Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten sä saat maahanmuuton sekotettua nyt tähän. :DTässä meillä on vaan näkemysero. Minä en tule koskaan tanssimaan hysteeristen ihmisten pillin mukaan ellei takana ole vähintäänkin kunnollista syytä olla hysteerinen. Influenssa ei ole sellainen. Jos tässä asiassa annetaan periksi niin mitä seuraavaksi? Massamaahanmuutto Afrikasta ja Lähi-idästä "työvoimapulan paikkaamiseksi". Pian tämäkin pitäisi hyväksyä ettei tulee jotain eskalaatiota päättäjiltä. Sen verran mielestäni pitää löytyä selkärankaa, että vastustaa hysteerikkojen pöljäilyjä.
Ainoa poikkeus tähän periaatteeseeni olla tanssimatta hysteeristen ihmisten pilli mukaan oli venäläinen ex-seurustelukumppanini. Silloinkin syynä oli itsesuojelu/henkiinjäämisvaisto.
Lupaan että En piruile- mutta minkä kaiken? Nyt kun rupee omaa toimintaa kattomaan, joka voi olla hyvinkin vääristävä niin mun elämä ei kyl oikeesti oo muuttunu kun 2020 maaliskuu-huhtikuu, sekä sama väli 2021 kun ei salille päässy. Okei, maskia oon käyttäny pahimpina aikoina kaupassa. Se on suurin ero mutta yleensä sekin on 20min yhteensä viikossa.Jos ja kun tää nykyinen elämänmeno jatkuu vielä pitkään, niin kuinka kauan ihmiset on valmiita nielemään purematta tän kaiken? Siis jos tää sama hysteria jatkuu vielä vaikka useamman vuoden suht samanlaisena? Vai onks tää jo osa normaalia?
Lähinnä siis mietin, et milloin ihmiset ei vaan jaksa tätä enää? Eihän tää meno vaan voi jatkua loputtomiin, ilman et jengi alkaa oireilla niin paljon et haitat on moninverroin corounan aiheuttamia haittoja suuremmat (omasta mielestäni ne siis on ollut sitä jo pitkään).
Kävin tuossa paikallisessa motonetissa ja parkkiksella katoin että nyt on jääny naamarit autoon:Siltä näyttää. Näkee mm. massiivisesta hysteriasta, jonka potkupalloturistit saivat aikaan. Lisäksi naamiot edelleen käytössä lähes kaikilla. Itse en näe mitään laantumisen merkkejä lähitulevaisuudessa tälle hysterialle. Päin vastoin, samalla vauhdilla mennään seuraavaan influenssakauteen. Tämä voi kestää vielä vuosia.
Se oli esimerkki. Olisi voinut olla myös vaikka ilmastonmuutoksen torjuminen tms.Miten sä saat maahanmuuton sekotettua nyt tähän. :D
Niin. Sanonta: "parempi tossun alla, kuin taivasalla" sopinee tähän väliin. Ja toi on kyllä ymmärretty riski kun venäläisen kanssa lähtee tanssille. ;)
Miten muuten sä määrittelet muiden ihmisten syyn olla hysteerinen?
Tähän tietenkin lisätäkseni että käsihygieniaan extrapanostus, ja pyrkiny pitää välimatkaa muihin, mutta tätäkin mä teen muutenkin. Vtuttanu aina jos joku kassajonossa läähättää korvan juuressa, ellei se ole koira.Lupaan että En piruile- mutta minkä kaiken? Nyt kun rupee omaa toimintaa kattomaan, joka voi olla hyvinkin vääristävä niin mun elämä ei kyl oikeesti oo muuttunu kun 2020 maaliskuu-huhtikuu, sekä sama väli 2021 kun ei salille päässy. Okei, maskia oon käyttäny pahimpina aikoina kaupassa. Se on suurin ero mutta yleensä sekin on 20min yhteensä viikossa.
Jos ihan rehellisiä ollaan, tää on mun kaltaselle ihmisille helvetin hyvää aikaa ollu. Ei tarvii olla muiden kanssa tekemisissä vaan saa keskittyy nuo edellä mainitut asiat lukuun ottamatta just siihen mihin haluaa. Lukemiseen, reenaamiseen, kaiken turhan opiskeluun.(vähän töitä sivussa kotmökissä) En käy muutenkaan rafloissa, leffoissa, konserterteissa ja yritän muutenkin luistaa sukuloinneista ainakun mahollista.(poislukien siskon lapsiin liittyvät).
