Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
209013089_502816824290782_7586682961400770829_n.jpg

198540399_1910666285768909_8402293452844319070_n.jpg

Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%
Tässä meillä on vaan näkemysero. Minä en tule koskaan tanssimaan hysteeristen ihmisten pillin mukaan ellei takana ole vähintäänkin kunnollista syytä olla hysteerinen. Influenssa ei ole sellainen. Jos tässä asiassa annetaan periksi niin mitä seuraavaksi? Massamaahanmuutto Afrikasta ja Lähi-idästä "työvoimapulan paikkaamiseksi". Pian tämäkin pitäisi hyväksyä ettei tulee jotain eskalaatiota päättäjiltä. Sen verran mielestäni pitää löytyä selkärankaa, että vastustaa hysteerikkojen pöljäilyjä.

Ainoa poikkeus tähän periaatteeseeni olla tanssimatta hysteeristen ihmisten pilli mukaan oli venäläinen ex-seurustelukumppanini. Silloinkin syynä oli itsesuojelu/henkiinjäämisvaisto.
Miten sä saat maahanmuuton sekotettua nyt tähän. :D
Niin. Sanonta: "parempi tossun alla, kuin taivasalla" sopinee tähän väliin. Ja toi on kyllä ymmärretty riski kun venäläisen kanssa lähtee tanssille. ;)

Miten muuten sä määrittelet muiden ihmisten syyn olla hysteerinen?

Jos ja kun tää nykyinen elämänmeno jatkuu vielä pitkään, niin kuinka kauan ihmiset on valmiita nielemään purematta tän kaiken? Siis jos tää sama hysteria jatkuu vielä vaikka useamman vuoden suht samanlaisena? Vai onks tää jo osa normaalia?

Lähinnä siis mietin, et milloin ihmiset ei vaan jaksa tätä enää? Eihän tää meno vaan voi jatkua loputtomiin, ilman et jengi alkaa oireilla niin paljon et haitat on moninverroin corounan aiheuttamia haittoja suuremmat (omasta mielestäni ne siis on ollut sitä jo pitkään).
Lupaan että En piruile- mutta minkä kaiken? Nyt kun rupee omaa toimintaa kattomaan, joka voi olla hyvinkin vääristävä niin mun elämä ei kyl oikeesti oo muuttunu kun 2020 maaliskuu-huhtikuu, sekä sama väli 2021 kun ei salille päässy. Okei, maskia oon käyttäny pahimpina aikoina kaupassa. Se on suurin ero mutta yleensä sekin on 20min yhteensä viikossa.

Jos ihan rehellisiä ollaan, tää on mun kaltaselle ihmisille helvetin hyvää aikaa ollu. Ei tarvii olla muiden kanssa tekemisissä vaan saa keskittyy nuo edellä mainitut asiat lukuun ottamatta just siihen mihin haluaa. Lukemiseen, reenaamiseen, kaiken turhan opiskeluun.(vähän töitä sivussa kotmökissä) En käy muutenkaan rafloissa, leffoissa, konserterteissa ja yritän muutenkin luistaa sukuloinneista ainakun mahollista.(poislukien siskon lapsiin liittyvät).

Siltä näyttää. Näkee mm. massiivisesta hysteriasta, jonka potkupalloturistit saivat aikaan. Lisäksi naamiot edelleen käytössä lähes kaikilla. Itse en näe mitään laantumisen merkkejä lähitulevaisuudessa tälle hysterialle. Päin vastoin, samalla vauhdilla mennään seuraavaan influenssakauteen. Tämä voi kestää vielä vuosia.
Kävin tuossa paikallisessa motonetissa ja parkkiksella katoin että nyt on jääny naamarit autoon:
DE3C25FD-F8D3-435D-9E7C-F92EA5AB13CD.jpeg

Ei ollu. Vaikka motonetti on ollut sellainen paikka missä törmää kasvonsa näyttäviin ihmisiin niin nyt oli kuri ja järjestys iskenyt sinne kans.

