Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ystävien luokse tuohon hieman kehä-kolmosen ulkopuolelle maaseudulle. Rillausta ja saunomista jne. Kuitenkin taksilla aamuyöksi kotiin, on se muiden nurkissa yöpyminen äklöä kuitennii, tai olen itse liian äklö muiden nurkkiin, aamupaskat ja jääkaapilla käynnit netit ja tv:t aamulla pitää kyllä olla hallussa ja täydessä omassa päätäntävallassa ja mukavuusalueella.
Oot muuten asian ytimessä!
Vieraissa nurkissa kun rutiinit menee vituiksi niin alkaa ahistaa.
(tosin nytkin jos menisi sais muutakin kuin aamukahvia mutta elämä on valintoja täynnä)

Palaan Kuopioon juhannukseksi. Voisi vierailla eläinpuistossa, Rauhalahteen ehkä kokolle. Veli perheineen tulossa Kuopioon, joten oma juhannus todnäk rauhallinen. Kämpällä rellestystä tiedossa miesolennolla, saattaahan siinä itsekin huonolla tuurilla sortua.
On muuten tosiaan muutama hyttynen täällä maalla!

Voisin kuvitella et sulla vielä yks vaikeusaste lisää tossa, jos/kun oot ylhäällä joskus 05:00 ja muut vetää zetaa ysiin asti.
Mä katon aina paikat niin että tiedän missä keittimet ja kahvit sun muut on vieraassa paikassa, viimeksi meinasi käpy kärähtää kun kahvi oli kateissa aamulla :)
Mutta kyllä, eräänkin kerran olen ollut 4-5 tuntia hereillä ennen muita.

Kun on nähny mitä täällä paikalliset luusepät tekee niin olisin kyllä aika kuningas täällä(kin).
Onko siesta kulttuuri vahva lähdetään kesken operaation koisimaan ja hommat tehdään vähän sinnepäin vai kuinka eroaa Suomesta.

kaikilla ei käy ikääntyessä kuten fean kortin viimeinen aihetunniste antaa ymmärtää
On kyllä vähän ahdistavaa positiivisuutta ilmassa.

FB_IMG_1557465326586.webp

Onko siesta kulttuuri vahva lähdetään kesken operaation koisimaan ja hommat tehdään vähän sinnepäin vai kuinka eroaa Suomesta.
Nooo...joku poliittisesti kiinnostunut osaa varmaan kertoa että vähän heikosti maassa ollu fyrkkaa ja koulutuksissa maan tohtorit ovat aika kateellisia miten meillä on leluja millä värkätä.

JA sanotaanko että teoreettinen ja tieteellinen osaaminen on hyvinkin vahvaa, mutta ne ei oikein merkkaa mitään kun on pora kädessä leikkaustuvassa.

Pian juhannus, mitä kuntit ja minkit meinaa?
Kaverit, perhe ja paljon lapsia, piknikejä ja aurinkoakin toivottavasti.
seo:n kato, että kaikilla ei käy ikääntyessä kuten fean kortin viimeinen aihetunniste antaa ymmärtää
Missäs vaiheessa se ikääntyminen kääntyy tappioksi? Itsehän olen toistaiseksi tyytyväinen jokaisesta kerääntyvästä lisävuodesta.

Missäs vaiheessa se ikääntyminen kääntyy tappioksi?

neljänkympin jälkeen on kyllä havaittavissa monenmoisia surullisia mutoksia

käännekohat oli ehkä 37, mutta aluksi kaikki tapahtui niin hitaasti, 41kkösen jälkeen vauhti on kiihtynyt pelottavasti

Noi on vimosen päälle hyvät linssit, pojalle hommasin tuollaiset ja luulin että oakley tekee kevyimmät lasit ja sangat, väärässä olin.

e älä nyt sviddy sano että noi on ostettu siiyä rantakojusta 😂
Kyllä nuo on ihan jostain silmäasemalta tms ostettu, vanhat kyllä varmaan 10+ vuotta. Mutta on kyllä olleet erinomaiset.

Back
Ylös Bottom