Jos olisi mennyt poimimaan suuhunsa emmännän mustikkapiirakkaa.Jos hän olisi ollut proosallisesti menossa poimimaan ruusunnupun jonkun puutarhasta, niin sen minäkin olisin ymmärtänyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos olisi mennyt poimimaan suuhunsa emmännän mustikkapiirakkaa.Jos hän olisi ollut proosallisesti menossa poimimaan ruusunnupun jonkun puutarhasta, niin sen minäkin olisin ymmärtänyt.
Varmasti!Oli lämmin kaksi tuntinen kun kynsi nurmikon taas asteen lyhyemmäksi, 9 aikaan ku aloitin, niin varjossa 24 ja kun lopetin, tasaluku 30. Nestettä meni 2litraa. Loppuviikon lepään sohvalla.
Ethän jätä robottia yksin touhuamaan? Tappaa mennessään siilit ja lintujen maastopoikaset.Varmasti!
Ite kävin koirien kanssa uimassa, robotti hoitelee nurtsinTrimmailla tosin tarttee ite, mutta se olkoon.
Jos pihassa on koiria niin ei siellä kukaan pesi.Ethän jätä robottia yksin touhuamaan? Tappaa mennessään siilit ja lintujen maastopoikaset.
Kyllähän eläimet liikkuu varsin jos koirat ei koko ajan ole pihalla. Ja linnut toki hyppää pesästä tietämättä mitä alla on. Joka kesä esim. Facebook täynnä ilmoituksia että koira ottanut omalta pihalta eläimen suuhun ja mihin pitäisi viedä hoitoon.Jos pihassa on koiria niin ei siellä kukaan pesi.
Minustakin olisi ihan mukava ajatus esim. rakentaa siileille talvipesä tms. Mutta kun piha-alueella ja sen välittömässä läheisyydessä painaa menemään kaksi n- 35 kiloista koiraa, niin ei tässä paljoa pörriäisiä enempää elämää näy.
Toki näin. Mietin lähinnä omaa pihaa, jossa puusta hyppäävä linnunpoikanen ei voi päätyä nurmikolle. Hyvin voisi robotti pyöriä pihassa mutta mies ajaa nurmikon ihan itse. Minun näkökulmasta tietysti aivan sama.Kyllähän eläimet liikkuu varsin jos koirat ei koko ajan ole pihalla. Ja linnut toki hyppää pesästä tietämättä mitä alla on.
Olipahan juu sakkia, aevan tupaten täysi. Rokotetilannetta en tiedä, mutta selvästi eläminen maistuu enemmän, kuin kotona istuskelu.Nyt on mummot tunnelissa.
Totta kai jätän ja painaa 24/7. Ei ole ainuttakaan tappanut parin vuoden käytössä. Parit keräämättä jääneet koiran paskat on kyllä "kuollut". Ja meillä kyllä koirat noille olisi paljon isompi riski pihassa, mutta 0 ruumista pihasta 13 vuoden aikana. Fasaanin poikaset on ainoita maalintujen poikasia, joita näkyy keväisin ja ne on todella säikkyjä.Ethän jätä robottia yksin touhuamaan? Tappaa mennessään siilit ja lintujen maastopoikaset.
Totta, kyllä niitä muidenkin leikkureiden uhreja on eläinsuojeluyhdistyksillä paljon hoidossa, kuolleita ei tietenkään kukaan laske. Ihanteellista olisi käydä nurmikko läpi ennen ajelua. Siilit, lintujen maastopoikaset ja pupuset on siitä kurjia että eivät mene karkuun. Toivottavasti teille ei vastakaan tule uhreja.Totta kai jätän ja painaa 24/7. Ei ole ainuttakaan tappanut parin vuoden käytössä. Parit keräämättä jääneet koiran paskat on kyllä "kuollut". Ja meillä kyllä koirat noille olisi paljon isompi riski pihassa, mutta 0 ruumista pihasta 13 vuoden aikana. Fasaanin poikaset on ainoita, joita näkyy keväisin ja ne on todella säikkyjä.
Samalla tapaa tappaa potentiaalisesti ajoleikkuri tai työnnettävä, jos nyt joku räkätin poikanen olisi nurmikkoon tippunut, ei sitä sieltä erota.
Noh. Meinaatko, että tämän ketjun urosten "laatu" ei oikein vakuuta?Miksi mä näen unta tommosesta? Mä en käsitä
Jep, olen itsekin kyllä todellinen eläintenystävä ja tämä asia on kyllä tiedossa ja analysoitu. Toissa kesänä oli kyllä pupun poikasia pariin otteeseen nurkissa, niin robo huilasi ja koirat oli tarkemmassa tarkkailussa.Totta, kyllä niitä muidenkin leikkureiden uhreja on eläinsuojeluyhdistyksillä paljon hoidossa, kuolleita ei tietenkään kukaan laske. Ihanteellista olisi käydä nurmikko läpi ennen ajelua. Siilit, lintujen maastopoikaset ja pupuset on siitä kurjia että eivät mene karkuun. Toivottavasti teille ei vastakaan tule uhreja.
Housuttomia onely.Minä näin viime yönä unta, että tänne oli ketjun miehet postailleet paidattomia kuvia itsestään. Olisiko tämä voinut olla enneuni?
Miksi mä näen unta tommosesta? Mä en käsitä.![]()
Robotti kieltämättä houkuttaisi, kunhan saa tuon pihan ensin perustettua uusiksi. Nyt on sen verran mutkaa ja pattia, et niinköhän tuosta robtti kunnialla selviäisi.Varmasti!
Ite kävin koirien kanssa uimassa, robotti hoitelee nurtsinTrimmailla tosin tarttee ite, mutta se olkoon.
Laitapa kuva, niin voidaan tässä heti suorittaa laadunarviointia.Noh. Meinaatko, että tämän ketjun urosten "laatu" ei oikein vakuuta?
Hohohoh, sen ku näkis.Housuttomia onely.
Kohta lähden näihin hommiin, aamulla oli tosiaan aikomus lähteä mustikkaa poimimaan mutta hyvä että tuli selväksi ettei oo kypsiä vielä.Jos hän olisi ollut proosallisesti menossa poimimaan ruusunnupun jonkun puutarhasta, niin sen minäkin olisin ymmärtänyt.