Miten sä saat maahanmuuton sekotettua nyt tähän. :D
Niin. Sanonta: "parempi tossun alla, kuin taivasalla" sopinee tähän väliin. Ja toi on kyllä ymmärretty riski kun venäläisen kanssa lähtee tanssille. ;)

Miten muuten sä määrittelet muiden ihmisten syyn olla hysteerinen?
Se oli esimerkki. Olisi voinut olla myös vaikka ilmastonmuutoksen torjuminen tms.
En määrittele muiden ihmisten syitä olla hysteerinen. He määrittelevät sen itse. Syy voi olla joko rationaalinen tai epärationaalinen.
PS. En muuten ymmärtänyt riskiä sekaantuessani venäläiseen.

Ano Turtiaisen tämänpäiväinen puhe eduskunnassa:

"Arvoisa puhemies, meidän kaikkein ylin lakimme on perustuslaki. Muistutan jälleen kerran kaikkia, mikään ei mene sen yli. Ei mikään. Perustuslakimme turvaa meille vapauden, koskemattomuuden, liikkumisen vapauden, henkilötietosuojan, elinkeinovapauden, oikeusturvan. Ja hyvät kollegat, myös sen, mistä te puhutte jokaisen älyttömyydenkin yhteydessä eli yhdenvertaisuuden.
Arvoisa puhemies, valiokunta ei ole mietinnöissään lainkaan tarttunut hallituksen ja esityksen kokonaisvaltaiseen mielipuolisuuteen, vaan on tehnyt siihen vain joitakin säälittäviä hienosäätöjä. Tämä lakimuutos on nimittäin räikein ja ihmisiä syrjivin esitys, mitä olen kuullut vähään aikaan. Se rikkoo kaikkia edellä mainittuja kohtia perustuslaissa. Sen lisäksi hallituksen esityksessä puhutaan luotettavasta COVID-19-testistä. Mikä on tällainen testi? Nyt käytössä oleva PCR-testi se ei ole. Miksi hallitus haluaa, että tänne tulevien terveiden ihmisten päähän tungetaan jokin puikko ja jos he eivät siihen suostu, siitä rangaistaisiin. Miksi edes testata oireettomia ihmisiä, kun WHO:kin on sanonut, että oireettomat eivät tartuta.
Arvoisa puhemies, kun PCR-testi on epäluotettava ja oireettomat eivät tartuta, eivätkä raportoidut koronaan liittyvät kuolemat ylitä tavallisen kausi-influenssan tasoa, niin millä perusteella tarvitaan nyt esitettyä virka-apua tartuntatautilakiin? Suomessa kuolee vuodessa yli 3000 ihmistä alkoholiin, sydän- ja verisuonitauteihin kuolee yli 13 000. Joka päivä kuolee noin 150 ihmistä. Koronaan ei virallisesti ole kuollut vielä yhtään ihmistä. Millä perusteella poikkeusolot voidaan säätää? Jos eduskunta hyväksyy tämän esityksen, voidaan Suomi sulkea jatkossa keskivahvan ripulinkin ansiosta. Ja jokainen "kyllä" -nappia painava eduskuntapuolue voi poistaa samantien vaatimuksensa tasa-arvosta niin puheistaan kuin ohjelmistaankin. Ainoa asia, mitä hallituksen tulisi tehdä, on tutkia omien tyrannimaisten toimiensa haittavaikutuksia kansalaisiinsa.
Arvoisa puhemies, lainaan hallituksen esitystä: "Väestön COVID-19-rokotukset etenevät ja rokotusten on havaittu myös estävän tartuntoja ja vähentävän tartuttavuutta, minkä vuoksi terveysviranomaiset ovat suositelleet, että matkustajien testaus ja karanteeni suosituksista voitaisiin luopua rokotettujen henkilöiden kohdalla." Ranskalainen Nobel-palkittu professori Luc Montagnier sanoo, että uudet variantit ovat rokotusten seurausta. Hän sanoo, että joka maassa rokotemäärien kehityskäyrää seuraa kuolemien kehityskäyrä. Hän tutki potilaita, jotka ovat saaneet rokotuksen ja hän toteaa, että rokotetut luovat nyt variantteja, joilla on vastustuskyky rokotuksille. Eli toisin sanoen rokotetuista on tullut nyt variantti-viruslinkoja.
Hallitus siis esittää, että terveet laitettaisiin pakkotestiin ja korona-injektioilla myrkytetyt virus-lingot päästettäisiin vapaasti maahan levittämään variantteja. Kun nyt tiedämme, että rokotetut levittävät ja luovat uusia variantteja, kysynkin, miten eduskunta katsoo noudattavansa seuraavaa hallituksen esityksen kirjausta: "Esitys toisaalta turvaisi perustuslain 7. pykälässä turvattua oikeutta elämään ja terveyteen."
Hyvä hallitus, miten te voitte sanoa, että tällä esityksellä turvataan oikeutta terveyteen, kun myrkyillä rokotetut ihmiset päästetään vapaasti levittämään variantteja Suomeen? Tällä esityksellä koko hallitus ja eduskunta pyyhkii jälleen Suomen perustuslailla lattiaa. Yhdenvertaisuus ei toteudu ja avoin syrjintä voi jatkua.
Arvoisa puhemies, katsoin kaikkien puolueiden internet-sivuilla olevan maininnan tasa-arvosta. Hyvät kollegat, jos te äänestätte tämän lakimuutoksen puolesta, teille tasa-arvo ei silloin merkitse mitään ja te myös silloin osallistutte ihmisten syrjintään perustuslakimme vastaisesti. Mainittu professori Montagnier jatkaa: "Kyseessä on valtava tieteellinen ja lääketieteellinen virhe. Hyväksymätön virhe, jonka historiankirjat tulevat näyttämään."
Arvoisa puhemies, tulen esittämään toisessa käsittelyssä tämän lakiehdotuksen hylkäämistä. Kiitos."