Ketään ei roopeli kiinnosta sun mielipiteet.
Onko muuten usein ollut koira?Tähän tietenkin lisätäkseni että käsihygieniaan extrapanostus, ja pyrkiny pitää välimatkaa muihin, mutta tätäkin mä teen muutenkin. Vtuttanu aina jos joku kassajonossa läähättää korvan juuressa, ellei se ole koira.
edit. Ja yks oikee pelonaihe mulla oli, maaliskuussahuhtikuussa 2020 tuli tieto että korona aiheuttaa sydänlihastulehdusta laajasti. Voin myöntää, siitä olin huolissani että kyykkäisin enkä tiedä mokomasta. Onneks oli väärää tietoa.
Ei kauhean usein kauppajonossa.Onko muuten usein ollut koira?
Onko Ano heittäny päästä jotain lukuja vai tulkitaanko eri tilastoja?Ano Turtiaisen tämänpäiväinen puhe eduskunnassa:
...
Joo kyllä mä olisin ihan eri asioista huolissani jos koira läähättäisi niskaan kaupan jonossa. :DEi kauhean usein kauppajonossa.![]()
Mikä vitun maskilammas, vai maski lammas?kyllä mua ainakin kiinnostaa roopelin mielipiteet latoo teille maski lampaille faktaa , ja te silti vaan inisette suositus = pakko esim maskeissa.
Mikä vitun maskilammas, vai maski lammas?
Mä en käytä maskia yleisesti ottaen. Osaan kuitenkin tarkkailla senverta ympäristöäni, että kannan sitä taskussa mukanani ja lämään sen kasvoille jos koen että paikka mihin menen niin sen käyttöä vaatii = muiden huomioon ottaminen. En oo tainnu viimesimpiin viikkoihin käyttänyt missään juurikaan vaikka käyny ja ties missä.
Tähän kun lisätään alkoholin alaisena tapahtuneet kuolemaan johtaneet onnettomuudet, rattijuopumukset, henkirikokset ym. niin päästään ainakin hieman lähemmäs. Tuskin silti ihan kolmeen tuhanteen.Onko Ano heittäny päästä jotain lukuja vai tulkitaanko eri tilastoja?
![]()
Tilastokeskus
Tilastokeskus on keskeyttänyt toistaiseksi teknisesti vanhentuneen ja saavutettavuudeltaan puutteellisen Findikaattori-palvelun ylläpidon. Mistä käytetyimmät tiedot löytyvät nyt?findikaattori.fi
Tämä. Nykyään ihmisillä ei ole mitään periaatteita tai itsekunnioitusta. Puhumattakaan omasta ajattelusta.Tässä meillä on vaan näkemysero. Minä en tule koskaan tanssimaan hysteeristen ihmisten pillin mukaan ellei takana ole vähintäänkin kunnollista syytä olla hysteerinen. Influenssa ei ole sellainen. Jos tässä asiassa annetaan periksi niin mitä seuraavaksi? Massamaahanmuutto Afrikasta ja Lähi-idästä "työvoimapulan paikkaamiseksi". Pian tämäkin pitäisi hyväksyä ettei tulee jotain eskalaatiota päättäjiltä. Sen verran mielestäni pitää löytyä selkärankaa, että vastustaa hysteerikkojen pöljäilyjä.
Ainoa poikkeus tähän periaatteeseeni olla tanssimatta hysteeristen ihmisten pilli mukaan oli venäläinen ex-seurustelukumppanini. Silloinkin syynä oli itsesuojelu/henkiinjäämisvaisto.
Pitää muistaa että iso massa ei perehdy yhtään mihinkään asiaan, muuta kuin sen mitä lukevat iltapäivälehdistä ja näkevät puoli yhdeksän uutisista. He elävät täysin mielikuvien varassa, ja tämän takia ollaan tässä tilanteessa.Kuvittelin että kesä ja lämpöiset kelit olis saanu ihmiset unohtamaan hömpötykset. Ei ole. Varmaan on menty sen kuuluisan ”point of no return” kohdan ohi tämän kanssa. Pieni vähemmistö kyllästynyt mutta massa menee riemulla eteenpäin.