Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%

View: https://youtu.be/dvadtHUy3Hs

69E70659-84B2-4846-9D56-65EA054CC5BB.jpeg

Saako sanoa, että alkaa pikkuhiljaa tympäisemään nämä helteet!!!!

Enkä nyt tarkoita, että haluan räntäsadetta ja loskaa, vaan missä on sellainen isänmaallinen, suomalainen kesäsää 🇫🇮 eli puolipilvistä, 20-23°C ja välillä pari sadekuuroa.

Ällöttää jatkuva hikoilu. Kyllästyttää käydä suihkussa 3 x vrk. Liian kuuma miellyttävään ulkoiluun. Kengät hiertää jalassa. Hiki haisee. Lakanat hyökkää yöllä kimppuun. Piporadio soi. Lähilampi on uimakiellossa. Jäätelötötterö sulaa liian äkkiä. Kissat on veteliä karvakasoja. Aina pitää pukeutua niihin samoihin hellevaatteisiin. Rahaa kuluu vichyyn. Ihmiset haisee pahalle. Meikkiä ei voi laittaa.

Kävin salilla missä lämpöä 31.8. Ihan hyvä oli reenata. Sitte uimaan suoraan. Ei kait nämä kelit niin pahoja ole? Onneksi mulla ei haise hiki. Olin kerran ollut useamman yön metsäreissulla ja jalassa samat sukat koko ajan millä kävelty joku kymmenen km. Reissun jälkeen nakkasin sukat testiksi avokille ja kysyin että onko näitä käytetty, ei tiennyt :ROFLMAO:

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
"koska se lääkäri tulee?"

"et sää oikein ortopedilta näytä" - "miltä ortopedi näyttää?"

Tutulle jenkkien maahantulossa "you don't look like a doctor" - "i don't have to" (kaveri näyttää lähinnä 50-luvun rokkarilta)
Mä odotan innolla opetuspotilaiden kommenttia, kun opettaja näyttääkin jollekin pikkunatiaiselle.

Back
Ylös Bottom