Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
^Tai sitten me tyhmät länkkärit ei olla vielä tajuttu, että ne Wuhanin "wet marketit" on osa sitä viruslabraa :unsure:

Voi olla myös uiguurien terroriteko. Ilmankos heitä on tylytetty.

Mut joo, pitäisin kuitenkin todennäköisimpänä että labrasta/sen touhuista lähtenyt, mutta vahingossa.

Tää on kyllä huippumielenkiintoinen homma jos tosiaan CIA ja parhaat länsimaiset voimat laitetaan asian selvittämiseen. Kiinassa on varmaan 100 miljoonakaupunkia ja 100 000 kaupunkeja kuka tietää kuinka monta tuhatta. Mut sattumalta koronavirus lähti juuri siitä viruslabrakaupungista.. Juu ei...
Hyvin Kiina torppaa tutkimiset ja kritiikin ja haukkuu meitä vielä salaliittoteoreetikoiksi. :ROFLMAO:
Kaikkein mielenkiintoisin visio tässä on se, että pystyttäisiin todistamaan aukottomasti, että virus lähti Wuhanin labrasta.
Kiina sanoisi: ei uskota tohon siltikään ja entäs sitten?
Länsimaat sanoisi: ?
Reilusti yli vuosi sitten, kun kävi ilmi, että korona lähti liikkeelle Wuhanista, ja sattumoisin ko. kaupungissa sijaitsee labra, missä ollaan tutkittu koronaa, ja sen siirtymistä ihmiseen, ja ko. labra oli hetkeä aiemmin saanut vakavat syytteet turvallisuus puutteista. Tuolloin minä kun sanoin, että on erittäin todennäköistä, että tuolta se lähti. Mutta kunValtamedian avustuksella "ammattilaiset" kertoivat koko tämmöisen teorian olevan naurettavan, niin täälläkin tuli vain huutonaurua. On oikeasti surullista, kuinka ohjattavissa ihmiset ovat.

Reilusti yli vuosi sitten, kun kävi ilmi, että korona lähti liikkeelle Wuhanista, ja sattumoisin ko. kaupungissa sijaitsee labra, missä ollaan tutkittu koronaa, ja sen siirtymistä ihmiseen, ja ko. labra oli hetkeä aiemmin saanut vakavat syytteet turvallisuus puutteista. Tuolloin minä kun sanoin, että on erittäin todennäköistä, että tuolta se lähti. Mutta kunValtamedian avustuksella "ammattilaiset" kertoivat koko tämmöisen teorian olevan naurettavan, niin täälläkin tuli vain huutonaurua. On oikeasti surullista, kuinka ohjattavissa ihmiset ovat.

Niinpä. Tuossa on ihan tajuttomat taloudelliset panokset. Poliitikot/media halusi aluksi ostaa paskan selityksen, koska ei halunnut mitään vastakkainasettelua ja taloushaittoja koronatoipumisen keskellä. Mutta logiikka, tuohan ihan evidenssiä suoraan eikä tartte edes mitään arvuutella. Labrakaupungista virus populaatioon -> case closed you fucked up.
Kiina on osoittanut suuruutensa. Trump laittoi tulleja ja halusi tuota Kiinan talousvaltaa laimentaa, niin melkoinen ulina siitä tuli. Ollaan täysin naimisissa heidän kanssaan koska länsimaista tuotantoa siellä niin paljon. Jos tulis jokin konflikti niin etukenoisesti 0-4 vuoden aikahorisontilla toimiva länkkäripoliitikko häviää CCP:n poliitikoille joka kerta, he voi kattella vaikka 20 vuoden päähän mikä liike nyt shakkilaudalla tuo voiton lopussa.

Iltasanoma lampaat haukkui silloin ja haukkuu edelleen. Kaikki nämä ovat kuitenkin hiljaa kun aika kuluu... täälläkin moni syö jo kevään juttujaan ja istuu hiljaa välillä kyräillen kuinka keskustelu on huonoa jne.
Pitäs vaan hyväksyä tosiasiat ja myöntää että on ollut väärässä. Ei se ole häpeä vaan viisaus.

En mä muista naureskellun kuin heitoille siitä, että virus olisi tahallaan laskettu liikkeelle tai että EU olisi rahoittanut labraa 300 miljoonalla eurolla.
EDIT: Haku näytti löytävän yhden, jo tästä ketjusta poistuneen, vouhottajan, mutta hänkään ei tainnut naureskella, vaan oli ilmeisesti täysin tosissaan..

Viimeksi muokattu:
Eikö tässä ketjussa jo eilen todettu et monet työpaikat vaatii suht tuoreen nega tuloksen et voi mennä töihin.
Jep. Olin kesän alussa yhden päivän poissa töistä vatsavaivojen pois. Soitin pomolle aamulla ja hän ohjeistuksen mukaan kehoitti menemään koronatestiin. No, en mennyt. Pahoinvointi ja ripuli meni ohi nestepaastolla ja maitohappobakteereilla yhdessä vuorokaudessa. Menin sitten seuraava päivänä töihin eikä pomo edes kysynyt, olinko käynyt testissä ja saanut jo negatiivisen vastauksen.

Toimin siis vastoin ohjetta. Joku tunnollisempi olisi käynyt testissä ja odottanut päivän tai pari tulosta ennen töihinpaluuta.