Lupaan että En piruile- mutta minkä kaiken? Nyt kun rupee omaa toimintaa kattomaan, joka voi olla hyvinkin vääristävä niin mun elämä ei kyl oikeesti oo muuttunu kun 2020 maaliskuu-huhtikuu, sekä sama väli 2021 kun ei salille päässy. Okei, maskia oon käyttäny pahimpina aikoina kaupassa. Se on suurin ero mutta yleensä sekin on 20min yhteensä viikossa.

Jos ihan rehellisiä ollaan, tää on mun kaltaselle ihmisille helvetin hyvää aikaa ollu. Ei tarvii olla muiden kanssa tekemisissä vaan saa keskittyy nuo edellä mainitut asiat lukuun ottamatta just siihen mihin haluaa. Lukemiseen, reenaamiseen, kaiken turhan opiskeluun.(vähän töitä sivussa kotmökissä) En käy muutenkaan rafloissa, leffoissa, konserterteissa ja yritän muutenkin luistaa sukuloinneista ainakun mahollista.(poislukien siskon lapsiin liittyvät).
Tähän tietenkin lisätäkseni että käsihygieniaan extrapanostus, ja pyrkiny pitää välimatkaa muihin, mutta tätäkin mä teen muutenkin. Vtuttanu aina jos joku kassajonossa läähättää korvan juuressa, ellei se ole koira. :ROFLMAO:

edit. Ja yks oikee pelonaihe mulla oli, maaliskuussahuhtikuussa 2020 tuli tieto että korona aiheuttaa sydänlihastulehdusta laajasti. Voin myöntää, siitä olin huolissani että kyykkäisin enkä tiedä mokomasta. Onneks oli väärää tietoa.

Viimeksi muokattu:
Tähän tietenkin lisätäkseni että käsihygieniaan extrapanostus, ja pyrkiny pitää välimatkaa muihin, mutta tätäkin mä teen muutenkin. Vtuttanu aina jos joku kassajonossa läähättää korvan juuressa, ellei se ole koira. :ROFLMAO:

edit. Ja yks oikee pelonaihe mulla oli, maaliskuussahuhtikuussa 2020 tuli tieto että korona aiheuttaa sydänlihastulehdusta laajasti. Voin myöntää, siitä olin huolissani että kyykkäisin enkä tiedä mokomasta. Onneks oli väärää tietoa.
Onko muuten usein ollut koira?

