinka ohjattavissa ihmiset ovat.Tää on kyllä huippumielenkiintoinen homma jos tosiaan CIA ja parhaat länsimaiset voimat laitetaan asian selvittämiseen. Kiinassa on varmaan 100 miljoonakaupunkia ja 100 000 kaupunkeja kuka tietää kuinka monta tuhatta. Mut sattumalta koronavirus lähti juuri siitä viruslabrakaupungista.. Juu ei...
Hyvin Kiina torppaa tutkimiset ja kritiikin ja haukkuu meitä vielä salaliittoteoreetikoiksi.
Kaikkein mielenkiintoisin visio tässä on se, että pystyttäisiin todistamaan aukottomasti, että virus lähti Wuhanin labrasta.
Kiina sanoisi: ei uskota tohon siltikään ja entäs sitten?
Länsimaat sanoisi: ?
Reilusti yli vuosi sitten, kun kävi ilmi, että korona lähti liikkeelle Wuhanista, ja sattumoisin ko. kaupungissa sijaitsee labra, missä ollaan tutkittu koronaa, ja sen siirtymistä ihmiseen, ja ko. labra oli hetkeä aiemmin saanut vakavat syytteet turvallisuus puutteista. Tuolloin minä kun sanoin, että on erittäin todennäköistä, että tuolta se lähti. Mutta kunValtamedian avustuksella "ammattilaiset" kertoivat koko tämmöisen teorian olevan naurettavan, niin täälläkin tuli vain huutonaurua. On oikeasti surullista, kuinka ohjattavissa ihmiset ovat.
Reilusti yli vuosi sitten, kun kävi ilmi, että korona lähti liikkeelle Wuhanista, ja sattumoisin ko. kaupungissa sijaitsee labra, missä ollaan tutkittu koronaa, ja sen siirtymistä ihmiseen, ja ko. labra oli hetkeä aiemmin saanut vakavat syytteet turvallisuus puutteista. Tuolloin minä kun sanoin, että on erittäin todennäköistä, että tuolta se lähti. Mutta kunValtamedian avustuksella "ammattilaiset" kertoivat koko tämmöisen teorian olevan naurettavan, niin täälläkin tuli vain huutonaurua. On oikeasti surullista, kuinka ohjattavissa ihmiset ovat.
Jep. Olin kesän alussa yhden päivän poissa töistä vatsavaivojen pois. Soitin pomolle aamulla ja hän ohjeistuksen mukaan kehoitti menemään koronatestiin. No, en mennyt. Pahoinvointi ja ripuli meni ohi nestepaastolla ja maitohappobakteereilla yhdessä vuorokaudessa. Menin sitten seuraava päivänä töihin eikä pomo edes kysynyt, olinko käynyt testissä ja saanut jo negatiivisen vastauksen.Eikö tässä ketjussa jo eilen todettu et monet työpaikat vaatii suht tuoreen nega tuloksen et voi mennä töihin.
Tämähän se on homman nimi ollut jo toista vuotta.Jep. Olin kesän alussa yhden päivän poissa töistä vatsavaivojen pois. Soitin pomolle aamulla ja hän ohjeistuksen mukaan kehoitti menemään koronatestiin. No, en mennyt. Pahoinvointi ja ripuli meni ohi nestepaastolla ja maitohappobakteereilla yhdessä vuorokaudessa. Menin sitten seuraava päivänä töihin eikä pomo edes kysynyt, olinko käynyt testissä ja saanut jo negatiivisen vastauksen.
Toimin siis vastoin ohjetta. Joku tunnollisempi olisi käynyt testissä ja odottanut päivän tai pari tulosta ennen töihinpaluuta.
Tätä samaa on kuultu jo alusta asti, mutta omat ja tuttujen tulokset ovat olleet kyllä hyvin luotettavia. Sen kerran, kun itse sain positiivisen lapun, niin myös olin koronassa täysin varmasti. Toki tiedän pari positiivista tapausta, joiden kanssa jäi epäilys, mutta se on aika pieni osuus. Hiljattain itse sain kolme negtiviivista vajaan viikon aikana. Tuosta jutusta saa sen kuvan, että vääriä positiivisia paukkuu koko ajan.Ja sitten kun testimääriä ei enää pysty lisäämään, lisätään PCR-testilaitteeseen kierroksia ( jo nyt olevien ylikerrosten lisäksi) lisää.
Ja sitten sen jälkeen voidaan tahdä, niin kuin CDC suosittaa jenkeissä, eli testataan rokotettuja 28 kierroksella, ja rokottamattomat suuremmalla kierrosmäärällä =rokote toimii.
![]()
Rokotettujen testaus max. 28 monistussyklillä, ei-rokotettujen suuremmilla sykleillä | Koronarealistit
Yhdysvaltain korkein lääkintäviranomainen CDC on ohjeistanut säätämään PCR-koronatesteissä käytettyjen monistussyklien määräksi enintään 28 silloin kun koronatestejä tehdään koronarokotteen ottaneille. Tarkoituksena on välttää vääriä positiivisia testituloksia. CDC ei kuitenkaan ohjeista...koronarealistit.com
Monien lähteiden mukaan PCR-testi on suht luotettava max 28 kierrokseen asti, sen jälkeen virheprosentti kasvaa todella jyrkästi. Suomessa on käytössä 40-45 kierrosta.
Joo se on jännä et miten voi olla mahdollista, että sillä pyörittelyllä siihen testiin tulee jotain mitä ei ole olemassa.. Tuosta jutusta saa sen kuvan, että vääriä positiivisia paukkuu koko ajan.
Mitäköhän mahtaa esim jenkeissä olla vastaavat luvut ja prosentit? Muistelisin jostain että Japanissa ylipainoisia on ihan muutama prosentti väestöstä kun taas jenkeissä, no kyllä te tiiätte...Japanissa tapaukset/kuolleet
20-29v 163000/7 (0,004%)
30-39v 109000/25 (0.02%)
40-49v 96000/260 (0.2%)
Totta sinä olet kokemuksellasi maailman paras asiantuntija, eli PCR-testi on luotettava.Tätä samaa on kuultu jo alusta asti, mutta omat ja tuttujen tulokset ovat olleet kyllä hyvin luotettavia. Sen kerran, kun itse sain positiivisen lapun, niin myös olin koronassa täysin varmasti. Toki tiedän pari positiivista tapausta, joiden kanssa jäi epäilys, mutta se on aika pieni osuus. Hiljattain itse sain kolme negtiviivista vajaan viikon aikana. Tuosta jutusta saa sen kuvan, että vääriä positiivisia paukkuu koko ajan.
Välillä mä mietin että oletko oikeasti niin tyhmä, kuin miltä kuulostat, vai onko se vain yritys harhauttaa. Jos ja kun tiedetään että kun on joku virus liikenteessä maailmalla , niin sitä löytyy (häviävän) pieniä määriä jopa valtaosan ihmisten elimistöstä, ja ne äärettömän pienetkin määrät voivat näkyä PCR-testissä, vaikka ne eivät aiheuta/ole aiheuttaneet mitään oireita, myöskin kuolleet viruspartikkelit näkyvät testissä. Juuri tämän takia PCR:n keksijä sanoi että se ei kelpaa diagnosointiin.Joo se on jännä et miten voi olla mahdollista, että sillä pyörittelyllä siihen testiin tulee jotain mitä ei ole olemassa.