Jep. Olin kesän alussa yhden päivän poissa töistä vatsavaivojen pois. Soitin pomolle aamulla ja hän ohjeistuksen mukaan kehoitti menemään koronatestiin. No, en mennyt. Pahoinvointi ja ripuli meni ohi nestepaastolla ja maitohappobakteereilla yhdessä vuorokaudessa. Menin sitten seuraava päivänä töihin eikä pomo edes kysynyt, olinko käynyt testissä ja saanut jo negatiivisen vastauksen.

Toimin siis vastoin ohjetta. Joku tunnollisempi olisi käynyt testissä ja odottanut päivän tai pari tulosta ennen töihinpaluuta.
Tämähän se on homman nimi ollut jo toista vuotta.

Mikä tahansa vaiva tai muuten vaan huono olo => Koronatestiin.

Methods We conducted a test-negative design study using linked population-wide vaccination, laboratory testing, and health administrative databases in Ontario, Canada.
Findings Against symptomatic infection caused by Alpha, vaccine effectiveness with partial vaccination (≥14 days after dose 1) was higher for mRNA-1273 (83%) than BNT162b2 (66%) and ChAdOx1 (64%), and full vaccination (≥7 days after dose 2) increased vaccine effectiveness for BNT162b2 (89%) and mRNA-1273 (92%). Protection against symptomatic infection caused by Beta/Gamma was also higher with partial vaccination for mRNA-1273 (77%) than BNT162b2 (60%) and ChAdOx1 (48%), and full vaccination increased effectiveness for BNT162b2 (84%). Against Delta, vaccine effectiveness after partial vaccination tended to be lower compared to Alpha for mRNA-1273 (72% vs. 83%) and BNT162b2 (56% vs. 66%), but was similar to Alpha for ChAdOx1 (67% vs. 64%). Full vaccination with BNT162b2 increased protection against Delta (87%) to levels comparable to Alpha (89%) and Beta/Gamma (84%). Vaccine effectiveness against hospitalization or death caused by all VOCs was generally higher than for symptomatic infection after partial vaccination for all three vaccines

Ja sitten kun testimääriä ei enää pysty lisäämään, lisätään PCR-testilaitteeseen kierroksia ( jo nyt olevien ylikerrosten lisäksi) lisää.
Ja sitten sen jälkeen voidaan tahdä, niin kuin CDC suosittaa jenkeissä, eli testataan rokotettuja 28 kierroksella, ja rokottamattomat suuremmalla kierrosmäärällä =rokote toimii.

Monien lähteiden mukaan PCR-testi on suht luotettava max 28 kierrokseen asti, sen jälkeen virheprosentti kasvaa todella jyrkästi. Suomessa on käytössä 40-45 kierrosta.
Tätä samaa on kuultu jo alusta asti, mutta omat ja tuttujen tulokset ovat olleet kyllä hyvin luotettavia. Sen kerran, kun itse sain positiivisen lapun, niin myös olin koronassa täysin varmasti. Toki tiedän pari positiivista tapausta, joiden kanssa jäi epäilys, mutta se on aika pieni osuus. Hiljattain itse sain kolme negtiviivista vajaan viikon aikana. Tuosta jutusta saa sen kuvan, että vääriä positiivisia paukkuu koko ajan.

uk

1627049851178.webp

Japanissa tapaukset/kuolleet

20-29v 163000/7 (0,004%)
30-39v 109000/25 (0.02%)
40-49v 96000/260 (0.2%)
Mitäköhän mahtaa esim jenkeissä olla vastaavat luvut ja prosentit? Muistelisin jostain että Japanissa ylipainoisia on ihan muutama prosentti väestöstä kun taas jenkeissä, no kyllä te tiiätte...

Tätä samaa on kuultu jo alusta asti, mutta omat ja tuttujen tulokset ovat olleet kyllä hyvin luotettavia. Sen kerran, kun itse sain positiivisen lapun, niin myös olin koronassa täysin varmasti. Toki tiedän pari positiivista tapausta, joiden kanssa jäi epäilys, mutta se on aika pieni osuus. Hiljattain itse sain kolme negtiviivista vajaan viikon aikana. Tuosta jutusta saa sen kuvan, että vääriä positiivisia paukkuu koko ajan.
Totta sinä olet kokemuksellasi maailman paras asiantuntija, eli PCR-testi on luotettava.

Joo se on jännä et miten voi olla mahdollista, että sillä pyörittelyllä siihen testiin tulee jotain mitä ei ole olemassa.
Välillä mä mietin että oletko oikeasti niin tyhmä, kuin miltä kuulostat, vai onko se vain yritys harhauttaa. Jos ja kun tiedetään että kun on joku virus liikenteessä maailmalla , niin sitä löytyy (häviävän) pieniä määriä jopa valtaosan ihmisten elimistöstä, ja ne äärettömän pienetkin määrät voivat näkyä PCR-testissä, vaikka ne eivät aiheuta/ole aiheuttaneet mitään oireita, myöskin kuolleet viruspartikkelit näkyvät testissä. Juuri tämän takia PCR:n keksijä sanoi että se ei kelpaa diagnosointiin.

Back
Ylös Bottom