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Ano Turtiaisen tämänpäiväinen puhe eduskunnassa:

...
Onko Ano heittäny päästä jotain lukuja vai tulkitaanko eri tilastoja?

kyllä mua ainakin kiinnostaa roopelin mielipiteet latoo teille maski lampaille faktaa , ja te silti vaan inisette suositus = pakko esim maskeissa.
Mikä vitun maskilammas, vai maski lammas?
Mä en käytä maskia yleisesti ottaen. Osaan kuitenkin tarkkailla senverta ympäristöäni, että kannan sitä taskussa mukanani ja lämään sen kasvoille jos koen että paikka mihin menen niin sen käyttöä vaatii = muiden huomioon ottaminen. En oo tainnu viimesimpiin viikkoihin käyttänyt missään juurikaan vaikka käyny ja ties missä.

Mikä vitun maskilammas, vai maski lammas?
Mä en käytä maskia yleisesti ottaen. Osaan kuitenkin tarkkailla senverta ympäristöäni, että kannan sitä taskussa mukanani ja lämään sen kasvoille jos koen että paikka mihin menen niin sen käyttöä vaatii = muiden huomioon ottaminen. En oo tainnu viimesimpiin viikkoihin käyttänyt missään juurikaan vaikka käyny ja ties missä.

Ihan kumpi vaan saat valita tai vaikka molemmat, lammas kantaa maskia mukana naamalla missä vaan, mikä se sellainen paikka on jossa maskipakko?? vaatia ja pyytää ja suosittaakin voi, pakko se ei ole käyttää

Onko Ano heittäny päästä jotain lukuja vai tulkitaanko eri tilastoja?
Tähän kun lisätään alkoholin alaisena tapahtuneet kuolemaan johtaneet onnettomuudet, rattijuopumukset, henkirikokset ym. niin päästään ainakin hieman lähemmäs. Tuskin silti ihan kolmeen tuhanteen.

Tässä meillä on vaan näkemysero. Minä en tule koskaan tanssimaan hysteeristen ihmisten pillin mukaan ellei takana ole vähintäänkin kunnollista syytä olla hysteerinen. Influenssa ei ole sellainen. Jos tässä asiassa annetaan periksi niin mitä seuraavaksi? Massamaahanmuutto Afrikasta ja Lähi-idästä "työvoimapulan paikkaamiseksi". Pian tämäkin pitäisi hyväksyä ettei tulee jotain eskalaatiota päättäjiltä. Sen verran mielestäni pitää löytyä selkärankaa, että vastustaa hysteerikkojen pöljäilyjä.

Ainoa poikkeus tähän periaatteeseeni olla tanssimatta hysteeristen ihmisten pilli mukaan oli venäläinen ex-seurustelukumppanini. Silloinkin syynä oli itsesuojelu/henkiinjäämisvaisto.
Tämä. Nykyään ihmisillä ei ole mitään periaatteita tai itsekunnioitusta. Puhumattakaan omasta ajattelusta.

Järjetöntä hulluutta että pitäisi mennä jonkun hulluuden mukaan jos siihen saatu aivopestyä paljon ihmisiä... etteivät nämä raukkapaskat loukkaannu???
Eli vienosti sekin on sitten vielä oma syy kun ei hulluttelemaan niin nyt sä sitten aiheutatkin lisää hulluutta näille hulluille kun et ole hullu mukana?

fuck no

Kuvittelin että kesä ja lämpöiset kelit olis saanu ihmiset unohtamaan hömpötykset. Ei ole. Varmaan on menty sen kuuluisan ”point of no return” kohdan ohi tämän kanssa. Pieni vähemmistö kyllästynyt mutta massa menee riemulla eteenpäin.
Pitää muistaa että iso massa ei perehdy yhtään mihinkään asiaan, muuta kuin sen mitä lukevat iltapäivälehdistä ja näkevät puoli yhdeksän uutisista. He elävät täysin mielikuvien varassa, ja tämän takia ollaan tässä tilanteessa.

Asiohin pereytyneetkin valitsevat leirinsä, mutta näissä leireissä on kuitenkin jonkunlainen ajatus oman toiminnan takana, eikä vain mennä muun lauman mukana.

Jos ei muuta, niin tämä ns. pandemia on ainakin omassa lähipiirissä osoittanut ketkä ovat kykeneväisiä edes jonkinlaiseen itsenäiseen ajatteluun. Jotkut osaavat perustella omia toimiaan, kun taas toiset söisi vaikka koiranpaskaa, koska sitä Kiuru ja THL suosittelevat.

Back
Ylös Bottom