Ajattelitko itse alkaa tekemään juhannustaikoja savusaunan porstuassa?Voisi äkkiä olla listalla muutakin puuhaa, jos olisi pesukomuutti antamassa ohjetta mitä juhannuksena on hyvä puuhata.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajattelitko itse alkaa tekemään juhannustaikoja savusaunan porstuassa?Voisi äkkiä olla listalla muutakin puuhaa, jos olisi pesukomuutti antamassa ohjetta mitä juhannuksena on hyvä puuhata.
Mulkerot.Koko EU:n alueella astuu voimaan verkkokaupan arvonlisäverouudistus 1.7.2021. Jatkossa myös alle 22 euron arvoisista tavaralähetyksistä on maksettava arvonlisävero ja tehtävä tullaus.
Kunpa olisikin savusauna, mutta puulla nyt lämpiää sentäs. Taikojen tekeminen toki suotavaa, ellei jopa toivottua.Ajattelitko itse alkaa tekemään juhannustaikoja savusaunan porstuassa?
Saattaa olla asiasta keskusteltu ketjussa, kun joku muistikuva on. Mutta oliko se näin, että ainakin ruotsin paattien risteilyillä hyvinkin porukkaa juhannuksena?
Joku tätä muistaakseni harrasteli.
Kiina on saanut jonkun miljoonavuotta vanhan kehitysmaastatuksen myötä postimaksuista muilta mailta kompensaatiota, siksi ne tulee puolilmaisena sieltä tänne.Mulkerot.
Sen 2,90 euron käsittelymaksun Posti keksi ihan hatusta ilman mitään perustetta. Sekin varmaan nousee aika nopeaan tyyliin 20 euroon. Ne tekee ulkomailta tilaamisesta kalliimpaa mitä Suomessa ja taas Suomessa verotuksella kaikesta kalliimpaa jne.
Pian juhannus, mitä kuntit ja minkit meinaa?
Itse mökkihommia.
Pieliselle veneen kannelle istuskelemaan, Heatseeker varmaan myös ko. veneessä saunomaan. Ohjelmassa mahdollisesti myös uimista.Pian juhannus, mitä kuntit ja minkit meinaa?
Itse mökkihommia.
Mahdollinen friba myöskin jussina. Pieksämäellä hieno metsärata, kun siellä suunnalla ois emännän porukoiden mökki.Illlalla myö lähemme heittämään friba. Eli toisinto viime juhannuksesta.
Melkein perinteeksi muodostunut lähteä maalle nyt on käynyt kahdesti jo hyvä tuuri että ei ole töitä juhannuksena. Ei kaupunki juhannuksessakaan mitään vikaa ole, mutta kiva kerrankin lomalla tehdä kaikkea ja olla sosiaalinen.Pian juhannus, mitä kuntit ja minkit meinaa?
Itse mökkihommia.
Pian juhannus, mitä kuntit ja minkit meinaa?
Itse mökkihommia.
Ollaanpa täällä syvissä vesissä.
Ei ihan! :Dhetkinen? onko @Fea itse tuossa avatarkuvassa?
Jos vahingossa jäät tuonne, niin kai sielläkin tarvetta luun korjaajille?
Kun on nähny mitä täällä paikalliset luusepät tekee niin olisin kyllä aika kuningas täällä(kin).Jos vahingossa jäät tuonne, niin kai sielläkin tarvetta luun korjaajille?
Ihan kotona vain, harvinaista kyllä. Jos vähän saunoisi ja kävis kotijärvellä vaikka mato-ongella.Pian juhannus, mitä kuntit ja minkit meinaa?
Itse mökkihommia.